Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


7 uren geleden, kiekiek zei:

 

Joh kap eens met je domme beschuldigingen, met dat soort meuk wil ik niets te maken hebben.

 

1 uur terug, kiekiek zei:

En hop .... drie man die er gelijk bovenop knallen ;)

Eh, nogmaals: steek eerst even hand in eigen boezem voordat JIJ "er gelijk bovenop knalt".  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Draai je niet een beetje door?

 

Proefpersonen zijn naar mijn mening personen die een product testen.

Na een testperiode en certificatie wordt een product vrijgegeven voor reguliere toepassing.

 

De proefpersonen waren een paar maanden geleden aan de beurt.

 

Mijn laatste inenting was een (twee) inenting tegen Hepatitus i.v.m. reizen naar risico gebieden.

Was ik dan ook proefpersoon?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De proefpersonen voor de bijwerkingen op de lange termijn. Eerst maar eens afwachten hoe de ouderen en zwakkeren erop gaan reageren.

3 uren geleden, ceesv zei:

Mijn laatste inenting was een (twee) inenting tegen Hepatitus i.v.m. reizen naar risico gebieden.

Was ik dan ook proefpersoon?

 

 

Een vaccin tegen Hepatitus bestaat al veel langer en daar is heel goed van bekend wat de bijwerkingen op de lange termijn zijn ceesv. Van een corona vaccin is dat niet bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2020 om 20:54, minplus zei:

Je geeft het prima weer, Big fellow.

 

Waarbij ik nog kan aangeven dat wetenschappers alles ter discussie stellen, inclusief hun eigen onderzoeksresultaten.

Vroeger gebeurde dat in beperkte kring op de universiteiten.

Tegenwoordig gebeurt dat nu alles bereikbaar is ook op internet. Waarna mensen zonder kennis zich met onzin in het gesprek mengen oftewel het foutief aanhalen.

Volgens mij was die linkse gast een journalist.

 

Het was wel duidelijk dat hij en de presentator behoorlijk media-geil waren.

Zéker toen de presentator afsloot met een oproep aan/naar de regering,

héél zielig was dat.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 uren geleden, kiekiek zei:

De proefpersonen voor de bijwerkingen op de lange termijn. Eerst maar eens afwachten hoe de ouderen en zwakkeren erop gaan reageren.

 

Een vaccin tegen Hepatitus bestaat al veel langer en daar is heel goed van bekend wat de bijwerkingen op de lange termijn zijn ceesv. Van een corona vaccin is dat niet bekend.

Het gemeenschappelijke woord is vaccin, en "het bestaat al veel langer".

 

Vaccin is vaccin, de werking is bekend.

 

Lees  nu eens een paar artikelen die beschrijven hoe een vaccin werkt.

 

De bijwerkingen van corona worden ondertussen steeds meer bekend, een ziekte waar je ver van moet blijven, zeker wanneer je de 60 gepasseerd bent.

 

Een lege zin blijven herhalen, de bijwerkingen op de lange termijn zijn niet bekend,  zonder er inhoud aan te geven helpt niemand.

 

Het ziektebeeld van een corona besmetting is  wel bekend, je kan er aan sterven, of blijvend invalide worden.

 

Wanneer je de werking van een vaccin begrijpt, ga je begrijpen dat die risico's wel degelijk inschatbaar zijn.

 

Het corona vaccin is niet nieuw, varianten daarvan hebben ervoor gezorgd dat je bijvoorbeeld beschermd bent tegen kinderverlamming of tetanus.

 

Roken of aan het verkeer deelnemen geeft een veel hogere kans op complicaties.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mij zit je in een blokkade, of een loop.

Open je eens voor feiten, en vergeet de lieden die alleen maar het mantra blijven herhalen dat ze niet weten wat de lange termijn effecten zijn.

 

Die zijn bekend, die zorgen ervoor dat je geen corona krijgt of iemand anders kunt besmetten.

 

Het is de sleutel om terug te kunnen keren naar het normale leven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, ceesv zei:

Volgens mij zit je in een blokkade, of een loop.

Open je eens voor feiten, en vergeet de lieden die alleen maar het mantra blijven herhalen dat ze niet weten wat de lange termijn effecten zijn.

 

 

 

Ben je Seroquel van AstraZeneca vergeten? Miljarden aan schadeclaims wegens het verzwijgen van een ernstige bijwerking. Ik ben niet tegen vaccineren, maar maak me zorgen over de bijwerkingen op de lange termijn en omdat het om onze gezondheid gaat is dat niet geheel onterecht, gezien de enorme berg aan voorvallen. Bekijk deze maar eens:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, je laat weer zien dat je iets roept zonder je in te lezen en naar feiten te kijken.

 

Seroquel is geen vaccin.

Het is een medicijn, een antipsychotica.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.bbc.com/news/health-55145696

 

Quote

Het Verenigd Koninkrijk is het eerste land ter wereld dat het Pfizer/BioNTech coronavirusvaccin voor wijdverspreid gebruik heeft goedgekeurd.

De Britse toezichthouder, de MHRA, zegt dat de jab, die tot 95% bescherming biedt tegen de ziekte van Covid-19, veilig is voor gebruik volgende week.

Immunisaties zouden binnen enkele dagen kunnen beginnen voor degenen die het het meest nodig hebben, zoals ouderen in verzorgingstehuizen.

Het Verenigd Koninkrijk heeft al 40m doses besteld - genoeg om 20m mensen te vaccineren.

Ongeveer 10m dosissen zouden spoedig beschikbaar moeten zijn, met de eerste 800.000 die in het UK in de komende dagen aankomen.

Het is het snelste vaccin ooit om van concept naar werkelijkheid te gaan, die slechts 10 maanden neemt om de zelfde ontwikkelingsstappen te volgen die normaal een decennium overspannen.

De Secretaresse van de gezondheid Matte Hancock tweeted ,,Hulp is op zijn manier", en vertelde het Ontbijt van het BBC dat de mensen door NHS zullen worden gecontacteerd wanneer het hun beurt voor de jab is.

NHS Chief Executive, Sir Simon Stevens, zei dat de gezondheidsdienst zich voorbereidde op "de inentingscampagne op grote schaal in de geschiedenis van ons land".

Ongeveer 50 ziekenhuizen zijn stand-by en er worden nu inentingscentra, zoals conferentiecentra, opgezet.

Hoewel vaccinatie kan beginnen, moeten de mensen nog steeds waakzaam blijven en de regels van het coronavirus volgen om de verspreiding tegen te gaan, aldus deskundigen.

Dat betekent dat we moeten vasthouden aan de sociale afstand en gezichtsmaskers, en dat we mensen die het virus kunnen hebben moeten testen en vragen om het virus te isoleren.

Prof. Danny Altman, professor in de Immunologie aan het Imperial College in Londen, zei dat het nieuws van de goedkeuring "gedenkwaardig" was.

"We hebben de eerste noodgoedkeuring voor het gebruik van een echt effectief vaccin. Echt heldhaftig."
Wat is het vaccin?

Het is een nieuw type dat een mRNA-vaccin heet en dat een klein fragment van de genetische code van het pandemische virus gebruikt om het lichaam te leren hoe het Covid-19 moet bestrijden en immuniteit op te bouwen.

Een mRNA-vaccin is nooit eerder goedgekeurd voor gebruik bij mensen, hoewel mensen het in klinische proeven hebben ontvangen.

 

Het vaccin moet worden opgeslagen bij ongeveer -70C en zal worden vervoerd in speciale dozen, verpakt in droogijs. Eenmaal geleverd kan het tot vijf dagen worden bewaard in een koelkast.
Wie krijgt het en wanneer?

Deskundigen hebben een voorlopige prioriteitenlijst opgesteld, gericht op mensen met het hoogste risico. Bovenaan staan de bewoners van verzorgingstehuizen en het personeel, gevolgd door mensen boven de 80 en andere gezondheids- en maatschappelijk werkers.

Zij krijgen de eerste voorraden van het vaccin - sommige al volgende week. Massa-vaccinatie van iedereen boven de 50, maar ook van jongere mensen met een reeds bestaande gezondheidstoestand, kan plaatsvinden naarmate er in 2021 meer voorraden beschikbaar komen. Het wordt gegeven als twee injecties, 21 dagen van elkaar verwijderd, waarbij de tweede dosis een booster is.
Hoe zit het met andere Covid-vaccins?

Er zijn enkele andere veelbelovende vaccins die ook binnenkort kunnen worden goedgekeurd.

Een van Moderna gebruikt dezelfde mRNA-benadering als het Pfizer-vaccin en biedt een vergelijkbare bescherming. Het Verenigd Koninkrijk heeft 7m doses vooraf besteld die tegen het voorjaar klaar zouden kunnen zijn.

Het Verenigd Koninkrijk heeft 100m doses van een ander type Covid-vaccin besteld bij de Universiteit van Oxford en AstraZeneca. Dat vaccin gebruikt een onschadelijk virus, dat veranderd is om veel meer te lijken op het virus dat Covid-19 veroorzaakt.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

 

 

Dus als je het niet in 't engels kan lezen

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...