Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Ik zie het als volgt

  • carnaval/voorjaarsvakantie golf
  • zomervakantie golf
  • massaal naar Friesland/Groningen/Drenthe op vakantie daar een golf
  • herfstvakantie golf
  • massaal naar curaçao daar een golf

Dus telkens als mensen in grotere aantallen gaan verplaatsen lopen daar de besmettingen een weken later flink op.

Vandaar dat het denk ik niet zo moeilijk is om te voorspellen dat na de kerstdagen/oud weer een nieuw golf zal ontstaan en straks na de voorjaarsvakantie/wintersport zullen de besmetting ook nog wel weer op gaan lopen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Gerard 76 zei:

Ach,we moeten ermee leren leven zolang er geen vaccin is

Corona gaat niet weg door Kerst thuis te vieren,we stellen een 3e uitbraak hooguit een maandje uit

 

Tsja ik blijf het maar zeggen: gooi nu de kerk en de moskee eens fysiek dicht en organiseer die diensten nou eens online. Dat scheelt enorm. Ze mogen met meer dan 30 mensen binnen en na 1 december zonder mondkapje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, gerrit B zei:

Ik zie het als volgt

  • carnaval/voorjaarsvakantie golf
  • zomervakantie golf
  • massaal naar Friesland/Groningen/Drenthe op vakantie daar een golf
  • herfstvakantie golf
  • massaal naar curaçao daar een golf

Dus telkens als mensen in grotere aantallen gaan verplaatsen lopen daar de besmettingen een weken later flink op.

Vandaar dat het denk ik niet zo moeilijk is om te voorspellen dat na de kerstdagen/oud weer een nieuw golf zal ontstaan en straks na de voorjaarsvakantie/wintersport zullen de besmetting ook nog wel weer op gaan lopen.

 

Ik vul even aan;

- massaal volkswagen rijden, een golf...

 

 

 

 

Even wat luchtigs tussendoor...

 

Vaccin.jpg

aangepast door Con
  • Haha 2

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vandaag in het Duitse nieuws dat grootschalige vaccinatie daar rond midden 2021 kan gaan plaats vinden.

 

Voorlopig blijven we daar nog even in beperkte bewegingsvrijheid zitten.

 

Een Duitse ski vakantie is niet mogelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Een golf .... het statussymbool van de opgeschoten jeugd, snelle jongens, dubbele uitlaat, zwarte leren jasjes ;)

Petje achterstevoren op...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zij die zitten te wachten op het vaccin, voorlopig al die hoera berichten toch maar met een korrel zout nemen.

 

Er komt zware kritiek op het coronavaccin van ­AstraZeneca en de universiteit van Oxford, waar ons land 7,5 miljoen dosissen van heeft besteld.

 

Vooral de voorbarige ­manier waarop gecommuniceerd werd over de tussentijdse onderzoeksresultaten doet de wenkbrauwen fronsen. Zo werd eerst verzwegen dat de werkzaamheid van 90 procent een toevalstreffer was door een fout in de dosering. Bovendien werden twee studies bij elkaar gegooid. “Ze hebben er een hutsepot van gemaakt”, zegt Geert Leroux-Roels (UGent).

 

Bron: Het Nieuwsblad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opvallend is dat als je de 1e keer een halve dosis van dat spul inspuit en na 2 weken een volle dosis dat het dan beter werkt volgens dit onderzoek van AstraZeneca. 

Maar zo gaat het wel vaker eerst hartstikke duur en moeilijk en zodra het een poos op de markt is dan valt het kwartje en kan het plots voor een fractie van het geld en kan het veel eenvoudiger en goedkoper.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gerrit B zei:

dan valt het kwartje

 

Komt oorspronkelijk van: the penny dropped.

 

In Belgie werd het :  zijne frank is gevallen.

In Nederland valt er een kwartje.

 

Dit is een uitdrukking, en deze kun je als dusdanig nog gebruiken.  (een penny bestaat ook niet meer)

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...