Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Eduard07 zei:

 

En jij zegt niks met wappies te hebben?  Ik krijg sterk de indruk dat jij maar al te graag voorkeur geeft aan die FABELTJESFUIKEN met verknipte complotfilmpjes.

En deze conclusie baseer ik op jouw eigen bijdrages in dit forum!  Ontkennen en afstand nemen en vervolgens toon je je volledig ingepakt door de complotdenkers.

En jij noemt jezelf "kritisch"? 

 

Joh kap eens met je domme beschuldigingen, met dat soort meuk wil ik niets te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@kiekiek Het probleem is dat jij zo ongeveer de enige bent die anders denkt, en dat voor een "buitenstaander" de beschrijving die @Eduard07 van jou geeft goed overeenkomt met wat de buitenstaanders lezen. Als jij niet wilt dat mensen zo over jou denken / schrijven, dan moet je misschien eens wat aan zelfreflectie gaan doen.

  • Like 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Joh kap eens met je domme beschuldigingen, met dat soort meuk wil ik niets te maken hebben.

Kijk, dat bedoel ik nou exact!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is nu net het probleem. Er is hier iemand actief in de discussie, die zeer duidelijk heeft gemaakt een carrière in dit gebied te hebben gehad, en daar ga jij ook tegenin.

 

Ik ben geen viroloog, maar lees / luister met een "open mind" de informatie die tot mij komt. Ik doe mijn uiterste best om enige vorm van oogkleppen te vermijden. Maar met de discussie die jij hier blijft voeren begin ik toch wel een beetje moeite mee te krijgen, want het is hetzelfde verhaal elke keer opnieuw, en altijd met het excuus dat de media het onder het vloerkleed veegt. Oude informatie die aantoonbaar niet correct is of uit verband is getrokken, die dan door een of andere (pseudo) wetenschapper wordt "bevestigd", terwijl aan de andere kant van het spectrum vele malen meer onafhankelijke wetenschappers staan die het niet eens zijn met de wetenschapper die het "bevestigd". Weet je wat nu juist het trieste is? Hetgeen waar ze de "main stream media" van beschuldigen, het namelijk niet laten zien van de "andere kant", doen ze consequent zelf niet. Ze trekken uitspraken van "de andere kant" uit het verband, laten niet de hele uitspraak zien die het duidelijk maakt wat er wordt gezegd, en gaan dan door hierop.

 

Maar ik denk dat dit dus wel het laatste bericht is wat ik aan jou richt in deze discussie. Want, zoals ik al in een eerder bericht schreef, is het zeer onwaarschijnlijk dat er iemand is die jou van gedachten kan veranderen!

 

  • Like 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Big fellow zei:

Want, zoals ik al in een eerder bericht schreef, is het zeer onwaarschijnlijk dat er iemand is die jou van gedachten kan veranderen!

 

 

Klopt! Niemand zal mij zover kunnen krijgen dat ik tegen mijn zin in een vaccin ga nemen ;)

 

Als een ander hem wel neemt, helemaal prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 minuten geleden, kiekiek zei:

Niemand zal mij zover kunnen krijgen dat ik tegen mijn zin in een vaccin ga nemen

Daar gaat het topic helemaal niet over, of jij een vaccin wilt nemen. Interesseert ons helemaal niets. -0-

Maar je maakt het wel een hoofdzaak m.b.t. je reacties en al personaliserende kaap je elke reactie die in dit Topic.

  • Like 1

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de ongelovige Thomassen die kiekiek voor gek verklaren ;)

 

Sneltest voor drie virussen tegelijk op Spoedeisende Hulp Catharina Ziekenhuis

Patiënten met coronaklachten op de Spoedeisende Hulp van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven krijgen een sneltest die duidelijkheid geeft over drie virussen. In twintig minuten kan bepaald worden of een patiënt corona of een van twee varianten van het griepvirus heeft.

 

De test is niet helemaal nieuw, zegt manager Spoedeisende Hulp Marieke van Schijndel. "We gebruiken deze test in het griepseizoen. Dat doen we al drie jaar. Wat wel nieuw is dat we nu ook meteen kijken of een patiënt corona heeft. De patiënt wordt dus in één test gecontroleerd op drie virussen. Juist die combinatie is belangrijk omdat we als ziekenhuis alle patiënten met klachten die kunnen passen bij het coronavirus of influenza in isolatie verplegen", zegt Van Schijndel.

 

https://nos.nl/liveblog/2358813-miljoen-vaccindoses-al-deze-maand-verwacht-boa-s-kunnen-nog-geen-boetes-geven.html

 

Maar het zal wel weer gebagatelliseerd worden: bestaat allang, konden ze allang bla bla bla ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kiekiek zei:

Maar het zal wel weer gebagatelliseerd worden: bestaat allang, konden ze allang bla bla bla ;)

Volgens mij ben jij totaal de (rode) draad kwijt. Je posten floepen alle kanten op. Inderdaad: blablabla, maar dan van jou zelf. 

Geen wonder dat jij de wetenschap niet vertrouwt als je zelf zo'n hutspot maakt van de wetenschappelijke feiten.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar de wetenschappers geen probleem hebben met inzien / toegeven dat ze niet helemaal correct waren in het verleden, en tot nieuwe inzichten zijn gekomen, is dat voor niet wetenschappers misschien wat lastiger. Vooruitgang wordt inderdaad tegen ze gebruikt. 

De wetenschap komt tot conclusies op dit moment, met de gegevens die ze op dit moment hebben. Meer / andere data in de toekomst kan de conclusie veranderen... Maar probeer dat maar eens uit te leggen.... 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...