Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

In Duitsland verwachten ze een massale toename van het autoverkeer na de lockdown wegens het feit dat men het openbare vervoer onvoldoende voorbereid heeft betreffende de 1,5 meter maatschappij. Je voelt je toch veiliger in je eigen auto. De hoopvolle toekomst van de auto industrie. Waarmee dan ook de brandstofprijzen weer heel erg zullen stijgen en de luchtkwaliteit heel erg zal afnemen.

Files voorgeprogrammeerd of gaan er toch nog mensen overstappen op thuiswerken waar het kan?

 

aangepast door Tonskidutch
woord

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kijken jullie allemaal naar het nieuws.

Sommigen op NPO, anderen op Faecesbook, Twister, TV Maroc of een forum.

 

Rutte is een standaard politieke glibber die dingen belooft en niet nakomt en huichelt zoals de meesten.

Het succes van Trump berust op het feit dat hij dingen aangekondigd heeft en ze koste wat het kost nakomt ook al gaat alles eraan kapot. En dat hij iedereen die een moeilijke vraag stelt afblaft en op iets anders overgaat. En dat hij iedereen die moeilijk doet ontslaat, dus de republikeinse senatoren likken aan z'n hielen of iets hoger want anders zijn ze hun baantje kwijt.

Dat hij grof is, permanent liegt, op vrijwel alles behalve zelf geld verdienen een randdebiel is zal z'n aanhang worst zijn.

 

Maar er komt nu een groot door hem als grootaandeelhouder gesubsidieerd onderzoek naar de preventieve werking van (hydro)chloroquine.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, je hebt gelijk, ik had even een probleem ermee dat sommigen denken het nieuws niet te volgen omdat het niet deugt via bepaald bronnen volgens hen.

En dat sommige politici (nog) erger zijn dan andere. Wat zeker zo is.☹️

Tiswat.🙃

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Penthe zei:

sommigen al denken dat het virus al weg

Sommige trekken zich letterlijk geen zak aan van die 1,5 meter-regel !!

Eergisteren , een volkuchende vrouw op straat !!

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/aantal-nieuwe-hospitalisaties-stijgt-opnieuw-moeten-we-ons-zorgen-maken~a1f4a17d

 

 

!! Ik ben liever levend dan dood !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, cookie monster said:

Eergisteren , een volkuchende vrouw op straat !!

 

Ik moest onderweg naar de supermarkt onverwacht een keer niezen.

Zou dat bij jou dezelfde hysterie teweeg gebracht hebben?

 

Kuchen en niezen doen we allemaal van tijd tot tijd.

En het komt vaak volkomen onverwacht.

Ook zonder dat we door een virus besmet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, johnno zei:

Zou dat bij jou dezelfde hysterie teweeg gebracht hebben?

Ik blijf wel rustig !! En dat men plots moet niezen of hoesten kan wel eens gebeuren !!

Maar die vrouw die klonk echt ziek , verkouden , en dan zegt de wet , binnenblijven !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik helemaal aan het begin van de uitbraak naar mijn auto liep met mijn honden liep er ook een vrouw en die hoeste letterlijk haar longen uit haar lijf ik heb toen gewacht tot ze voorbij mijn auto was gelopen en ver genoeg was. Die was overduidelijk niet gezond.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frisse lucht is nodig, ventilatie. Zelf ben ik wakker geworden alweer een tijdje mede door een link zoals hieronder. Deze man halen ze van stal in het voordeel van partijen ten tijde van verkiezingen, ten tijde van berichten zoals in de video krijgt deze man geen podium op de staatstelevee want past niet in het straatje van het plan.

 

https://www.youtube.com/watch?v=aSblL3ugDyI

 

Met zijn allen maar snel wakker worden is mijn mening. Angst wordt gezaaid, zelfs aangekondigd met zogenaamde tweede golf. Dat heet programmeren enz. enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat noemt men jezelf strategisch opstellen en daarmee heel veel verontruste twijfelaars op jou hand krijgen

gaat die straks ook in een of andere 80+ partij zitten?

sorry partij, was niet zo bedoeld

een of andere plek waar die veel invloed en dus geld kan verdienen

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, erwinnaar zei:

Met zijn allen maar snel wakker worden is mijn mening. Angst wordt gezaaid, zelfs aangekondigd met zogenaamde tweede golf. Dat heet programmeren enz. enz.

 

Zeg maar gerust bangmakerij, propaganda of hoe je het ook noemen wil. Hier begint de bangmakerij, wat er de komende tijd wel ingestampt gaat worden:

 

 

Alleen maar negativiteit en doemdenkerij. En positief nieuws wordt ondergesneeuwd:

 

'Veelbelovende eerste resultaten Chinees vaccin'

Een in China ontwikkeld vaccin lijkt na een eerste test veilig te zijn en mensen te beschermen tegen het coronavirus, meldt The New York Times. Onderzoekers hebben hun resultaten gepubliceerd in het medische vakblad The Lancet.

Het vaccin is getest op 108 mensen tussen de 18 en 60 jaar. Degenen die een dosis van het vaccin kregen, maakten binnen twee weken T-lymfocyten aan, een bepaald soort witte bloedcellen die nodig zijn voor de specifieke afweer tegen het virus. De antistoffen die daarnaast zorgen voor immuniteit werden binnen 28 dagen opgebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...