Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Ligt er weer aan welke mondkapjes je gebruikt, de meesten gebruiken de goedkoopste versie en die beschermt je niet tegen het krijgen van het virus maar wel tegen het verspreiden ervan. Ik heb nu dus 2 verschillende kapjes 1 die goedkope en 2 de gene die je beschermen en die 2e is flink aan de prijs dus ook logish dat weinig mensen deze kopen en dan zijn deze nog lange niet de duurste want die zijn weer herbruikbaar. Tis een zooitje laten we het daar maar op houden.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, johnno zei:

En de verplichte mondkapjes dus ook niet.

 

Sommigen denken echt dat het alleen maar mondkapjes zijn, dus ze trekken het niet even over de neus ;)

 

Gisteren zag ik een reportage over een indisch restaurantje van 16 m2. Normaal zitten daar 20 mensen 'opgehokt'. Die willen nu weer open gaan maar dan voor 6 bezoekers. Succes gegarandeerd om daar wat op te lopen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2020 om 13:56, cookie monster zei:

Fuck :(

 

Ho ho ho, Corona komt toch via de luchtwegen binnen?

Dus alleen sex "onder de gordel" lijkt mij geen probleem.

Ik wilde wat anders (veel leuker) schrijven maar dan

balanceer ik op het Sat4all-randje denk ik.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Con zei:

Dus alleen sex "onder de gordel" lijkt mij geen probleem.

Dus alleen neuken en niet zoenen. Zoenen kan dan ook niet vanwege mondkapje😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...ik zal deze methode opperen bij het eerst volgende feestje van mijn vrouw, wanneer haar vriendinnen komen.

" nee niet zoenen bij binnenkomst, loop even mee naar de slaapkamer"..

  • Haha 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Mojo zei:

Dus alleen neuken en niet zoenen. Zoenen kan dan ook niet vanwege mondkapje😁

 

Dat zei ik "onder de gordel". Ik probeerde het netjes te houden (hoewel ik een vuns ben...)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Penthe zei:

Sex en de 2 meter regel aanhouden is dat wat?

 

Dan kom ik 182 cm tekort 😉

 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...