Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Leuk!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Quote

Drie katten en een hond zijn in Nederland besmet (geweest) met het coronavirus, zo is vrijdag gemeld door het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. De hond, die mogelijk via zijn baasje ziek is geworden, is ingeslapen.

Te lezen op nu.nl

 

wel verbazingwekkend, worden er alleen mensen met vitale beroepen getest en de rest niet, gaan we wel honden en katten testen 🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nog erger vind is zomaar een hond laten inslapen terwijl helemaal niet duidelijk is of de hond aan het virus zal overlijden. En ja huisdieren worden getest op het virus als bekend is dat de eigenaar het virus heeft. Gebeurd hier ook en is op 99.9% het dier niet besmet. De kans dat het dier besmet wordt is dus maar 0.1% maar het kan wel. Gelukkig zijn ze er in Spanje wel achter door die testen dat de mens het wel op het dier kan overbrengen maar andersom niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Penthe zei:

...Gelukkig zijn ze er in Spanje wel achter door die testen dat de mens het wel op het dier kan overbrengen maar andersom niet...

 

Komt dat misschien door; als een mens hoest (horizontaal of schuin naar beneden)

kun je een kat of hond treffen.

Andersom, een poes of een hond hoest/niest op scheenbeen/knie niveau maar niet

in je gezicht.

 

Of is dit te simpel?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, cookie monster zei:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200517_04962826

Zo verplicht men de klant afstand te houden , goed gezien !!

go go gadget :grin:

 

Er worden ook sinds die berichten geschreven werden over huisdieren heel veel uitgezet, NAAST het feit dat sowieso veel honden en kattenbezitters gestorven zijn die hun dieren de dierenopvang extreem overbelasten. Plaatstekort.

Je bent toch echt een gigantische smiecht en asbak als je nu wegens die berichten je dieren uitzet in het bos.

What Else Is There

Röyksopp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Penthe zei:

Wat ik nog erger vind is zomaar een hond laten inslapen terwijl helemaal niet duidelijk is of de hond aan het virus zal overlijden.

De hond was er dus wel slecht aan toe.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Con said:

 

Komt dat misschien door; als een mens hoest (horizontaal of schuin naar beneden)

kun je een kat of hond treffen.

Andersom, een poes of een hond hoest/niest op scheenbeen/knie niveau maar niet

in je gezicht.

 

Of is dit te simpel?

Ik weet niet hoe het precies zit, het belangrijkste was dat het dier het niet kan doorgeven en dat stelt mij gerust want er werden al duizenden huisdieren op straat gedumpt namelijk.

6 hours ago, Mojo said:

De hond was er dus wel slecht aan toe.

Ik zag dat het een 8 jaar oude bulldog was met ademhalings problemen, maar hoe erg dat was stond er niet bij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, minplus zei:

Een gezinslid laat je inslapen als de zaak hopeloos en reddeloos is en je leed kan besparen.

Zo ook voor je dieren, voor veel mensen hun kinderen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, minplus zei:

Daar doelde ik op, Con. Je partner, kinderen en huisdieren zijn je gezinsleden.

Doe effe normaal. Voor mij is er echt wel een verschil.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Mojo zei:

Doe effe normaal. Voor mij is er echt wel een verschil.

Dat is dan een verschil tussen onze opvatting, klaar.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mojo zei:

Doe effe normaal. Voor mij is er echt wel een verschil.

Verschillen zijn er zeker, maar je hebt voor allen ervoor gekozen de verantwoordelijkheid te nemen. En normaal gesproken gaan vrouw en kind je nog meer aan het hart (verliefd, houden van, afstammelingen en zo) maar ook voor je dieren, die als het goed is dol op je zijn maar bij sommigen absoluut niet, heb je gekozen en voor mij en vrouw en kinderen zijn die altijd een bijzonder deel van het gezin geweest. Onze kinderen hadden ze nooit willen missen en wij ook niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Con zei:

Dat is dan een verschil tussen onze opvatting, klaar.

Nee geen verschil in opvatting maar in hiërarchie.

 

9 minuten geleden, minplus zei:

Verschillen zijn er zeker, maar je hebt voor allen ervoor gekozen de verantwoordelijkheid te nemen. En normaal gesproken gaan vrouw en kind je nog meer aan het hart (verliefd, houden van, afstammelingen en zo) maar ook voor je dieren, die als het goed is dol op je zijn maar bij sommigen absoluut niet, heb je gekozen en voor mij en vrouw en kinderen zijn die altijd een bijzonder deel van het gezin geweest. Onze kinderen hadden ze nooit willen missen en wij ook niet.

Inderdaad een deel van het gezin.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...