Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Of doen zoals Trump, chloroquine nemen. Wedden dat apotheken de volgende dagen gaan overrompeld worden met vraag ernaar . Ook vandaag in het nieuws , antigif centrum meldt een grote toename van brandwonden en erge huid irritatie , door het gebruik van javel.  Sommigen ontsmetten er hun huid mee, met deze gevolgen. ook weer iets dat Trump de wereld instuurde. Wat gaat zijn volgende zet zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Zelf nadenken is tegenwoordig een zeldzaamheid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Penthe zei:

Dit is niet de schuld van Trump maar van domme mensen. Je gaat toch niet alles nadoen wat een ander doet-

Nee, je moet wel een enorme Dombo zijn als je de domme mensen niet beschermt

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Mojo said:

Nee, je moet wel een enorme Dombo zijn als je de domme mensen niet beschermt

Mensen die bewust een domme beslsissing nemen behoren helemaal niet beschermt te worden ze zullen moeten leren van hun eigen fouten anders blijven ze dom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Penthe said:

Dit is niet de schuld van Trump maar van domme mensen. Je gaat toch niet alles nadoen wat een ander doet-

 

Natuurlijk is dat niet de schuld van Trump. De schuld ligt overduidelijk bij Obama, Biden, de Democraten, vrouwen, de WHO, China, Cuba, de VN en bij alle mensen die een andere huidskleur hebben dan de Stable Genius zelf.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Trump is echt een hele domme man, maar laat hem lekker, dan zijn we wat sneller van hem af.

Trump is een uiterst gemene en sluwe man. Hij heeft een enorme hoeveelheid aandelen in chloroquine-fabrieken.

Ik geloof er niet zoveel van dat hij het zelf slikt ook al is hij tevens in alle wetenschappelijke opzichten uiterst dom, dus het zou kunnen.

Het zou fijn voor de wereld zijn als hij roodrokend salpeterzuur zou gaan slikken. En dan meteen een liter; kan covid-19 gegarandeerd niet tegen.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, Rutte en co weer in actie: Mondkapjes verplicht in het OV, maar ze mogen niet kunnen werken. Ga je er met een prima werkend mondkapje zitten dan krijg je een zware boete van een paar honderd euri.

Hoe verzin je het. Terwijl er meer dan genoeg goede te verkrijgen zijn mits je ze niet via het door hem ingestelde centrale regelpunt probeert te krijgen.

Maar goed, het wat minder slimme deel van de bevolking hangt aan z'n lippen dus z'n populariteit is groot ook al heeft hij als historicus zelf weinig benul waar hij mee bezig is waar het virussen en hun impact betreft en gaat hij af op wat anderen zeggen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, minplus zei:

Trump is een uiterst gemene en sluwe man.

Lieve aardige mensen worden over het algemeen niet rijk of ze moeten veel geluk hebben gehad.

Mensen die hard werken en niet of weinig rekening houden met anderen gaat het over het algemeen een stuk beter af.

Hij boorde me wel een leuke opdracht door de neus toen ik de beveiliging voor zijn bootje zou gaan bouwen en hij zo handig was de werf op te kopen, de opdracht te  annuleren en de werf weer te verkopen ipv. de boete te gaan betalen voor het annuleren. Dus sluw of goed op de hoogte van mogelijkheden is hij (en zijn adviseurs) zeker wel.

 

Ik hoeverre hij dom is kan ik niet beoordelen, dat hij soms als een olifant in een porseleinkast rond stampt  dat zal een ieder zeker opgemerkt hebben.

Dat hij ook zaken aankaart die volgens hem niet kloppen en opdracht geeft om dat verder uit te zoeken dat valt ook regelmatig op.

Of dat komt omdat hij zelf verder niet goed geïnformeerd is of bewust dwars tegen de gevestigde orde ingaat dat zal ons waarschijnlijk nooit duidelijk worden.

 

Ik zelf heb wel eens het idee dat hij zaken aankaart die normaal altijd in achterkamertjes buiten het bereik van camera's en microfoons wordt geregeld en hiermee met enige regelmaat tegen de gevestigde orde schopt die dit normaal wel even onder elkaar zouden gaan regelen.

Het valt wel op dat als er wat fout gaat het altijd de schuld van een ander is.

Maar zoals altijd weet je dat pas vaak jaren later en ook dan weet je pas of hij het toch bij het rechte eind had of niet.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rutte is alleen een doorgeefluik en vertaalt naar de

bevolking wat het OMT geadviseerd heeft.

 

Het enige wat hij hoeft te doen is met overtuigingskracht

de boodschap, begrijpelijk voor het volk, doorgeven.

Als hij verstand had van 4ussen dan was hij wel viroloog. Toch?

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rutte is wat Rajoy in Spanje was met een glimlach levens verzieken. Trump neemt geen blad voor de mond maar is soms wat slordig in zijn afwerking door te weinig achterliggende feiten, onderliggend is hij gewoon een spelletje aan het spelen en laat de vijand heerlijk aanvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...