Ga naar inhoud


Nederlanders met onderkomen in Spanje en Frankrijk tijdens de corona crisis


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden, Sverige zei:

Maar Kiekiek haalt het een beetje uit het verband... het was gewoon een kale conclusie dat dat er ook niet inzat door de geldende regels... waar helemaal niets mee geinsinueerd werd.

 

 

Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat er noodverordeningen zijn en dat je je daaraan moet houden. Jammer dan voor dat keertje goedkoop tanken of boodschappen doen over de grens. Het gaat om veiligheid en niet om een paar eurotjes uitsparen en het virus verspreiden/oplopen.

 

Nog even geduld en we mogen weer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Frankrijk komt met nieuwe maatregelen om de import van een 2e golf besmettingen tegen te gaan. Wie na 11 mei vanuit het buitenland Frankrijk binnenkomt moet twee weken in quarantaine. Wie binnen die periode positief wordt getest op Corona moet zich maximaal 30 dagen isoleren. klik

 

Het ziet er naar uit dat Nederlanders hun zomervakantie in Frankrijk op hun buik kunnen schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, zeeteefje zei:

Frankrijk komt met nieuwe maatregelen om de import van een 2e golf besmettingen tegen te gaan. Wie na 11 mei vanuit het buitenland Frankrijk binnenkomt moet twee weken in quarantaine. Wie binnen die periode positief wordt getest op Corona moet zich maximaal 30 dagen isoleren. klik

 

Het ziet er naar uit dat Nederlanders hun zomervakantie in Frankrijk op hun buik kunnen schrijven.

Och, wanneer je toch al van plan bent om twee weken op een franse camping te blijven hangen.....😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou geen problemen hebben, mits ik die quarantaine mag doorbrengen in mijn eigen recidance secundaire.

Even afwachten wat de regels zijn,begin volgende week komt er uitleg, maar dan ben ik de laatste 2 weken van mei in Frankrijk.

 

Buitenland is een verwarrend begrip, bedoelt men alles buiten de Schengen grenzen of ook de EU landen.

Fransen zelf zouden ook onder deze regel vallen en bij aankomst in Frankrijk 2 weken in quarantaine moeten gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

dan ben ik de laatste 2 weken van mei in Frankrijk.

Dat is zeker niet toegestaan, tenzij je daarvoor minder dan 100 km hoeft te reizen. Pas op 2 juni wordt gekeken of er een verdere versoepeling van de maatregelen kan komen. Dan is bekend wat het gevolg is van de versoepeling op 11 mei, als die al doorgaat.

 

Je komt bovendien niet eens de Belgische grens over, België houdt de grens tenminste tot 8 juni dicht voor alle niet-essentiële reizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hoeft niet via België naar Frankrijk te rijden, je kan ook via Duitsland rijden.

 

Maar ik wacht het maar af, wat komen gaat.

Ik zal de regels en voorschriften volgen, maken die een bezoek mogelijk ben ik naar Frankrijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Tonskidutch zei:

franse camping met deze in het washok zeker

lekker

vive-la-toilette-francaise.jpg

plons, broek nat

 

Zulke scheithuizen komen me ergens bekend voor.

Lekker als je in de zomer bij 50°C daar moet vertroeven..vooral als het lekker schoon is.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat is niet exact dezelfde maar wel de eerste kennismaking voor mij in Frankrijk met dit type schijthuis op 'n Camping

Het moest zeker goedkoop? 😂

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...