Ga naar inhoud


Nederlanders met onderkomen in Spanje en Frankrijk tijdens de corona crisis


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • Moderator

De Franse regering heeft vanmiddag bekend gemaakt dat de grensrestricties aanstaande maandag 15 juni om 00:00 uur opgeheven worden.

 

https://www.interieur.gouv.fr/Actualites/L-actu-du-Ministere/La-levee-des-restrictions-de-circulation-aux-frontieres-interieures-europeennes-de-la-France

 

Ik ben maandag naar Frankrijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Galicië gaat maandag als eerste Spaanse regio uit lockdown.

Bron;

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/galicie-gaat-maandag-als-eerste-spaanse-regio-uit-lockdown~a8485c3d/

 

Maar ik wacht toch tot eind July.

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

De Franse regering heeft vanmiddag bekend gemaakt dat de grensrestricties aanstaande maandag 15 juni om 00:00 uur opgeheven worden.

 

https://www.interieur.gouv.fr/Actualites/L-actu-du-Ministere/La-levee-des-restrictions-de-circulation-aux-frontieres-interieures-europeennes-de-la-France

 

Ik ben maandag naar Frankrijk.

 

hoppa iedereen naar Viva la France met hun Caravani en Tenti"s, 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik drink liever Pastis, maar al 10 j vlieg ik erover. Ik ga m'n angsten wat opzij zetten en 'n ticket kopen, 'n stapje in de wereld zetten en op het strand wat bruinen. Je kan vlug dood zijn tegenwoordig.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet geen voet in Frankrijk of ik rijd er in 1x doorheen of vlieg er overheen, heb absoluut niets met dat land. 1 Juli mag iedereen ook Spanje weer in en dat is maar 2 weekjes later. Alhoewel ze vanaf maandag al 10.000 Duitsers gaan toelaten op de  balearen als test.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Sprietje said:

Misschien is het waar maar dat moet nog officieel gezegd worden en dat is nog niet gebeurd.

 

Wat te lezen is in de Spaanse kranten en is nog niet officieel bevestigd door de autoriteiten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Penthe zei:

Ik zet geen voet in Frankrijk of ik rijd er in 1x doorheen of vlieg er overheen, heb absoluut niets met dat land. 1 Juli mag iedereen ook Spanje weer in en dat is maar 2 weekjes later. Alhoewel ze vanaf maandag al 10.000 Duitsers gaan toelaten op de  balearen als test.

 

Had m'n broer ook een jaar of 30 ondanks waar ik hem op wees, behalve de havens waar hij met z'n boot kwam maar zat meer in Griekenland en andere delen van de Middellandse Zee, tot z'n vriendin hem meenam naar het binnenland.

Is nu aan het land verslaafd. Je kunt er alles vinden en vooral een  joie de vivre.

M'n favoriete bestemming.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...