Ga naar inhoud


Hoe onkruid verdelgen met zout en azijn?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


je moet helemaal niets over je onkruid sproeien!

 

bovenal moet je de dingen die je aandraagt en als kernpunt van jou kritiek dienen ook wel eerst effe lezen

het rivm levert een integraal stuk over de toepassing van azijn inzake groene aanslag op verharding en niet over onkruid

 

en groene aanslag is algen en mossoorten die glibberige voetpaden zouden kunnen opleveren, vandaar dat je die kunt reinigen

het heeft niets met onkruid te maken

 

Screenshot_25.png

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Drs. weet toch wel dat er 2 soorten azijn zijn?

Nl. natuurazijn, lekker hoor b.v. over de speciebonen.

En dan is er ook nog schoonmaakazijn, en die azijn moet je over je onkruid sproeien.

 

Ja, dat weet ik maar schoonmaak azijn baseerd op dezelfde scheikundige formule.

 

Als azijn zo slecht zou zijn voor het miljeu, dan moet je alle miljoenen honden en katten ook maar afschaffen want die pissen ook maar raak waar ze maar zin hebben. En hondenpis etc. lijkt me nou ook niet echt goed voor het miljeu...maar dat kan ik mis hebben. 🤗

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Seniorsatter zei:

De Drs. weet toch wel dat er 2 soorten azijn zijn?

Nl. natuurazijn, lekker hoor b.v. over de speciebonen.

En dan is er ook nog schoonmaakazijn, en die azijn moet je over je onkruid sproeien.

 

Eh nee. Het één wordt door bacteriën gemaakt en het andere synthetisch. Het is in beide gevallen azijnzuur.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Eh nee. Het één wordt door bacteriën gemaakt en het andere synthetisch. Het is in beide gevallen azijnzuur.

 

Juist, zoals ik al vertelde, beide soorten azijn baseren op dezelfde scheikundige formule en hebben dezelfde impact op de omgeving en natuur.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, theparasol zei:

want regen verpest je snode plannen.

 

Bestaat dat nog, regen ?

 

We stevenen af op de droogste zomer in meer dan 100 jaar, dus dan moet je al echt pech hebben dat er regen komt net wanneer jij azijn hebt gestrooid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, pollegazon said:

 

Bestaat dat nog, regen ?

 

We stevenen af op de droogste zomer in meer dan 100 jaar, dus dan moet je al echt pech hebben dat er regen komt net wanneer jij azijn hebt gestrooid.

 

 

Omgekeerde wereld hier in Spanje is het het natste jaar ooit en we zijn nog niet eens op de helft van het jaar. Net voor ik Nederland verliet in 2000 regende het bijna elke dag om moe van te worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...