Ga naar inhoud


Vliegen is langzamerhand weer mogelijk maar wie heeft hier nog zin en plezier in?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Mijn laatste vlucht was 4 jaar geleden

- eerst in de vroegte van Amsterdam naar Schiphol met gereserveerde taxi voor 95€ :sick:

- twee uur wachten op een plastieke zitbank met een watertje 250ml voor 3,50€.

- 600 kilometer naar het noorden vliegen

- weer twee uur wachten op een plastieken stoel met een koffie voor 5,50€

- 1200 kilometer naar het zuiden vliegen voor 112,50€

- en 8 uur later aankomen op de bestemming

en dan weer retour ( 16 uur )

Je kunt je voorstellen dat ik met m'n BMW voor de helft van de kosten heen en weer was binnen 6 uur heen en 6 uur terug.

Nooit meer slepen met koffers en geen vliegen voor mij.

 

 

aangepast door Tonskidutch
tijd

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Jij zit nog in de ontkenningsfase?

 

Nederland 7 juli:  37 nieuwe gevallen

Nederland, gisteren: 223 nieuwe gevallen

 

België  7 juli: 42 nieuwe gevallen

België gisteren: 299 nieuwe gevallen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

Jij zit nog in de ontkenningsfase?

 

Nederland 7 juli:  37 nieuwe gevallen

Nederland, gisteren: 223 nieuwe gevallen

 

België  7 juli: 42 nieuwe gevallen

België gisteren: 299 nieuwe gevallen.

 

 

Besmettingen zeggen niets meer ceesv. Waar het om gaat zijn het aantal opname´s in de ziekenhuizen, IC-opnames en sterftes. Die cijfers zijn nog steeds een schijntje t.o.v. maart/april. Mede veroorzaakt door nieuwe behandelmethode´s om het ziektebeeld aanmerkelijk milder te laten verlopen dan een paar maanden geleden. In april lagen er 1350 mensen op de IC en nu ongeveer 20. Man, man, wat erg ;)

 

Ik maak mezelf en anderen niet gek voor iets wat veel minder erg is dan we aanvankelijk dachten ceesv.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oja, het was maar en griepje, nietwaar?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

September heb ik gekozen, en maar hopen dat ik er geraak. De vlieger ipv een autorit van 600 €. Ticket is 70 over en' t weer inc 2€ co taks.

De mensen worden gratis getest de eerste keer, 2° en evtl 3° zelf betalen. Denkelijk vervalt de 14 dagen want dat kost teveel omdat je vergoeding krijgt. Elke dag iets anders.

Vroeger reed ik met 1600 diesel amper 60 pk zonder airco naar Spanje. Toen kwamen de goedkope vliegers, wat een luxe. En nog heb je bangmakerij die er nooit instappen. Luxe, zo hoort vakantie te zijn! 

Corona is tegenwoordig ambras tussen landen onderling, zeg er maar niks van of je bent zelf of al de slechterik(besmet/niet besmet) 

 

 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen 2e golf maar gewoon een kleine opleving agv minder strikte regels,meer testen en meer mensen die coronamoe zijn en daardoor vaker en meer schijt aan de 1,5 meter regel hebben.

 

De tijd zal leren of en wanneer er een 2e golf komt

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een beetje zoekt begin je langzaam meer berichten te lezen over mensen die inelkaar gemept worden omdat ze geen afstand houden en geen maskerr dragen, onder het motto van wie niet luisteren wil moet maar voelen. Dit zijn volgens mij mensen die moe zijn van de Coronamoe zijnde mensen.

 

Maargoed zollang al dit gedoe gaande is zet ik geen stap in een vliegtuig en dat misschien de rest van mijn hele leven niet meer want vliegen is tegenwoordig helemaal niet prettig meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uren geleden, ceesv zei:

Jij zit nog in de ontkenningsfase?

 

Nederland 7 juli:  37 nieuwe gevallen

Nederland, gisteren: 223 nieuwe gevallen

 

België  7 juli: 42 nieuwe gevallen

België gisteren: 299 nieuwe gevallen.

 

Vandaag in Nederland + 247 besmettingen.

Het hoogste aantal op 1 dag sinds 21 mei.

 

De trend omhoog is onmiskenbaar.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 29-7-2020 om 12:22, ceesv zei:

Jij zit nog in de ontkenningsfase?

 

Nederland 7 juli:  37 nieuwe gevallen

Nederland, gisteren: 223 nieuwe gevallen

 

België  7 juli: 42 nieuwe gevallen

België gisteren: 299 nieuwe gevallen.

 

De stijgende trend lijkt door te zetten, vandaag in Nederland 342 nieuwe besmettingen.

Aantal kritieke gevallen gestegen van 21 naar 27 patiënten.

 

 

Transavia passagiers uit Mallorca op weg naar huis werden verrast door een onverwachte tussenstop in Barcelona om 80 toeristen te evacueren.

Mogen nu allemaal 2 weken in quarantaine.

 

KLM boekt het 2e kwartaal van 2020  493 miljoen euro verlies.

De omzet kromp met 79%.

Air France deed het nog slechter, die zagen de omzet met  87% krimpen.

 

Transavia vervoerde 98,2% minder passagiers.

 

KLM gaat het personeelsbestand met 4.000 fte krimpen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...