Ga naar inhoud


Vliegen is langzamerhand weer mogelijk maar wie heeft hier nog zin en plezier in?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Op 14-7-2020 om 23:59, gerrit B zei:

Zo te lezen/zien geldt dat ook voor onze Nederlandse jongeren die volop aan het feesten zijn in Belgenland maar ook elders.

Hier in de buurt ook een feestje met jongeren door de politie beëindigd.

Grapperhous had nog wel een leuke uitspraak.

Het zou gaan om welbespraakte Nederlandse jeugd welke keurig Nederlands sprak.

Volgens Grapperhous zouden de ouders ipv. te gaan Bridgen beter wat meer energie kunnen steken in de opvoeding van hun kinderen.

Duidelijk geval van selectieve berichtgeving want waren het getinte mensen geweest dan had ie geen details vermeld en nu heel duidelijk dat t om blanken gaat.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu kan hij dat zeggen en wordt er niet moeilijk over gedaan.

Had hij vermeld dat het jongeren met een migratie achtergrond waren die beter naar school hadden kunnen gaan om beter Nederlands te leren dan was heel Sociaal Nederland over hem heen gevallen, waren er kamer vragen gesteld en hadden er weer black life matters demonstranten de pleinen bevolkt.

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/17/2020 at 10:58 PM, kiekiek said:

Maar is Covid 19 inmiddels gemuteerd Big Follow?

Om hier nog een keer op terug te komen; https://www.scientificamerican.com/article/virus-mutations-reveal-how-covid-19-really-spread1/ . Dus het is niet mijn mening, maar de wetenschap heeft er dus gewoon bewijs voor...

Dus trek je eigen conclusies. (Let wel dat artikel is van begin juni.....) 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant stuk overigens.

Misschien dat er ook al een kiekiek mutatie van het virus is ?

 

Als je ze ziet terugkomen uit Kroatië (code oranje vanochtend op NOS journaal) per vliegtuig dan vraag je jezelf toch af hoor waarom ze niet in quarantaine moeten.

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2020 om 11:47, gerrit B zei:

Ik heb al vaker aangegeven, ze staan nu mooi opgesteld op de vliegvelden haal ze meteen even door de schredder of gooi er een bom op.

In 1 klap heel veel problemen opgelost.

De kans dat besmettelijke ziektes zich snel verspreiden wordt een heel stuk kleiner, luchtvervuiling een heel stuk lager, lawaai een heel stuk lager, geen lelijke condens strepen meer in de lucht en geen vlucht meer naar goedkope lonen landen maar gewoon weer lokale maakindustrie zodat ook minder bedeelden in eigen land een kans maken op de arbeidsmarkt.

Laten we alleen nog wat vliegtuigen rondvliegen voor wat echt niet anders kan en om daar wat druk op te zetten gaan we beginnen met accijnzen op brandstof te heffen en wie toch de luchtbus neemt die gaat bij aankomst op de bestemming 2 weken in quarantaine  en bij terugkomst nog een keer 2 weken.

Denk dat het noodzakelijke vliegen dan plots heel wat minder noodzakelijk wordt.

 

Op 30-6-2020 om 11:53, Drs. IJzerbout zei:

 

Volgens mij ben je wereldvreemd. 

 

Lijkt er inmiddels toch veel op dat ik het wel bij het rechte eind had gezien de stijging van alle besmettingen nu iedereen weer meer kan reizen.

Ook gaan er steeds meer stemmen op dat we bepaalde producties weer naar eigen land moeten halen zodat we niet volledig afhankelijk zijn van andere landen.

Duitsland heeft inmiddels ingesteld dat een ieder die met het vliegtuig is geweest naar/van het buitenland zich kan laten testen, wil je dat niet dan moet je verplicht 2 weken in quarantaine.

Jammerlijke is dan wel weer dat er geen controle op gehouden wordt of men zich daar ook wel aanhoudt.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gerrit B zei:

 

 

Lijkt er inmiddels toch veel op dat ik het wel bij het rechte eind had gezien de stijging van alle besmettingen nu iedereen weer meer kan reizen.

 

 

Is ook niet echt verrassend als je bedenkt dat we alleen maar met een niet-medisch mondkapje het OV of vliegtuig in mogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of dat werkelijk zo is weet ik niet maar heb er wel mijn bedenkingen over.

De kapjes dienen er niet voor om je te beschermen maar juist om anderen minder snel te kunnen besmetten.

Ik weet het, voor velen (en ook voor mij)  een hele andere kijk op het verhaal want ik ging ook altijd uit van het zelf niet besmet raken en daar de juiste bescherming voor gebruiken.

 

Marokko nu ook 8 steden (waaronder met vliegvelden) volledig gesloten, in Duitsland een flinke uitbraak op een landbouwbedrijf met seizoen plukkers en verwacht dat er de komende tijd nog veel zullen volgen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, gerrit B zei:

Of dat werkelijk zo is weet ik niet maar heb er wel mijn bedenkingen over.

De kapjes dienen er niet voor om je te beschermen maar juist om anderen minder snel te kunnen besmetten.

Ik weet het, voor velen (en ook voor mij)  een hele andere kijk op het verhaal want ik ging ook altijd uit van het zelf niet besmet raken en daar de juiste bescherming voor gebruiken.

 

 

 

Ik ga dan in september, maar ik ga toch echt voor het beschermen van mezelf. Er zal maar een idioot naast je zitten die zit te snotteren. Als je jezelf weet te beschermen dan ben je ook geen risico voor een ander.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar eerst afwachten of je in september überhaupt nog wel weg mag.

Daarnaast is het je eigen keuze.

Wil je geen idioot naast je hebben zitten snotteren dan toch maar een fietsvakantie in het mooie Drenthe.

 

Weet je inderdaad jezelf goed te beschermen dan is de kans dat je een ander besmet, lijkt me, ook erg klein.

Ik zag laatst een foto van iemand die een oplossing had tegen het verboden gebruik van goede maskers, die had blijkbaar een stempel van het werk

gebruikt met groot AFGEKEURD en die op het masker gedrukt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gerrit B zei:

Voor zover ik weet staat de KN95 gelijk aan de FPP2 maskers

 

Ik heb ook die KN95 maskertjes voor in het vliegtuig, maar of ze wel of niet mogen? Waar kijken ze naar? Wel of geen zichtbaar (rond) filter, bandjes strak achter je hoofd ipv achter de oren? ceesv had een maat die ze niet op mocht bij transavia, maar ik heb op youtube weer filmpjes gezien met mensen die ze wel mochten dragen. Maar Penthe: KN95 is zeker beter dan die eenvoudige mondkapjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel mensen zijn pure egoisten, hier hadden we een keer een hele dag geen water uit de kraan en zaten de echte egoisten zichzelf met zeep te wassen in het publike zwembad ik bedoel maar. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben gevaarlijk of niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...