Ga naar inhoud


Vliegen is langzamerhand weer mogelijk maar wie heeft hier nog zin en plezier in?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Hoezo?

Of bedoel je wanneer er niet op de gevaren gewezen wordt er een nieuwe grote besmettingsgolf komt, waarna als bij een soort bijltjesdag er versneld massaal slachtoffers vallen?

 

Kijk eens naar andere landen, waar men op dit moment bijna 70.000 nieuwe besmettingen per dag heeft en ruim over de duizend doden gemeld worden?

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

Ik ziet in het buitenland toch echt hele andere filmpjes en daar zitten bar weinig echte Nederlanders bij lijkt me. En het gebrekkige Nederlands wat eruit komt spreekt ook boekdelen.

Dan zie je andere beelden dan wat hier op TV gezien laten worden. Daar zie je Nederlandse jongeren die massaal feest aan het vieren zijn in België omdat daar de grens voor alcohol op 16 jaar ligt ipv. 18 en zie je Politie in Portugal die straten leeg veegt om feestende Nederlanders afstand te laten bewaren.

Waarbij het er zo aan toe gaat dat minister Grapperhaus zelfs op zondag in beeld komt om aan te geven dat dit toch echt niet kan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er van die feestjes in Nederland gehouden worden, je weet wel illegaal, dan staat er niet bij uit welk land de feestgangers komen

maar er wordt geen ruchtbaarheid daar over gegeven terwijl het overgrote deel allemaal buitenlandse studenten zijn die Maastricht onveilig maken

en dan nu weer on topic

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

Ik ziet in het buitenland toch echt hele andere filmpjes en daar zitten bar weinig echte Nederlanders bij lijkt me. En het gebrekkige Nederlands wat eruit komt spreekt ook boekdelen.

iek nie begraip.

 

Het grote probleem is dat dit potentiële brandhaarden zijn die strakjes weer extra druk geven op de gezondheidszorg.

Illegale feesten worden ook in Nederland gegeven, dat weet ik vrijwel heel erg met grote zekerheid toch wel ontzettend zeker.😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Hoezo?

Of bedoel je wanneer er niet op de gevaren gewezen wordt er een nieuwe grote besmettingsgolf komt, waarna als bij een soort bijltjesdag er versneld massaal slachtoffers vallen?

 

Kijk eens naar andere landen, waar men op dit moment bijna 70.000 nieuwe besmettingen per dag heeft en ruim over de duizend doden gemeld worden?

 

 

 

Amerika bedoel je? Zuid-Amerika? Man dat is een ver van ons bed show. Afgelopen week in Nederland maar 4 doden.

 

Gewoon maar eens kappen om elkaar angst aan te praten. Zo helpen we zelf ons eigen landje naar de knoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat tegen jouw stelling pleit, is dat we toen we nog geen maatregelen troffen, er op 11 april in Nederland 1.335 nieuw besmettingen waren en op 7 april er 234 gedocumenteerde sterfgevallen waren.

De werkelijke aantallen lagen hoger.

 

Daarna werden er maatregelen getroffen, en daalde het aantal slachtoffers.

 

Niets doen betekent dat er hele bevolkingsgroepen in Nederland zullen verdwijnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Wat tegen jouw stelling pleit, is dat we toen we nog geen maatregelen troffen, er op 11 april in Nederland 1.335 nieuw besmettingen waren en op 7 april er 234 gedocumenteerde sterfgevallen waren.

De werkelijke aantallen lagen hoger.

 

Daarna werden er maatregelen getroffen, en daalde het aantal slachtoffers.

 

Niets doen betekent dat er hele bevolkingsgroepen in Nederland zullen verdwijnen.

 

Die maatregelen waren er al een maand eerder ceesv. Op zondag 8 maart kon ik nog naar het stadion en de dag erna werd de intelligente lockdown al ingevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat was duidelijk te zien in de cijfers, het aantal besmettingen en dodelijke slachtoffers daalde nadat men de beperkende maatregelen trof.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tonskidutch zei:

het gaat over of je wilt gaan vliegen en hoe praktisch je met alle procedures kunt omgaan

en het gaat dus niet over wie wat naar de knoppen helpt

bij de les blijven noemt men dat

 

Heb je gelijk in. Ik ga in september naar Griekenland met een goed mondkapje op. Dus ja, ik ga en ik ben totaal niet bang meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer tegen die tijd niet alles weer in een lockdown zit.

 

Op steeds meer plekken draait men de versoepeling van de regels weer terug.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Dat was duidelijk te zien in de cijfers, het aantal besmettingen en dodelijke slachtoffers daalde daarna.

 

 

Er is geen wetenschappelijk bewijs dat maatregelen echt hebben geholpen ceesv. Niemand die weet hoe het zou lopen zonder maatregelen. Kijk maar eens naar Japan waar ze echt weinig hebben gedaan. Weinig besmettingen en weinig sterftes.

2 minuten geleden, ceesv zei:

Wanneer tegen die tijd niet alles weer in een lockdown zit.

 

 

 

Kap nou eens met dat bangmakerij. We maken elkaar alleen maar gekker en banger. Heb je dat nou nog niet door?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...