Ga naar inhoud


Canal Digitaal loopt via Feestboek veel te adverteren, maar de reacties zijn niet mals


Miauw

Aanbevolen berichten


Zou Canal Digitaal leverancier zijn bij Duinrell nu ze zo "gul" met toegangskaarten strooien, voor het Tikibad moet je apart bij betalen.ย 

ย 

Duinrell is een zwaar verouderd pretpark, elk jaar gratis kaarten bij diverse acties van diverse winkels, alleen het zwembad is de top atractie, je bent na het bezoek aan nieuwe zwemkleding toe.

ย 

Dit jaar met het Coronavirus zullen net als in andere zwembaden, zwemblokken zijn, dus zal daar niet veel van genoten kunnen worden.

ย 

Ik heb bij een (online) satellietshop de apparatuur voor een kabelnetwerk voor zakelijke afnemers gezien, zag er wel leuk uit zo'n 19 inch apparaat met 6 of 8 Seca3 smartcards en ook zoveel Seca3 modules.ย 

ย 

De zakelijke CI+ module waarmee je 15 zenders tegelijk van Joyne moet kunnen decoderen, maar met welke ontvanger stond er niet bij, dus ook niet hoe ze daar een eigen kabelnetwerk van maken.ย 

ย 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zakelijke CI+ voor Joyne is bedoeld voor head-ends. Die zou je ook thuis kunnen bouwen, maar dan ben je wel wat kwijt (gaat niet lukken met een bijstandsuitkering of Wajong/wajang. De aankoop zal vast gebonden zijn aan een KvK en BTW nummer en uiteraard een kleine/middelmatige/dikke maandelijkse donatie richting Joyne. Voor de gewone consument niet mogelijk...

Eigenlijk een hele 'vuile' manier van zakendoen. Die CI+ zal vast alleen een andere CPU hebben en een firmware-aanpassing om 15 streams te verwerken..ย 

ย 

MAX_STREAM = 15 in de zakelijke CI+

MAX_STREAM = 2 in de gewone CI+

.include = conaxcontego.bin

.org=100

ย 

Zoiets...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2,ย DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, ย DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5ยฐW, 0.8ยฐW, 4.8ยฐE, 9ยฐE, 13ยฐE,19.2ยฐE, 23.5ยฐE, 28.2ยฐE. Triax 88 en Wavefrontier

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Mimisiku zei:

De zakelijke CI+ voor Joyne is bedoeld voor head-ends. Die zou je ook thuis kunnen bouwen, maar dan ben je wel wat kwijt (gaat niet lukken met een bijstandsuitkering of Wajong/wajang. De aankoop zal vast gebonden zijn aan een KvK en BTW nummer en uiteraard een kleine/middelmatige/dikke maandelijkse donatie richting Joyne. Voor de gewone consument niet mogelijk...

Eigenlijk een hele 'vuile' manier van zakendoen. Die CI+ zal vast alleen een andere CPU hebben en een firmware-aanpassing om 15 streams te verwerken..ย 

ย 

MAX_STREAM = 15 in de zakelijke CI+

MAX_STREAM = 2 in de gewone CI+

.include = conaxcontego.bin

.org=100

ย 

Zoiets...

ย 

Ik kwam het tegen, niet voor mij bedoeld, gewoon nieuwsgierig.ย 

ย 

De zakelijke CI+ module van Joyne kostย โ‚ฌ350,- , dat is zonder de benodigdeย ontvangst apparatuur en abonnement.

ย 

Zou zakelijke CI+ module van Joyne ook in een VU+ ontvanger te gebruiken zijn? (meer zenders tegelijk decoderen en of kijken)

ย 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, iets zegt me van wel. De PCMCIA interface is hetzelfde. Ik ga geen โ‚ฌ350 uitgeven om het 'even' te testen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2,ย DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, ย DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5ยฐW, 0.8ยฐW, 4.8ยฐE, 9ยฐE, 13ยฐE,19.2ยฐE, 23.5ยฐE, 28.2ยฐE. Triax 88 en Wavefrontier

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

1 fysieke tuner heeft 8 soft-tuners aan boord, met 2 tuners zit je op 16 kanalen.

ย 

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ceesv zei:

1 fysieke tuner heeft 8 soft-tuners aan boord, met 2 tuners zit je op 16 kanalen.

ย 

ย 

Pikt een uitgebreide CI+ module ook soft-tuners?

ย 

Wat is precies een soft-tuner?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk.. De CI+ krijgt gewoon een stream voor zijn knikkker. Normaal stopt dat bij 2 (volgens Joyne althans) en omdat het om een Satellietprovider gaat alleen als de 2 streams op dezelfde transponders zitten. Met 15 (virtuele) tuners kan dat dus gewoon (als de CI tenminste werkt in de VU+)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2,ย DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, ย DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5ยฐW, 0.8ยฐW, 4.8ยฐE, 9ยฐE, 13ยฐE,19.2ยฐE, 23.5ยฐE, 28.2ยฐE. Triax 88 en Wavefrontier

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het geen softwarematige aanpassing zijn, of zit het toch in de hardware?

ย 

1 module voor 2 streams is door massa goedkoper te produceren dan 1 module voor 15 streams, dan lijkt mij dat qua kosten laag als het om zakelijk gebruik gaat.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit te lang in die wereld. Vaak is de 'pro' versie gewoon dezelfde als de gewone. Vaak bepaaltย de actievatiesleutel welke opties opengaan. Zo'n compiler vlaggetje wordt wel vaker gebruikt.. Zolang niemand de flash van Joyne en SuperJoyne naast elkaar kan leggen is er niets van te zeggen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2,ย DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, ย DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5ยฐW, 0.8ยฐW, 4.8ยฐE, 9ยฐE, 13ยฐE,19.2ยฐE, 23.5ยฐE, 28.2ยฐE. Triax 88 en Wavefrontier

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het oorspronkelijke onderwerp is ondertussen ver te zoeken.

ย 

iets met feestboek, Canaldigitaal en klachten .

ย 

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...