Ga naar inhoud


Canal Digitaal loopt via Feestboek veel te adverteren, maar de reacties zijn niet mals


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.

 

Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.

 

Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 

 

99,99% zijn klagers.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Degenen die niets te klagen hebben zullen daar niet posten.

 

Maar wanneer canaldigitaal de prijs verhoogd had om Discovery te blijven doorgeven waren de commentaren met klachten net zo gepost.

En Discovery zal elke keer de prijs verder omhoog stuwen, en toegeven zet de deur open voor andere zenders met hoge prijsvoorstellen.

 

Ik mis Discovery niet (meer), er zijn genoeg alternatieve zenders met dezelfde programma's.

 

En facebook? Dat heb ik gelukkig niet.

 

 

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik bedoelde het dat niet hier alleen geklaagd wordt, ik verneem het wel vaker dan voorheen.

 

Ik heb Facebook, echter de manier waarop veel gecommuniceerd wordt, heb ik het maar in Feestboek omgedoopt. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, ilseonline said:

 

Ik bedoelde het dat niet hier alleen geklaagd wordt, ik verneem het wel vaker dan voorheen.

 

Ik heb Facebook, echter de manier waarop veel gecommuniceerd wordt, heb ik het maar in Feestboek omgedoopt. 

Ik vind het geklaag bij de CD advertenties wel meevallen en als je het een tijdje volgt zijn het altijd de zelfde namen die klagen. En in mijn vriendenlijst wordt normaal gecommuniceerd op Facebook gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Penthe zei:

Zonder Facebook hadden legios aan honden en katten niet snel een lief baasje gevonden. En ook voor muziek en artiesten is Facebook een geschenk. Niet alles is zwartwit.

Gelul! Die broodfokkers gebruiken Facebook gewoon als Marktplaats! Met berichten als 'Achtergelaten hondje gevonden..' of 'Wegens verhuizing.....'. Ga je de locatie opzoeken vind je de fokker in (veelal) België of Brabant...

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fokkers maar asiels en opvang, bij fokkers blijven we uit de buurt jagers zijn ook niet welkom, in Spanje zitten alle opvang centra op Facebook en kun je honden en katten adopteren dat hebben we zelf ook al meerdere malen gedaan en wij kennen zeer veel  mensen persoonlijk die vrijwillig bij de opvang werken daar ook veel kontakt mee via Facebook nogmaals niet alles is zwartwit. Ik heb meer iets tegen Microsoft als je bijv. Outlook op je Android phone wil zetten moet dat ding access hebben tot al de content van je Google Drive waarbij het bestanden andere namen kan geven wissen ect. dat is echt niet normaal meer ook Skype zou ik 100% niet vertrouwen. Facebook valt in mijn ogen wel mee zit daar al sinds 2007 en heb nog nooit iets raars of ergs meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet te zeggen dat je op vakantie bent, ze gebruiken je locatiegegevens wel....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan er altijd nog iemand in huis aanwezig zijn, ik ging de laatste jaren ook niet meer met mijn ouders op vakantie en bleef thuis samen met mijn jongere broer. Maar als je alles met groot bravoer gaat vertellen wat je gaat doen en wanneer en met wie tja dan vraag je erom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...