Ga naar inhoud


Canal Digitaal loopt via Feestboek veel te adverteren, maar de reacties zijn niet mals


Miauw

Aanbevolen berichten

Ilseonline haar schuld..... :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook het topic klopt niet helemaal heb nu al een hele rits aan CD zijn post voorbij zien komen op Facebook en er echt even opgelet maar ik ziet echt niets bijzonders. De laatste slechte reactie was meer gericht aan de NOS terwijl CD enkel een doorgeef luik is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@penthe, ik heb ook zo'n gestoorde buurvrouw. Twee honden, zogenaamd zielig geadopteerd ergens uit oost of zuid europa. Ik weet niet of jij daar wel eens geweest bent, maar dan kan je zien dat een hond daar vooral als waakhond en niet als huisdier gebruikt wordt. En weet je wat waakhonden doen? Blaffen, heel hard blaffen, de hele dag door blaffen, en ook vaak snachts blaffen. Gek wordt ik ervan, die (lieve) hondjes van mijn buurvrouw, geadopteerd ergens in europa. Hier in de asiels zijn ook zielige hondjes, waarom uit een ander land halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo verwonderlijk dat op een account over klachten over ..... alleen maar ehhh klachten geventileerd worden :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 'oud' en geen Facebook, maar wel Twitter. Heeft me al heel wat geld bespaard t.o. bellen/mailen..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Twitter juist de ergste van allemaal, ik heb dus zelf geheel geen Twitter account. Zet maar eens voor de gein op Twitter dat je een bank gaat beroven met de naam van de bank erbij zeker weten dat je in notime een politie bezoekje aan je deur hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...