Ga naar inhoud


Gratis omruilen van CI-module met wereldbol voor witte CI-module


Sprietje

Aanbevolen berichten

Misschien kunnen ze al beter nieuwe smartcards en orca CI-s uitleveren bij het omwisselen.

 

Ik zal mijn vraag die ik via mail aan TVV gesteld had ook maar eens op dat forum posten, misschien reageren ze daar wel...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Had in een ander draadje al een terugkoppeling gedaan, ook voor TVV klanten kan er dus een omruiling gedaan worden zij het wel op een andere manier:

of je stuurt de CI module eerst naar hen en ontvangt dan een nieuwe

of je gaat via een servicecentrum (ik vermoed een verdeler in de buurt) (dat zij dan wel eerst op de hoogte brengen)

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En zodra die algemeen bekend is wordt de volgende drempel opgeworpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de witte CI module en dus geen probleem, maar als ze in de toekomst codering veranderen en het vereist een nieuwe module of kaart dan ga ik dat zonder morren doen. Even andere onnodige uitgaven schrappen en de nodige euro's heb je verdient om het zaakje te bekostigen. ik begrijp al deze commotie hier rond niet hoor. Even ter verduidelijking , met onnodige uitgaven bedoel ik zaken die je koopt, waar je met, maar ook zonder kan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...