Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sprietje

CanalDigitaal abonnement nu in heel Europa te registreren

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd, of de film1 go app, ook beschikbaar zal komen voor België en andere landen. Naar het schijnt, werkt dit enkel (verlopig??) in Nederland. Ik heb het, als je het wil doen zoals het hoort.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb intussen gevonden, wat ik nodig heb. kan er een abonnee op film1 buiten nederland deze ontvangen?

En hoe kom je als belg bvb aan je login en paswoord?

Volgens andere Belgische leden hier op de lijst lukt dat niet, ikzelf heb het nog niet geprobeerd. Ik denk, wil je iets veranderen of toevoegen, dan zal dat waarschijnlijk via dealer in Nederland moeten.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Verleden week hebben we in 10 minuten met CD aan de telefoon twee abonnementen van Nederland naar Frankrijk overgezet. Addressen, bankrekening etc. Zeer snel en efficient afgehandeld. Kregen nog een keurige korting voor een paar maanden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens de verdeler, zou je een login en paswoord moeten kunnen aanmaken als belg. Normaal gezien valt eind deze week mijn kaart in de bus, en ik zal zien of het wel of niet lukt.

Hij melde ook, dat als je in Nederland bent, de film1 go app zou kunnen gebruiken, maar niet in België en anderen.

Als je ziet, kan de film1 go app gebruikt worden als cd,ziggo,delta en caiway klant.

Ik denk, dat het zal moeten komen van film1 en de aanbieders. Maar we blijven hopen  :) .

We gaan alleszins al de goeie richting uit  :) .

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn klantnummer gekregen, en dus naar mijn canal digitaal gegaan.

Ik kreeg overal groene V-tjes, ook bij postnummer, die ik netjes invulde, 4 cijfers (bij jullie zijn er nog letters ook).

Ik heb dan op registreren geklikt, maar wacht vol spanning af, of ik die activatie mail zal krijgen.

Want na het klikken op registreren gebeurde afhankelijk nog niks.

Maar ik vraag me af, of ik bij problemen niet beter een nieuw topic open daarvoor, want dit heeft niks met de openingspost te maken.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren bij onze lokale satboer geweest  Plaats en straatnaam verwijderd
En hij wordt vanaf volgende week officiële CanalDigitaal dealer... ( kon al inloggen op de registratie van Canaldigitaal etc...) heeft alleen maar pas vanaf woensdag alle materiaal.

Je zal ook gewoon het kaartje kunnen aanschaffen en niet de verplichte hardware zoals via de website van Canaldigitaal.

 

En dan kan je bij hem zonder enige problemen een abo afsluiten.

Dus ik denk dat er wel meerdere sat winkels deze optie gaan beginnen aanbieden.

aangepast door Johan45
reclame regels overtreden

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

 

En dan kan je bij hem zonder enige problemen een abo afsluiten.

Dus ik denk dat er wel meerdere sat winkels deze optie gaan beginnen aanbieden.

Dat alles kan bij mijn satbakker al geruime tijd hoor, en die woont niet eens zo ver. Meer bepaald in Verwijderd

 

Neen, alle gekheid op een stokje, Verwijderd zit er toch eentje in de Verwijderd die dat al enkele jaren is.

aangepast door Johan45
Reclame regels ..

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@sat4allfreak,

 

voor wat betreft Basic HD , HBO en film1 kanalen optie.

ik heb dit verder geregeld met de dealer die mij contacteerde die het canal digitaal contract heeft opgemaakt voor me.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Ikke41
      Goede dag.
      ik zag dat U de VU heeft, ik heb die ook pas en ben niet zo handig in die dingen, weet U hoe ik de TV aan/uit knop op de AB kan instellen zodat ik de AB van de TV weg kan leggen. Hopelijk weet U of een ander het.
      alvast bedankt
    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid