Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sprietje

CanalDigitaal abonnement nu in heel Europa te registreren

Aanbevolen berichten

Heb gebeld met canal digitaal, en die melde dat een nederlands iban rekening nodig is. Klopt dat?

Nee , kan op Belgische bankrekening nr, die aan de telefoon is niet op de hoogte , en zo zullen er nog veel zijn!

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

In het artikel van totaal-tv staat dat het via een dealer moet.

Ik keek gister toevallig eens op de site bij de pagina dealer locator maar dat werkte niet.

In welke regio in België woon je?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor wat betreft een nederlands adres bij tvvlaanderen registeren:

 

U hebt op 30-07-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:
Beste,

Wij hebben uw bericht aan onze klantendienst goed ontvangen.
U stelde een vraag over de adresgegevens die voor klanten in ons systeem worden opgenomen.
Het is zo dat wij enkel een Belgisch adres kunnen noteren in onze systemen.
Dat is vermoedelijk de reden dat u het adres niet kan noteren.


Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groet,

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

In welke regio in België woon je?

Ik zoek zelf niet een dealer want ik hoef ook geen cds-abonnement. Heb het wel een gehad, maar ik wou gewoon eens kijken hoeveel dealers cds heeft en waar die zitten, maar die hele pagina werkt dus niet.

aangepast door youriy

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zoek zelf niet een dealer want ik hoef ook geen cds-abonnement. Heb het wel een gehad, maar ik wou gewoon eens kijken hoeveel dealers cds heeft en waar die zitten, maar die hele pagina werkt dus niet.

Zoek hier eens. link naar 44 verkoop punten verwijderd. , er staan er 44 op met naam, adres en telefoonnummer succes. :)

aangepast door Johan45
link naar 44 verkoop punten verwijderd

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor wat betreft een nederlands adres bij tvvlaanderen registeren:

 

U hebt op 30-07-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

Beste,

Wij hebben uw bericht aan onze klantendienst goed ontvangen.

U stelde een vraag over de adresgegevens die voor klanten in ons systeem worden opgenomen.

Het is zo dat wij enkel een Belgisch adres kunnen noteren in onze systemen.

Dat is vermoedelijk de reden dat u het adres niet kan noteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groet,

T dus niet ge

waar staat in dit forum dat dit zou werken ?

Het gaat hier om een abonnement af te sluiten bij canaldigitaal als je bv een Belg bent . Met een Belgische rekening nummer en een Belgisch adres . Dat werkt wel bij een canaldigitaal dealer . Maar anders om een Nederlander bv een tv Vlaanderen abonnement lukt dus niet zoals hierboven staat.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik als Belg heb nu al enige tijd een abonnement op CD, is allemaal vrij soepel verlopen. Eerst meld je je aan via hun speciale website en dan enige tijd later nam een dealer uit de grensstreek contact op met mij. Heeft dan gevraagd of ik al enige apparatuur voorhanden had en deze naar mij opgestuurd. Vervolgens heb ik de rekening ontvangen, dit was 99 euro voor de set en daarbij ook (in 1 keer te betalen) 3 maanden abonnement. Alles werkte meteen en na een maand ongeveer werd het factuur van zo'n 18 euro (prijs per maand) keurig afgeschreven van mijn rekening. 

Wat je niet kan als Belg is je status nakijken via "mijn canaaldigitaal" daar het om een Belgisch adres gaat. 

Ik ben dus zeer tevreden over de gang van zaken en kan nu zonder problemen naar de Nederlandse commerciëlen kijken :-)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het dus geprobeerd, maar er was mij wel een aardig bedrag van het toestel en bijbehorend aangerekend als ik wou verdergaan. Maar ik ben niet geintereseerd in die m7 toestellen.

Mij is het meer te doen om film1 en de film1 go app, maar die zou niet werken buiten nederland. Trailers en previews wel.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik als Belg heb nu al enige tijd een abonnement op CD, is allemaal vrij soepel verlopen. Eerst meld je je aan via hun speciale website en dan enige tijd later nam een dealer uit de grensstreek contact op met mij. Heeft dan gevraagd of ik al enige apparatuur voorhanden had en deze naar mij opgestuurd. Vervolgens heb ik de rekening ontvangen, dit was 99 euro voor de set en daarbij ook (in 1 keer te betalen) 3 maanden abonnement. Alles werkte meteen en na een maand ongeveer werd het factuur van zo'n 18 euro (prijs per maand) keurig afgeschreven van mijn rekening. 

Wat je niet kan als Belg is je status nakijken via "mijn canaaldigitaal" daar het om een Belgisch adres gaat. 

Ik ben dus zeer tevreden over de gang van zaken en kan nu zonder problemen naar de Nederlandse commerciëlen kijken :-)

Bij mij is het ook zo een beetje gegaan, maar ik heb zelf moeten contact nemen met een dealer, kaart en module gekocht en geactiveerd bij de dealer. Thuis gekomen module en kaart in tv en alles werkte. Ik heb wel een BasisHD contract voor twee jaar gekregen en tot nu geen problemen, Bij mij werkt "mijn canaldigitaal" ook niet, zou handig zijn indien je bvb Film of Sport zou willen toevoegen, anderzijds zo'n groot probleem is dat nu ook weer niet, even in de auto springen en een daguitstap naar Nederland en intussen binnenwippen bij dealer.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

En wat als je dan geluk hebt, en een medewerker aan de lijn hebt die WEL op de hoogte is?

Het abo loopt niet eens 12 maand.

Het zijn zogenaamde vakantie abonnementen.

Wel opsplitsbaar.

 

 

Quote:

 

Flandersdigital.be is nu ook CanalDigitaal Dealer en wij kunnen het abonnement niet alleen op Nederlands, maar ook op een Belgisch adres registreren, alsook op elk ander Europees adres.

Op deze smartcard kunnen wij voor u het recreatie abonnement van CanalDigitaal registreren.

Dit pakket is een jaar contract maar geeft slechts 6 maanden beeld , van 21 maart t/m 21 september. Het abonnement loopt volgens het kalenderjaar. Voorbeeld: indien u een abonnement aangaat op 3 juli 2015. Dan loopt uw abonnement t/m 2 juli 2016 en wordt er beeld doorgegeven in Juli aug/sept en het jaar er op in: apr/mei/juni.

De SmartCard regelt de rechten voor het programmapakket. Indien u alle apparatuur al in huis heeft, dient u enkel de smartcard  van CanalDigitaal apart aan te kopen en u te abonneren op deze diensten om via satelliet digitale televisie en radio te ontvangen van CanalDigitaal !

Exclusief  activatie- en abonnementskosten.

Copyright Flandersdigital.be

 

Einde quote.

aangepast door Denisdaf

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap het niet niet. Ik had geen enkel probleem om als Belg een CD abonnement af te sluiten met een belgische rekening en belgisch adres zoals reeds aangegeven. ook werden er mij geen extra kosten aangerekend voor verzending ...

Och ja het is 2 jaar en je dient hun satelliet materiaal nog eens te kopen maar bon als je dit echt wil en met de actie die er loopt zit je echt wel goed denk ik.

Je moet gaan via de site van canal digitaal voor de buitenlandse abonnementen, NIET via de canal digitaal NL algemene site.

Dus voor alle duidelijkheid

- belgische rekening ok = 2 jaar SEPA

- belgisch adres ok

- minpunt satelliet materiaal maar dit verkoop je terug, raak je snel kwijt

- binnen de 3 weken was alles in. orde.

HBO + flm 1 kanalen + basis HD, dus geen recreatie abonnement...

 

Dit is de link : http://www.canaldigitaal.nl/tv-in-het-buitenland/

aangepast door wolftje

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik jouw link bekijk, dien je volgens mij zelfs geen volledige schotelset aan te schaffen.

Je kan rechts klikken op smartcard en zo een smartcard + CI module bestellen aan 119 EUR en je abonnementskeuze selecteren in het menu. Hoe je achteraf HBO en film 1 kanalen kan selecteren, is me nog niet duidelijk.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze zouden beter NL en BE als 1 aanzien wat ab's betreft.

Voor die schort groot dat we samen zijn, en die enkele commerciële zenders, 1 kaart, einde.

Met dat gezeur (of mag ik gezeik zeggen) over auteursrechten, de meeste auteurs en vooral bij herhalingen zoals ze nu schering en inslag zijn krijgen de meeste auteurs noch acteurs er iets voor.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid