Ga naar inhoud


CanalDigitaal abonnement nu in heel Europa te registreren


Sprietje

Aanbevolen berichten


Voor wat betreft een nederlands adres bij tvvlaanderen registeren:

 

U hebt op 30-07-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:
Beste,

Wij hebben uw bericht aan onze klantendienst goed ontvangen.
U stelde een vraag over de adresgegevens die voor klanten in ons systeem worden opgenomen.
Het is zo dat wij enkel een Belgisch adres kunnen noteren in onze systemen.
Dat is vermoedelijk de reden dat u het adres niet kan noteren.


Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke regio in België woon je?

Ik zoek zelf niet een dealer want ik hoef ook geen cds-abonnement. Heb het wel een gehad, maar ik wou gewoon eens kijken hoeveel dealers cds heeft en waar die zitten, maar die hele pagina werkt dus niet.

aangepast door youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek zelf niet een dealer want ik hoef ook geen cds-abonnement. Heb het wel een gehad, maar ik wou gewoon eens kijken hoeveel dealers cds heeft en waar die zitten, maar die hele pagina werkt dus niet.

Zoek hier eens. link naar 44 verkoop punten verwijderd. , er staan er 44 op met naam, adres en telefoonnummer succes. :)

aangepast door Johan45
link naar 44 verkoop punten verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat betreft een nederlands adres bij tvvlaanderen registeren:

 

U hebt op 30-07-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

Beste,

Wij hebben uw bericht aan onze klantendienst goed ontvangen.

U stelde een vraag over de adresgegevens die voor klanten in ons systeem worden opgenomen.

Het is zo dat wij enkel een Belgisch adres kunnen noteren in onze systemen.

Dat is vermoedelijk de reden dat u het adres niet kan noteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groet,

T dus niet ge

waar staat in dit forum dat dit zou werken ?

Het gaat hier om een abonnement af te sluiten bij canaldigitaal als je bv een Belg bent . Met een Belgische rekening nummer en een Belgisch adres . Dat werkt wel bij een canaldigitaal dealer . Maar anders om een Nederlander bv een tv Vlaanderen abonnement lukt dus niet zoals hierboven staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek hier eens. www.canaldigitaal.nl/verkooppunten/verkooppunten.aspx. , er staan er 44 op met naam, adres en telefoonnummer succes. :)

Die pagina is er niet.

Je wordt doorgelinkt naar deze:

 

http://www.canaldigitaal.nl/404-redirect.aspx?aspxerrorpath=/verkooppunten.aspx/

aangepast door youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik als Belg heb nu al enige tijd een abonnement op CD, is allemaal vrij soepel verlopen. Eerst meld je je aan via hun speciale website en dan enige tijd later nam een dealer uit de grensstreek contact op met mij. Heeft dan gevraagd of ik al enige apparatuur voorhanden had en deze naar mij opgestuurd. Vervolgens heb ik de rekening ontvangen, dit was 99 euro voor de set en daarbij ook (in 1 keer te betalen) 3 maanden abonnement. Alles werkte meteen en na een maand ongeveer werd het factuur van zo'n 18 euro (prijs per maand) keurig afgeschreven van mijn rekening. 

Wat je niet kan als Belg is je status nakijken via "mijn canaaldigitaal" daar het om een Belgisch adres gaat. 

Ik ben dus zeer tevreden over de gang van zaken en kan nu zonder problemen naar de Nederlandse commerciëlen kijken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het dus geprobeerd, maar er was mij wel een aardig bedrag van het toestel en bijbehorend aangerekend als ik wou verdergaan. Maar ik ben niet geintereseerd in die m7 toestellen.

Mij is het meer te doen om film1 en de film1 go app, maar die zou niet werken buiten nederland. Trailers en previews wel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik als Belg heb nu al enige tijd een abonnement op CD, is allemaal vrij soepel verlopen. Eerst meld je je aan via hun speciale website en dan enige tijd later nam een dealer uit de grensstreek contact op met mij. Heeft dan gevraagd of ik al enige apparatuur voorhanden had en deze naar mij opgestuurd. Vervolgens heb ik de rekening ontvangen, dit was 99 euro voor de set en daarbij ook (in 1 keer te betalen) 3 maanden abonnement. Alles werkte meteen en na een maand ongeveer werd het factuur van zo'n 18 euro (prijs per maand) keurig afgeschreven van mijn rekening. 

Wat je niet kan als Belg is je status nakijken via "mijn canaaldigitaal" daar het om een Belgisch adres gaat. 

Ik ben dus zeer tevreden over de gang van zaken en kan nu zonder problemen naar de Nederlandse commerciëlen kijken :-)

Bij mij is het ook zo een beetje gegaan, maar ik heb zelf moeten contact nemen met een dealer, kaart en module gekocht en geactiveerd bij de dealer. Thuis gekomen module en kaart in tv en alles werkte. Ik heb wel een BasisHD contract voor twee jaar gekregen en tot nu geen problemen, Bij mij werkt "mijn canaldigitaal" ook niet, zou handig zijn indien je bvb Film of Sport zou willen toevoegen, anderzijds zo'n groot probleem is dat nu ook weer niet, even in de auto springen en een daguitstap naar Nederland en intussen binnenwippen bij dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat als je dan geluk hebt, en een medewerker aan de lijn hebt die WEL op de hoogte is?

Het abo loopt niet eens 12 maand.

Het zijn zogenaamde vakantie abonnementen.

Wel opsplitsbaar.

 

 

Quote:

 

Flandersdigital.be is nu ook CanalDigitaal Dealer en wij kunnen het abonnement niet alleen op Nederlands, maar ook op een Belgisch adres registreren, alsook op elk ander Europees adres.

Op deze smartcard kunnen wij voor u het recreatie abonnement van CanalDigitaal registreren.

Dit pakket is een jaar contract maar geeft slechts 6 maanden beeld , van 21 maart t/m 21 september. Het abonnement loopt volgens het kalenderjaar. Voorbeeld: indien u een abonnement aangaat op 3 juli 2015. Dan loopt uw abonnement t/m 2 juli 2016 en wordt er beeld doorgegeven in Juli aug/sept en het jaar er op in: apr/mei/juni.

De SmartCard regelt de rechten voor het programmapakket. Indien u alle apparatuur al in huis heeft, dient u enkel de smartcard  van CanalDigitaal apart aan te kopen en u te abonneren op deze diensten om via satelliet digitale televisie en radio te ontvangen van CanalDigitaal !

Exclusief  activatie- en abonnementskosten.

Copyright Flandersdigital.be

 

Einde quote.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank denisdaf, eindelijk duidelijkheid  :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het niet niet. Ik had geen enkel probleem om als Belg een CD abonnement af te sluiten met een belgische rekening en belgisch adres zoals reeds aangegeven. ook werden er mij geen extra kosten aangerekend voor verzending ...

Och ja het is 2 jaar en je dient hun satelliet materiaal nog eens te kopen maar bon als je dit echt wil en met de actie die er loopt zit je echt wel goed denk ik.

Je moet gaan via de site van canal digitaal voor de buitenlandse abonnementen, NIET via de canal digitaal NL algemene site.

Dus voor alle duidelijkheid

- belgische rekening ok = 2 jaar SEPA

- belgisch adres ok

- minpunt satelliet materiaal maar dit verkoop je terug, raak je snel kwijt

- binnen de 3 weken was alles in. orde.

HBO + flm 1 kanalen + basis HD, dus geen recreatie abonnement...

 

Dit is de link : http://www.canaldigitaal.nl/tv-in-het-buitenland/

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jouw link bekijk, dien je volgens mij zelfs geen volledige schotelset aan te schaffen.

Je kan rechts klikken op smartcard en zo een smartcard + CI module bestellen aan 119 EUR en je abonnementskeuze selecteren in het menu. Hoe je achteraf HBO en film 1 kanalen kan selecteren, is me nog niet duidelijk.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zouden beter NL en BE als 1 aanzien wat ab's betreft.

Voor die schort groot dat we samen zijn, en die enkele commerciële zenders, 1 kaart, einde.

Met dat gezeur (of mag ik gezeik zeggen) over auteursrechten, de meeste auteurs en vooral bij herhalingen zoals ze nu schering en inslag zijn krijgen de meeste auteurs noch acteurs er iets voor.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...