Ga naar inhoud


CanalDigitaal abonnement nu in heel Europa te registreren


Sprietje

Aanbevolen berichten


Raar dat het bovenstaande tropic in sattelite magazine verwijderd is . Ik kan het alvast niet terug vinden

He? tRopic?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...
Gast satellitetv

Ik heb reeds een jaar Canal Digitaal officieel abonnement en ik woon In België. Ik ontvang ook Film1 en Ziggo en FOXSports via satelliet en tablet. Andersom is ook mogelijk: Tv Vlaanderen in Nederland. Iedereen kan zich nu abonneren. 

 

De Kabel Tv Providers in België (Telenet), Proximus; Orange hun reactie: "De Nederlandse zenders ontvangen in België is volkomen illegaal en de zenders willen dat zelf niet"! 

"De Vlaamse overheid doet er alles aan om onze eigen zenders te beschermen dus geen doorgifte Canal digitaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet juist. M7 als provider is de enige die enigzins gehoor heeft gegeven aan de EU oproep voor vrije doorgifte. M7 doet dit alleen voor het Nederlandstalig gebied! Zo kan een Vlaming zich op CDS abonneren en een Nederlander op TV-Vlaanderen. Ik kan als Nederlander geen abo krijgen op TéléSAT of vice-versa.

Deze 'bescherming' wordt door de providers (en wellicht de regering) steevast tegengehouden..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arabisch/Molenbeek? Etnische bevolkingsgroep heeft ook recht op nieuwsvergaring toch. Om die reden dus bij ons Al Arabiya, Al Jazeera.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...