Ga naar inhoud


Alleen HD-pakket mogelijk na verdwijnen Settopboxpakket ?


Sattofiel

Aanbevolen berichten

Zat de fantastische aanbieding te bekijken (BasisHD voor "blijvend" 14,45 ipv 17,95 ofzo) van CD na verdwijnen settopbox volgend jaar. Zit alleen maar puin in het BasisHD als ik het zo bekijk, dus het lijkt me dat ik beter mijn HD-pakket met voetbal kan houden dan dat BasisHD erbij te nemen i.p.v. het settopboxpakket. Ben ik ook nog 90 euro per jaar goedkoper uit. Of zie ik iets over het hoofd (alleen HD weer niet mogelijk of zo) ?

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat je niet gek maken door CDS. In 2016 willen ze stoppen met SD doorgifte. HD doorgifte is nu gewoon de "standaard". Helemaal geen reden om een speciaal HD pakket te nemen, er IS straks immers geen SD meer alleen HD.. Over een paar jaar heb je het spelletje opnieuw maar dan met HD en UHD...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat als je geen abo neemt i.p.v. het STB pakket? Kan ik dan geen CD-zenders meer ontvangen als het HD-pakket dan ook zou stoppen?? Ik wil toch wel de NL zenders in HD houden op de sat.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch nederlandse zenders wil houden, denk ik dat je moet ingaan op het voorstel om een basispakket te abonneren... 10 euro per maand kost dat.

 

 

Speciaal voor trouwe klanten:

Het Basis-pakket tot 1 januari 2016 gratis!

U leest het goed. Voor trouwe klanten zoals u doen we graag iets extra's. Zeker nu de mediawet is aangescherpt en uw huidige televisieabonnement binnenkort niet langer voldoet aan de gestelde eisen. Daarom zullen we met ingang van 1 april 2016 stoppen met het Set Top Box-pakket. En bieden we u nu al een mooi alternatief met een aantrekkelijke aanbieding.

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief
Het Basis-pakket biedt 31 extra zenders, waarvan 14 scherpe HD-zenders. Normaal € 15,95 per maand, maar voor u als trouwe klant maken we graag een uitzondering. Als uw apparatuur klaar is voor HDTV kunt u tot 1 januari 2016 helemaal gratis kijken. En daarna betaalt u de vaste lage prijs van € 10* per maand. Dat is elke maand een vaste korting van € 5,95 per maand!

Is uw apparatuur nog niet geschikt voor HDTV?
Kies dan voor het Basis-pakket voor € 10 per maand en ontvang met fikse korting een HD-ontvanger en/of dubbele kop. Ga naar http://www.canaldigitaal.nl/basisgratis-hdcheck/ Of bel ons op 0900-9323 (€ 1 per gesprek).

Reageer vandaag nog
Wilt u tot 1 januari 2016 gratis naar alle zenders uit het Basis-pakket* kijken? Of voordelig uw apparatuur vervangen*? Ga naar http://www.canaldigitaal.nl/basisgratis-hdcheck/ Vanzelfsprekend kunt u ons ook bellen, via het nummer 0900-9323 (€ 1 per gesprek). Dagelijks bereikbaar van 09.00 tot 21.00 uur. Behalve op zondag.

Wacht niet te lang, want dit aanbod is tijdelijk.  Met vriendelijke groet,

Handtek-Bjorn-Jeurissen.png
Björn Jeurissen
CanalDigitaal

nhdr-stbp-2015.png

 

* Aanbieding is geldig i.c.m. een 1-jarig abonnement. Het Basis-pakket blijft ook na de contractperiode van 12 maanden € 10 per maand.

aangepast door ceesv
persoonsgegevens verwijderd

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zoiets denk ik ook.... daarom hoef ik het ook niet...

Hetzelfde heb je met Telfort internet... destijds zwart op wit gekregen dat ze een vaste lage prijs hanteren, en in de kleine lettertjes staat dan wel dat ze kunnen verhogen met de inflatie...  afgelopen jaar kreeg ik dan veen prijsverhoging van 2 % 'inflatie' te verwerken, en dat net op het moment dat de inflatie minder dan 1% was... uiteraard over gebeld, klacht ingediend etc... en nu dit jaar 5.5% prijsverhoging, geen inflatie maar "uw oude abo geldt niet meer, we hebben het vervangen".... en je, het enige wat wijzigt is dat er nu 2015 na de naam van het abo staat, en uiteraard de prijs is hoger.... dus die uitspraken zijn niets waard... ik ben nog steeds aan het bakkeleien met telfort, maar ik denk dat het zal gaan ophouden, want de standpunten blijven recht tegenover elkaar staan.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft mijn vraag: blijft het HD-pakket van 5 euro? Want daar zit in elk geval datgene in wat ik wil hebben zonder veel rommel (no ja, commerciëlen wel).

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het HD pakket kan je afsluiten naast een regulier pakket, als aanvulling dus.

Bij een tweede en derde kaart zijn er nog wel abonnees die nog € 5,- extra betalen om een paar zenders in HD te kunnen zien.

Bij de aanbieding van € 10,-zitten die al in het pakket.

Heb je geen regulier pakket meer dan verdwijnt ook je aanvullend pakket en kan je nog FTA zenders bekijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je niet gek maken.

 

Denk niet dat ze jou geld ineens niet meer willen en je op zwart zetten.

 

Ikzelf ga met CD het altijd leuke klassiek lef-spel "rijden 2 autos af op een afgrond" spelen. Wie er het eerste uit springt heeft verloren :) Voordat we bij de afgrond zijn gaat CD zich nog in alle mogelijke bochten kronkelen, ben echt benieuwd.

 

Heb ook nog een adsl abo via Orange, online, M7 als extra inzet van het spel achter de hand........

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat me niet gek maken hoor. Gaat me eigenlijk niet eens om het geld, meer om het idee dat je allerlei volkomen ongewenste zenders krijgt aangesmeerd als je alleen de NPO, de Belgen en de NL commerciëlen in HD wilt kunnen zien. Dat zou toch voor een euro of 10 moeten kunnen lijkt mij zo.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarvoor moet je bij de wetgever zijn.

Die heeft bepaald dat het basispakket uit minimaal 30 zenders moet bestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jawel, maar de overige abonnees wilden dat niet sponsoren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...