Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten


Generaliseer daarom niet en wees terughoudend in het uiten van je mening, zonder de feiten en achtergronden te kennen.

 

Wat een onzin! Het is juist aan die z.g. terughoudendheid te danken dat ons kleine landje zo geworden is dan het nu is na 50 jaar wanbeleid op dit gebied.

Deze "multiculturele grap" kost de Nederlandse belastingbetaler jaarlijks zo'n 10 miljard en levert alleen maar problemen op die steeds groter worden.

 

En die z.g. "zielige vluchtelingen"? Die zaten voorheen veilig en wel in Turkije maar de sociale paradijzen lokten, net als bij hun voorgangers.

Bovendien: een échte vluchteling vlucht tijdelijk naar het dichtsbijzijnde rustige land en niet naar het verre Nederland zodat hij weer gauw terug kan keren als de trammelant voorbij is. Toch?

 

Ten slotte: het z.g. "Vluchtelingenverdrag" uit de jaren '70 is beslist géén immigratieverdrag. En dat zijn die z.g. "vluchtelingen": "asielige" immigranten die nooit meer weggaan.

Met alle gevolgen voor onze maatschappij vandien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je leest iets in mijn opmerking wat er niet staat.

 

Voor de duidelijkheid, roep niet zo maar iets voordat je onderzoek gedaan hebt en je op basis van feiten een mening hebt kunnen vormen.

Hoe die mening er dan uitziet, tja, die kan alle kanten op, alleen welke ik erop na houd kan je daar niet uit afleiden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer om berichten te lezen hier over het paard van Troje etc.
Ik ben als journalist vele dagen bij de diverse grensovergangen geweest en zie ook mijn bijdrage voor KRO-NCRV Brandpunt.
IS is door ook onze inval in Irak ontstaan, wij moesten zogenaamd meedoen om met de Amerikanen mee te doen, die onsloeg het gehele leger en er stond een macht vacuum.  Dat was het begin van de extremisten. 
Syrie is juist in de eeuwen een land waar jood, Christen, Moslem in vrede met elkaar leefde een van de oudtse kerken heeft!

Ik heb met vele vluchtelingen gesproken de trauma in vele ogen gezien vooral in de kinderen, die niet liegen!
Ja er zullen onder die arme mensen ook personen zijn die met andere bedoelingen naar de EU gaan, immers heb je dat onder elk volk.

Het doet me allemaal denken aan 1939 toen de eerste massa Joden Hitler onvluchte, en het Westen zoals Amerika een boot niet wou ontvangen en terug stuurde...
We weten inmiddels allen wat er met de Joden is gebeurd.
In 1950tiger jaren waren er 200.000 Hongaarse vluchtelingen en in 2015 maakte de Hongaren de muur.

 




 
  • Like 2

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unetwork, bedankt voor jouw bijdrage.

 

Je moet tegenwoordig niet alleen binnen de Nederlandse grenzen kijken maar ver daar buiten. Spreekwoordelijk gezegd, Syrië heeft de griep en Nederland wordt nu verkouden.

 

Om ons geheugen nog even op te frissen. Het zou jouw kind maar zijn of jouw kleinkind.

 

1548.jpg?w=620&q=85&auto=format&sharp=10

aangepast door Rocketscientist

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En hoe tragisch deze foto ook is, dit kind leefde al een paar jaar in Turkije, en hadden een onderkomen.

De vader kocht eenn rubberboot en liet veel mensen betalen om mee te varen, te veel.

Hij kocht een zwemvest, voor zichzelf, voor vrouw en kinderen had hij dat niet over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 ding scheelt :: we hoeven niet meer naar het buitenland ha ha ha ha dat zit hier al !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Wel erg kortzichtig voor iemand die al jarenlang via de schotel de hele wereld binnenhaalt.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

In tijden van crisis is het logisch dat mensen egoïstischer beginnen denken maar de 1% rijkste burgers in de wereld zouden alle armoede kunnen oplossen maar zolang die mensen zich verrijken op de kap van anderen zal het wereldbeeld niet veranderen.

 

En als iedereen in eigen boezem kijkt zouden ze net hetzelfde doen als er kans is om je levensstandaard verschrikkelijk veel te verbeteren

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal eens met met Sjaak(k), de migranten passeren allerlei landen die niet interessant zijn omdat er helemaal niets te halen valt op materieel gebied.

Ondertussen worden rijke landen met Christelijke identiteit overspoeld met moslims die onze verworvenheden in de toekomst ernstig zullen bedreigen.

Het is opvallend dat met name in islamitische landen oorlogen ontstaan. De slachtoffers daarvan vluchten begrijpelijkerwijs naar landen die veilig en rijk zijn, maar tegelijkertijd importeren deze landen de destructieve cultuur die deze mensen meebrengen. 

 

Ik zou hier graag positiever over willen denken, maar ik vrees dat wij in de toekomst een hoge rekening gaan betalen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een les die we m.i. uit het verleden moeten trekken is, dat we in principe niet bereid zijn compromissen te sluiten wat betreft de culturen die hier binnenkomen.

We hebben in Nederland een Grondwet en christelijke tradities die over een paar honderd jaar ontstaan zijn.

Zij die zich in Nederland willen vestigen, zullen zich volledig naar de Nederlandse wetten en samenleving moeten voegen (welke op zich flexibel genoeg is). 

Als ik naar een ander land ga, moet ik me ook houden aan de daar geldende wetten en gewoontes. (Wat ik trouwens in principe heel normaal vind.) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een groot verschil met de vorige migratiestromen: De migranten van nu zijn vrijwel allemaal moslims uit niet westerse landen. Het grootste deel van deze migranten bestaat uit mannen die zich graag willen herenigen met hun gezin in ons land. Deze gezinnen zijn meestal vrij omvangrijk en zijn uiteraard ook allemaal islamitisch.

Deze mensen komen niet toevallig terecht in de rijkste en meest invloedrijke landen in West-Europa.

 

Volgens oorlogsverslaggever Arnold Karskens zit er nog veel meer achter de huidige massale volksverhuizing: Turkije en Saudi Arabië zouden een geheim complot gesmeed hebben om zoveel mogelijk moslims in onze regio te vestigen, om op deze wijze onze verderfelijke cultuur te ondermijnen. 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...