Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat je het in dit geval over een land als Rusland hebt. Maar we hebben het hier over Nederland, he?

Ik heb het over Nederland....  ;)  de Russen zijn verstandiger wat dat betreft.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Russen houden Assad in het zadel zonder dat menig Rus ook maar een flauwe notie heeft over wat er in de wereld gaande is. En menig Russische soldaat wordt geïsoleerd van zijn familie en als lijfeigene behandeld..  

En dan hebben we het nog niet over hun saboterende gedrag mbt het MH17 rapport. Het enige land in de wereld dat feiten bestempelt als meningen en andersom.

 

Rusland verstandig? Waarom moet je hun vrienden dan met een zaklantaarntje zoeken?  

Momenteel zijn ze medeplichtig aan het Syrische vluchtelingenprobleem. Ik hoop dat de vluchtende Syriërs dat generaties-lang gaan onthouden.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Russen maken in iedergeval gehakt van het door het westen gefinancieerde IS, het lijkt me juist dat de Russen daardoor juist goed bezig zijn.

 

En het is juist het westen waar de propaganda al niet meer te overzien valt, de Russen vallen daarbij enorm mee. kijk eens in de spiegel.

 

Ik wil en durf niet eens meer terug naar Nederland met die incompetente debiele regering daar, al is het hier ook al geen haar beter, het hele westen is 1 grote farce onder leiding van D..... Merkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Russen maken in iedergeval gehakt van het door het westen gefinancieerde IS, het lijkt me juist dat de Russen daardoor juist goed bezig zijn.

 

Ze bestrijden IS net zo hard als de Turken zeggen IS te bestrijden. Beide landen gebruiken IS als alibi voor hun eigen belangen: Assad en PKK respectievelijk. 

Aleppo wordt door de Russen bestookt en vervolgens nog meer vluchtelingen uit Syrië. Ik hoop dat de Syriërs niet vergeten wie Assad in het zadel heeft gehouden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rusland bestrijdt inderdaad rebellen en ISIS in Syrie, en dat is goed zo. Assad is de legitieme leider in dat land, en of de USA en hun marionetten in europa dat nu leuk vinden of niet, het is gewoon zo... Het zijn ook die westerse landen die het hele vluchtelingprobleem gecreeerd hebben door criminele organisaties als ISIS en anderen geld en wapens te leveren.... tja, en dan zijn de poppen aan het dansen.

vergeet niet dat van al die "mensen" die hier als dolle varkens de grenzen overrompelen slechts een minimaal percentage echt op de vlucht is voor "oorlogsgeweld en vervolging"... de meesten zijn gelukszoekers en er zit een groot deel misdadigers bij, die wel op de vlucht zullen zijn, maar dan niet voor oorlog, maar wel voor de politie.

Is het normaal dat ze zulke rotzooi achterlaten overal waar ze langs denderen? Ze zetten een grote bek op en eisen om illegaal over een grens te moeten kunnen gaan, terwijl ze al tig "veilige" landen doorkruisten.... nee... Ik weet nog niet helemaal wat er achter dit gedrag van de overheden zit om dit gewoon toe te laten. krijgen ze er geld of macht door...? ik weet het niet, maar een normale regering zou zoiets nooit toestaan. deze marionetten wel....  waarom??  Misschien omdat ze weten zelf voor een groot deel schuldig te zijn en lossen ze zo hun schulden af? mogelijk... ik weet het (nog) niet.

 

En dan ook nog vreemd dat er nu zo over Pegida gebakkeleid wordt en over een galg die rondgedragen werd.... dat mag niet... terwijl aan de andere kant haat-spotprenten rustig getekend mogen worden en religieuze figuren als hond afgebeeld mogen worden (Rondell-hundar /rotonde honden). Ondanks dat ik iedere religie als onvolwassen sekte-gedrag reken, vind ik niet dat dit OK was om te doen... maar dat kwam waarschijnlijk goed uit op dat moment... 

ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de revolutie hier echt uitbreekt.... mensen zijn het meer dan zat, en ze hebben nog gelijk ook als ze er "iets" aan zouden gaan doen. 

 

Over dat zogenaamde MH17 rapport valt heel wat te zeggen. Ik hoor toch echt dat er heel wat rammelt aan dat "rapport" en niet altijd de exacte feiten weerspiegelt. het westen draait als een drol  in een pispot omdat er niet helemaal uitkomt wat ze graag wilden bewijzen... en ja, door de anti-Rusland houdingen in veel westerse landen valt de publieke opinie dan alsnog goed te manipuleren in hun voordeel.

 

Eduard, je zou ook eens wat meer RT en andere zenders moeten kijken. Er zit echt erg veel waarheid in wat er gezegd wordt.

Ik heb mijn blinde geloof in west-media al decennia geleden verloren, en ik raak steeds meer overtuigd van het grote propaganda gehalte wat verborgen zit in de berichten van die zogenaamde objectieve westerse media.

Ieder heeft uiteraard recht op zijn eigen mening en geloof in bepaalde ideeen/ideologie... maar je mag ook niet blind zijn voor de leugens die uit het westen komen als je het oosten wil veroordelen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar langzaam maar zeker komt de aap uit de mouw;)

 

http://www.clint.be/actua/vluchtelingen-naar-de-rechter-omdat-ze-te-lang-moeten-wachten-op-hun-geld?utm_campaign=1003771404&utm_content=107320176303&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

 

 

degene die nu nog uitsluitend over vluchtelingen praat,is echt alle realiteitszin verloren

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat goed bedoelende Duitsers die mensen aangeraden hebben om het voor het gerecht te gooien?

Zelf spreken de vluchtelingen geen woord Duits en kennen zeker de wet niet.

Stomme dingen en halve waarheden op internet posten is o zo makkelijk.

Prik a.u.b. door die haat zaaiende verhalen van dom vol heen en gebruik je verstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar langzaam maar zeker komt de aap uit de mouw;)

 

http://www.clint.be/actua/vluchtelingen-naar-de-rechter-omdat-ze-te-lang-moeten-wachten-op-hun-geld?utm_campaign=1003771404&utm_content=107320176303&utm_medium=email&utm_source=Emailvision

 

 

degene die nu nog uitsluitend over vluchtelingen praat,is echt alle realiteitszin verloren

 

 

Onzijdig opruiend broodje aap verhaal zonder inhoudelijke achtergrond.

Die Syriers die naar Duitsland komen kunnen geen woord Duits en zijn niet eens in staat om een rechtszaak aan te spannen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik weet natuurlijk niet wat er in die folders heeft gestaan waar The Parasol al eerder over had. ;)  

Maar als dit waar is, mogen de desbetreffende asielzoekers gelijk retour. Want echte vluchtelingen komen voor een veilig heenkomen en weten dat dat van onschatbare waarde is. 

En geld zou hen op dit moment een rotzorg moeten zijn. Wat Zou je ermee willen als je getraumatiseerd bent? En voor de rest je natje en droogje gratis aangeboden krijgt?

 

Maar pas op voor de vallen die Pegida en trawanten in Duitsland opzet om chaos en verwarring te stichten. Ze worden steeds extremer.

Volgens een adviseur van Merkel zijn Pegida en uiterst rechts in Duitsland een groter inetegratieprobleem dan de Syriërs die er momenteel binnenkomen.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Desinformatie is van alle tijden en alle betrokken kampen.

Denk zelf na en gebruik je verstand.

 

En lees de geschiedenisboeken nog eens na.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rusland bestrijdt inderdaad rebellen en ISIS in Syrie, en dat is goed zo. Assad is de legitieme leider in dat land, en of de USA en hun marionetten in europa dat nu leuk vinden of niet, het is gewoon zo... Het zijn ook die westerse landen die het hele vluchtelingprobleem gecreeerd hebben door criminele organisaties als ISIS en anderen geld en wapens te leveren.... tja, en dan zijn de poppen aan het dansen.

vergeet niet dat van al die "mensen" die hier als dolle varkens de grenzen overrompelen slechts een minimaal percentage echt op de vlucht is voor "oorlogsgeweld en vervolging"... de meesten zijn gelukszoekers en er zit een groot deel misdadigers bij, die wel op de vlucht zullen zijn, maar dan niet voor oorlog, maar wel voor de politie.

Is het normaal dat ze zulke rotzooi achterlaten overal waar ze langs denderen? Ze zetten een grote bek op en eisen om illegaal over een grens te moeten kunnen gaan, terwijl ze al tig "veilige" landen doorkruisten.... nee... Ik weet nog niet helemaal wat er achter dit gedrag van de overheden zit om dit gewoon toe te laten. krijgen ze er geld of macht door...? ik weet het niet, maar een normale regering zou zoiets nooit toestaan. deze marionetten wel....  waarom??  Misschien omdat ze weten zelf voor een groot deel schuldig te zijn en lossen ze zo hun schulden af? mogelijk... ik weet het (nog) niet.

 

En dan ook nog vreemd dat er nu zo over Pegida gebakkeleid wordt en over een galg die rondgedragen werd.... dat mag niet... terwijl aan de andere kant haat-spotprenten rustig getekend mogen worden en religieuze figuren als hond afgebeeld mogen worden (Rondell-hundar /rotonde honden). Ondanks dat ik iedere religie als onvolwassen sekte-gedrag reken, vind ik niet dat dit OK was om te doen... maar dat kwam waarschijnlijk goed uit op dat moment... 

ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de revolutie hier echt uitbreekt.... mensen zijn het meer dan zat, en ze hebben nog gelijk ook als ze er "iets" aan zouden gaan doen. 

 

Over dat zogenaamde MH17 rapport valt heel wat te zeggen. Ik hoor toch echt dat er heel wat rammelt aan dat "rapport" en niet altijd de exacte feiten weerspiegelt. het westen draait als een drol  in een pispot omdat er niet helemaal uitkomt wat ze graag wilden bewijzen... en ja, door de anti-Rusland houdingen in veel westerse landen valt de publieke opinie dan alsnog goed te manipuleren in hun voordeel.

 

Eduard, je zou ook eens wat meer RT en andere zenders moeten kijken. Er zit echt erg veel waarheid in wat er gezegd wordt.

Ik heb mijn blinde geloof in west-media al decennia geleden verloren, en ik raak steeds meer overtuigd van het grote propaganda gehalte wat verborgen zit in de berichten van die zogenaamde objectieve westerse media.

Ieder heeft uiteraard recht op zijn eigen mening en geloof in bepaalde ideeen/ideologie... maar je mag ook niet blind zijn voor de leugens die uit het westen komen als je het oosten wil veroordelen.

Tja, precies het RT verhaal dat zowel in het geval van IS als in het geval van de MH17 de zaak op zijn kop zet. 

En uit de RT propaganda kun je redelijk precies de vinger op de zere plek(ken) leggen. Was in de Sovjet tijd niet anders.

Je kunt praten wat je wilt, maar ik zie de feiten en wie weet wat de gevluchte Syriërs ons straks allemaal kunnen vertellen als ze eenmaal tot rust gekomen zijn. 

Want vluchten en alles achterlaten doe je niet zomaar.

 

Waarheden moet ondersteund worden door feitelijke waarnemingen. En die van RT staan er op "nogal gespannen voet" mee.

 

Maar genoeg hierover. De tijd zal ons leren hoe we de huidige vluchtelingenstromen moeten duiden. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mensen weten heel goed wat wel en niet kan.
Ze worden op de hoogte gebracht door vrienden of familie welke inmiddels in Duitsland zijn.
Zodoende weten ze exact wat te doen om het onderste uit de kan te halen.

Want vluchten en alles achterlaten doe je niet zomaar.
 

Inderdaad.

Het gros van de mensen vlucht ook niet,maar zoekt gewoon een beter leven.

Dat is de dunne scheidslijn tussen een vluchteling en een gelukszoeker.

Ze zijn ,lijkt wel,gehersenspoeld door de mensensmokkelaars welke NL en DE afspiegelen als het paradijs van werk,geluk,en rijkdom.

 

Waarom niet in de veilige Balkan blijven?

Nee,allemaal "Go west"...

Wanneer een verslaggever vraagt waarom doorreizen en niet blijven,wordt er lachend Duitsland of Nederland geantwoordt.

dus ze zijn heel goed op de hoogte.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...