Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nee, dit geen baan kunnen vinden boven de 50 staat los van vluchtelingen.

Die vluchtelingen mogen niet eens werken, die moeten verplicht op de bank zitten tot ze een volledige verblijfsvergunning hebben..

 

Wat ik wil aangeven is dat het Nederland wat jij kent niet meer bestaat.

De reden dat oudere werknemers niet meer aan het werk komen  heeft te maken met het verleggen van het risico bij ziekte en arbeidsongeschiktheid van de collectiviteit naar de werkgever.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


En taaltechnische gemuggenzift waar ik me de hele tijd aan stoor: het is feit en niet "fijt" ;)

Kan gebeuren als je zo'n lange teit in het buitenland verbleift 

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is geieen brobleem
Als je de Brandpunt uitzeng hebb gezien hoor je het wel dat ik al 36 jaar weg ben :)
Maar Cees ben dagelijk wel op de hoogte hoor wat er speelt in Nederland
heb 3 dochters daar en 5 klein kinderen, ook komt met regelmaat bezoek, en...heb ook nog Nederlandse tv :)

Wat ik hier zeg dat de 50+ gesteund moet worden vanuit Den Haag, ook met ziektekosten. 

 

En Paaaaaasolletje:

 

 

En taaltechnische gemuggenzift waar ik me de hele tijd aan stoor: het is feit en niet "fijt"  ;)

ik heb wel wat meer spelfouten gezien of het nu feit of fijt is je vestaatdd het toch? :) :) :)

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Drs Ijzerbout,

 

Jij bent echt niet de enige bereisde persoon op dit forum.

Ook ik heb jarenlang gewerkt in ontwikkelingslanden en ben zeer goed op de hoogte van wat cultuur met een volk kan doen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

"onzin"....  de mening van een ander wordt afgedaan als "onzin" als het niet strookt met wat je zelf denkt.

Ik bedoel dit niet verkeerd.... integendeel, in mijn ogen heeft ieder recht op zijn mening... maar om die "andere" mening dan gelijk af te doen als "onzin" vind ik wel ver gaan....  Moet je de vrijheid van meningsuiting afschaffen omdat een aantal  mensen er niet mee kunnen omgaan? Ik geef toe dat je niet "alles" mag zeggen, doen of tekenen..... zo kan ik nog steeds niet begrijpen dat alle westerse media (en ook de meeste inwoners van deze landen) het tekenen van de welbekende "spotprenten" verheerlijken ... dat ging in mijn ogen veel en veel te ver. Hoe onzinnig en achterhaald ik een geloof (of het nu het christendom , de islam of wat dan ook is) ook vind, als mensen de mening hebben dat ze dit soort dingen moeten aanhangen en 'geloven' dan is dat hun goed recht.... maar om dat dan belachelijk te gaan maken is 'not done'.  Maar terug naar de "vluchtelingen".....  die lijken heiligen te zijn die je beter moet gaan behandelen dan je eigen bevolking die jaren belastingen betaalden en bijdragen leverden.... Als ik hoor en lees dat die meer geld toegestopt krijgen (niet noodzakelijk 100% in de vorm van Cash) dan iemand die bijna 40 jaar gewerkt heeft en nu met verdiend pensioen gegaan is, of meer krijgt dan iemand die in de bloei van zijn leven is, maar ernstig ziek geworden is, en niet meer kan werken..... dan vind IK dat er iets niet correct is. dan wordt IK boos....    maar goed.... dat is dus blijkbaar "onzin".

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ergste is nu juist dat ze de oorlog gewoon meenemen, als je al het lokale nieuws volgt via de iets andere bronnen(zonder propaganda) zijn er dagelijks flinke vechtpartijen en worden er veel vrouwen aangerand, vrouwen zijn in hun ogen dan ook lager. Ze weigeren dan ook te luisteren naar een vrouw of deze de hand te schudden, maar iets anders doen ze er wel graag mee.

 

Rechts omkeer met die onbeleefde niet westerse wereld respecterende mishandelaars. Er zullen ook goeden tussen zitten en die mogen wat mij betrefd na een grondig onderzoek wel blijven. 

 

Maar KIJK EERST EENS NAAR JE EIGEN VOLK, ouderen zijn het slachtoffer en ook veel werkzoekenden boven de 40 komen niet aan een baan. Eerst je eigen problemen oplossen alvorens er legio aan problemen bij te halen.

 

Als het aan mij lag was Brussel en de EU allang verleden tijd. incompetente beslissingen maken doen kleine egoistische kindertjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Maar KIJK EERST EENS NAAR JE EIGEN VOLK, ouderen zijn het slachtoffer en ook veel werkzoekenden boven de 40 komen niet aan een baan. Eerst je eigen problemen oplossen alvorens er legio aan problemen bij te halen.

Ik heb een neef die 100 % nl is. hij doet al zijn hele leven niets anders dan ellende veroorzaken aan zijn broer en ouders. Doet helemaal niets en heeft zijn ouders tot hij 21 was financieel helemaal aan de grond gekregen doordat zij steeds moesten betalen voor datgene dat hij niet betaalde.... ondertussen zijn zij daar van af en hij leeft van een uitkering, met geen mogelijkheid aan de bak te krijgen.... Hij loopt halve dag rond in de stad, gemillimeterd hoofd en roept continue dat de buitenlanders er uit moeten want die pakken onze banen af..... Hij spreekt ze zelfs rechtstreeks aan als hij vrouwen met een doek ziet lopen. ( zijn oma had dat vroeger ook..... )  Omdat hij mijns inziens tegen een boom aan gebonden moet worden en uuuuuuuuuuurenlang onder de zak in getrapt moet worden tot hij bij zinnen komt om vervolgens dat nog eens te herhalen..... wil dat niet zeggen dat dus daarom ALLE Nederlanders KL#$%^&* zijn.....  Dat stoort mij nu zo aan de hele discussie in dit landje..... allemaal op een hoop gooien.....

 

Onze en de andere regeringen hebben jarenlang weggekeken en gedacht , het is gelukkig ver weg...... hadden ze toen ingegrepen was niet half het midden oosten leeggelopen en deze richting opgelopen..... Dus de regering kunnen we wel wat verwijten, die mensen niet.  De hele problematiek is te complex om af te doen met ze moeten terug.....

Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is lekker makkelijk om de schuld aan Nederland en Europa in het algemeen te geven zodat die de ellende van een ander op mogen lossen en uiteindelijk ook mogen betalen.

Met welk recht wordt er beschikt over de portemonnee van een ander.?

De werkloosheid is hoog, er is een tekort aan woningen voor starters en daardoor wonen kinderen veel te lang bij de ouders, bejaarden worden in de steek gelaten om te bezuinigen en ziekte kosten lopen uit de hand. Een basis ziektekosten verzekering kan al door veel mensen niet meer opgebracht worden laat staan een uitgebreidere ziektekosten verzekering.

Me dunkt dat er in Nederland al genoeg en teveel problemen zijn die opgelost dienen te worden. Daar werkt een ongelimiteerde instroom van asielzoekers én gelukzoekers niet aan mee om tot een oplossing van de problemen te komen.

Vind je het gek dat er niet gejuicht wordt als er om opvang voor asielzoekers gevraagd wordt. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar terug naar de "vluchtelingen".....  die lijken heiligen te zijn die je beter moet gaan behandelen dan je eigen bevolking die jaren belastingen betaalden en bijdragen leverden.... Als ik hoor en lees dat die meer geld toegestopt krijgen (niet noodzakelijk 100% in de vorm van Cash) dan iemand die bijna 40 jaar gewerkt heeft en nu met verdiend pensioen gegaan is, of meer krijgt dan iemand die in de bloei van zijn leven is, maar ernstig ziek geworden is, en niet meer kan werken.....

 

Sverige...dat wat je daar nou schrijft is niet serieus meer hè...? (of mag ik dat ook niet meer schrijven?)

Je gaat me toch niet vertellen dat iemand die 40 jaar gewerkt heeft en met pensioen gaat minder krijgt dan een fris aangekomen vluchteling....?

 

Dan ga ik me echt zorgen maken over het pensioen dat ik opgebouwd heb na 30 jaar werken in Duitsland..... :D

 

Dit is de situatie in Duitsland:

 

Wie viel Geld ein Asylbewerber erhält, hängt zum einen davon ab, in welchem Lebensverhältnis er steht und wie alt er ist. Zum anderen sind die Sätze höher, wenn ein Asylbewerber sich selbst in einer Wohnung versorgt, da dann die Verpflegung in der Sammelunterkunft wegfällt. In der Erstaufnahmeeinrichtung erhält ein erwachsener alleinstehender Flüchtling lediglich 143 Euro zur Deckung persönlicher Bedürfnisse – das sogenannte Taschengeld. Zusammenlebende Partner erhalten je 129 Euro. Für ein Kind bis zu sechs Jahren gibt es im Monat 84 Euro, im Alter von 6 bis 13 Jahren sind es 92 Euro. Jugendliche im Alter von 14 bis 17 Jahren bekommen 85 Euro.

 

Wil je er alles over weten, dan lees hier:  http://www.merkur.de/politik/fluechtlinge-was-bekommen-sie-in-deutschland-faktencheck-5565086.html

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken niet teveel op je opgebouwde pensioen.

Hier in Nederland wordt de belasting verhoogd en de pensioenen niet geïndexeerd, daar wordt je echt niet vrolijk van maar heeft niets met het uidigeprobleem van asiel en gelukzoekers te maken. De vooruitzichten worden er alleen niet beter voor je op. 

Ik raad je aan om zelf reserves op te bouwen om pensioen verlies te compenseren in de nabije toekomst. Veel tijd hiervoor heb je ook niet meer..

 

Wat de kosten van asielzoekers betreft, die zijn niet alleen in geld uit te drukken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgen nu al een hoger uurloon als je kijkt naar de geleverde werkzaamheden.

 

Een vluchteling of een gelukzoeker kost gewoon geld en dat gaan we gezamenlijk opbrengen.

Dat Frau Merkel zegt de belastingen niet te verhogen kan je maar beter met een hele grote korrel zout nemen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...