Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten


We hebben opnieuw een grote lading antisemitisme en homohaat in ons land toegelaten, ook vrouwen komen er slecht vanaf. Als vader van drie dochters maak ik me wel zorgen over deze massa immigratie die volgens PVDA en D66 een verrijking van onze cultuur is.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog waren er genoeg aanhangers van de complottheorie die behelsde dat deze Fries door politie en justitie was geïndoctrineerd om iets te bekennen wat hij niet gedaan zou hebben. Ondanks dat hij daderinformatie had.

 

Er werd vervolgens zelfs een boek over dit complot geschreven dat op een gegeven moment zelfs gratis in brievenbussen werd verspreid.

De rechter moest eraan te pas komen om dit boek en de verspreiding ervan te verbieden en vernietiging te verordenen.

 

http://www.volkskrant.nl/binnenland/oplage-boek-vaatstra-zaak-moet-worden-vernietigd~a3913209/

 

En nog blijven er mensen geloven dat alleen een asielzoeker (lust)moorden pleegt op vrouwen en meisjes.

 

Er is inderdaad een groot cultuurverschil tussen hen die komen en wij die een samenleving hebben opgebouwd. Ik hoop dat heb die willen of mogen blijven, accepteren dat de Nederlandse/Europese wet de wet is. En geen enkele andere.

Wij moeten oppassen met vooroordelen, maar zij even zeer. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Gerard... ik reis geheel legaal met geldige papieren en visa indien die vereist zijn. voldoe aan de regels etc etc.

Dat is iets helemaal anders dan wat er nu aan het gebeuren is... dit is volledig illegaal, zonder enige controle.

 

 

Sverige is gewoon een rustzoeker. Heb je volop in Zweden.

En in Rusland ook... maar ondanks zijn idolaat durft hij die stap (nog) niet aan.

klopt theparasol... ik ben een rustzoeker. Dat is voor mij het allerbelagrijkste.

en ik sluit niet uit dat ik Rusland ook nog eens uitprobeer...  waarom niet.  Ook Zuid Afrika is een optie, maar daar ben ik nog nooit geweest, en ik wil er eerst een paar maanden heen om de sfeer eens te proeven.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja toen Marianne Vaatstra verkracht en vermoord is werd er voor de dader ook direct naar een nabij gelegen asielzoekerscentrum verwezen. Jaren later bleek de dader een rasechte Fries te zijn.

 

Het gaat mij niet om dit soort zaken, maar wel om de ondergeschikte rol van de vrouw in de islamitische maatschappij die ons misschien ook te wachten staat.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij niet om dit soort zaken, maar wel om de ondergeschikte rol van de vrouw in de islamitische maatschappij die ons misschien ook te wachten staat.

 

Ja, je hebt gelijk, dit staat ons nu absoluut ook te wachten. Ik maak me grote zorgen.

Het is onvermijdelijk.

Ik heb me alvast laten besnijden.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Het gaat mij niet om dit soort zaken, maar wel om de ondergeschikte rol van de vrouw in de islamitische maatschappij die ons misschien ook te wachten staat.

Is al bezig, kijk maar naar de SGP
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Tja toen Marianne Vaatstra verkracht en vermoord is werd er voor de dader ook direct naar een nabij gelegen asielzoekerscentrum verwezen. Jaren later bleek de dader een rasechte Fries te zijn.

Zie je wel, ook geen Nederlander die het gedaan heeft :whistle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vandaag ook ff naar doktor geweest om afspraak te maken voor ne laten te besnijden , die zei al kan je oom dat niet doen ! Daarna nog ff naar kringloop geweest klein perzisch tapijt gekocht doet zoeen pij met dat knieen zitte dadelijk.

 

Allee dat van rechts naar links leze heb ik t moeilijk mee ze moete de ned boeke maar gaan aanpasse vind ik eens een brief schrijve naar rutte .

 

Ik ben voorbereid alleen nog kyke dat ik een paar meisjes liefs 16 jaar zie te vinde maar komt wel goed anders moet ik voorlopig maar een schaap hale en me daar mee behelpe .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de kompassen standaard op het magnetische zuiden laat wijzen en de wijzerplaat op de kop monteert met de letter(s) N(L) bovenaan richting zuid, is de toestroom aan asielzoekers misschien weer wat te keren. Maak die tapijtjes niet te duur. :crazy:  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...