Ga naar inhoud


HD Zenderlijst Canal digitaal


di-on-air

Aanbevolen berichten


Verder staat er op de site van CD dat EDGE HD wordt vervangen door internetzender FUEL TV

Ook staat er:

1/3/2019: Storing door zonnevlammen

De komende dagen kan straling door zonnevlammen (uitbarstingen op de zon) storing veroorzaken op verschillende satellietzenders. De straling verstoort het signaal op 2, 3 en 4 maart tussen 10.29u en 10.51u, hierdoor kun je de volgende problemen ervaren.

■ Slecht beeld
■ Haperend of stilstaand beeld
■ Meldingen over het signaal

Ervaar je een van de bovenstaande storingen? Heb dan even geduld, het gaat vanzelf over.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Feul Tv????? weer zo'n bagger zender zeker, laten ze de zenders die over zijn liever in HD gaan uitzenden

aangepast door roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aantal internet zenders bij Canal Digitaal stijgt gestaagd.

Zo is er:

36 Fuel TV 

51 RTL Crime

61 Baby TV 

62 RTL Telekids

68 Schlager TV 

70 L1mburg 

72 Zeeland 

73 TV West

74 AT5

81 NPO Nieuws 

103 NPO 1 extra 

104 NPO 2 extra

105 NPO Zappelin extra 

106 Flevoland 

107 Rijnmond 

108 RTV NH

109 Utrecht 

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Tijdelijk) niet meer beschikbare internet zenders zijn:

98 TV 538

219 TVO (Oost Vlaanderen)

220 ATV (Antwerpen)

221 TVL (Limburg

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toegevoegd op 312 BBC Scotland HD

4C7853C2-0EE9-44D0-BC5D-CAD31CE08844.jpeg

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Veel wijzigingen bij Canal Digitaal

Abonnees van Canal Digitaal krijgen te maken met enkele frequentiewijzigingen van zenders die op de Astra3-satelliet uitgezonden worden. Als echter de fastscanzenderlijst gebruikt wordt, merkt de satellietkijker niets van de wijzigingen.
 

Frequentiewijziging

Uit het zenderaanbod van Canal Digitaal zijn de volgende zenders tot dit moment van uitzendfrequentie gewijzigd: Sky Radio (12.129 GHz V), TravelXP HD (11.739 GHz V), TLC (12.070 GHz H), Film Europe HD (12,129 GHz V), Animal Planet (12.129 GHz V) en Discovery Showcase HD (12,188 GHz H).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bron is een artikel van Totaal TV gebruikt. Je kan de nieuwe frequenties ook terugvinden op b.v. https://nl.kingofsat.net/pos-23.5E.php

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radio

Totaal TV meldde eerder dat een aantal tv-zenders en de radiozender Sky Radio uit het zenderaanbod van Canal Digitaal op een andere frequentie opgedoken zijn. Nu heeft M7 Group nog meer Nederlandse radiozenders naar een andere transponder verplaatst. De betreffende radiozenders zijn nu ook op de uitzendfrequentie 11.739 GHz V te ontvangen. Voor satellietkijkers die een ontvanger met automatische fastscan gebruiken, waaronder de bruikleen ontvangers die Canal Digitaal aan klanten levert, verandert er eigenlijk niets. Zij hoeven niets zelf te doen om naar tv- en radiozenders te kunnen blijven kijken en luisteren. Een nieuwe zenderlijst met de juiste frequenties wordt namelijk automatisch in de ontvanger geplaatst.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...