Ga naar inhoud


HD Zenderlijst Canal digitaal


di-on-air

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de lijst erwin05

zie tot mijn verbazing dat Fox Sports1 HD, toch wordt vermeld onder Riant.

in eerdere berichten werd uitgesproken dat in dit abonnement (19,95) FS1 zou zijn uitgesloten. ("Canal Digitaal gaat abo aanbieden zonder...)

Misschien een type foutje, en had t "Rijk" moeten zijn.

@Sprietje, ik krijg een Efteling gevoel bij deze namen. Daar wordt t ook regelmatig een paar Euro meer 🙂 . 

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat een rommeltje als je als (oud) abonnee je wilt aanmelden voor Vol of Bomvol. Daar kom je dus niet doorheen als je het voor hun bekende (als oud abonneee) het mail-adres opgeeft. Ook staan er nog steeds de oude namen voor de soorten abonnementen, dus Start, Familie, Entertainment, HD enz. 

aangepast door uncle

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijgaand de zenderlijst van 12-11-2019 in een Excel-draaitabel. Het ging mij persoonlijk om de zenders in het Riant-pakket. Maar de andere pakketten staan er ook in. Misschien heeft iemand er iets aan.

 

image.png

 

Zenderlijst CanalDigitaal 12-11-2019 draaitabel Excel.xlsx

aangepast door Sat_marc

Mutant HD51 - Stab100 - Triax78

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2019 om 10:51, Pillo2 zei:

Bedankt voor de lijst erwin05

zie tot mijn verbazing dat Fox Sports1 HD, toch wordt vermeld onder Riant.

in eerdere berichten werd uitgesproken dat in dit abonnement (19,95) FS1 zou zijn uitgesloten. ("Canal Digitaal gaat abo aanbieden zonder...)

Misschien een type foutje, en had t "Rijk" moeten zijn.

 

 

Fox Sports 1 HD hoort inderdaad niet onder Riant. Maar vermoedelijk wordt deze lijst per 1 januari 2020 weer aangepast. Nu staat als datum 12-11-2019 vermeld. Mogelijk wordt Fox Sports 1 tot 1-1-2020 nog doorgegeven via het oude Basis-HD-pakket. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag is een nieuwe fastscanlijst door Canal Digitaal uitgebracht.

Er zou 1 nieuwe gecodeerde zender bijgekomen zijn, ik weet niet welke.

De 2 Spaanse zenders Canal 24 Hora en  TVE International die enkele weken geleden in HD op de Hotbird zijn gaan uitzenden, zijn nu ook in de zenderlijst bijgeplaatst op positie 647 en 648. Helaas ook op mijn Samsung UHD tv geen geluid evenals op mijn Inverto ontvanger.

Deze 2 zenders zitten ook nog op positie 209 en 210 in SD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

Vandaag is een nieuwe fastscanlijst door Canal Digitaal uitgebracht.

Er zou 1 nieuwe gecodeerde zender bijgekomen zijn, ik weet niet welke.

De 2 Spaanse zenders Canal 24 Hora en  TVE International die enkele weken geleden in HD op de Hotbird zijn gaan uitzenden, zijn nu ook in de zenderlijst bijgeplaatst op positie 647 en 648. Helaas ook op mijn Samsung UHD tv geen geluid evenals op mijn Inverto ontvanger.

Deze 2 zenders zitten ook nog op positie 209 en 210 in SD.

 

Plaats ik de oude (761 zenders) en de nieuwe (760 zenders) zenderlijst naast elkaar dan zie ik dat er 1 zender is afgevallen nl. E! Entertainment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er achter welke zender er nog meer in de zenderlijst van Canal Digitaal is veranderd. Het gaat om Slager TV. Deze zit op positie 235 en zat tot heden op transponder 12363V, DVB-S2, 8PSK, SR 29500, fec 3/4. Hij is nu verhuisd naar een transponder van de M7 Group, 12070H, DVB-S, QPSK, SR 27500, fec 3/4 waar overigens geen zenders van Canal Digitaal of TV Vlaanderen op zitten.
Bij mij komt deze zender nog 4% sterker binnen dan de zender Ócko op 12168V welke transponder met dezelfde parameters werkt.
Als je dus een sterke zender nodig hebt om je schotel uit te richten in de randgebieden van de Astra 23,5-footprint, kun je deze zender nog beter gebruiken dan Ócko. Heeft tevens het voordeel dat deze transponder ook gebruikt wordt om de zenderlijsten van Canal Digitaal te vernieuwen via de Astra 23,5.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

NPO Politiek is weer een satelliet zender en NPO 1 extra gaat weer verder als internet zender.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Sprietje zei:

De 2 Spaanse zenders Canal 24 Hora en  TVE International die enkele weken geleden in HD op de Hotbird zijn gaan uitzenden, zijn nu ook in de zenderlijst bijgeplaatst op positie 647 en 648. Helaas ook op mijn Samsung UHD tv geen geluid evenals op mijn Inverto ontvanger.

Deze 2 zenders zitten ook nog op positie 209 en 210 in SD.


Kan jou TV wel AC3 audio weergeven?
image.png.f6b1ac95698d6ca80c41391de8092dff.png

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan kiezen voor Dolby maar dan heb ik ook geen geluid op mijn UHD tv van een paar jaar oud.

Ik denk dat ik zeker niet de enigste ben die geen geluid heeft bij die Spaanse HD zenders, daar zullen de Spanjaarden ook wel last van hebben.

En wat heeft het voor zin om bij deze twee nieuwszenders het geluid in Dolby uit te zenden. Gewoon een miskleun. Maar als meer Spanjaarden deze 2 zenders gaan vinden, zullen er wel meer klachten komen van mensen die geen geluid hebben. Dan zullen ze het nog wel veranderen.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de zenderlijst plaatst cd de zender NPO politiek in pakket Rijk, in een bericht van T Tv uit april 2019 is de zender toegevoegd aan alle pakketten.

 

Nieuw in het zenderaanbod van Canal Digitaal is het publieke themakanaal NPO Politiek. Deze zender is door Canal Digitaal aan alle pakketten toegevoegd. NPO Politiek kan ook online bekeken worden via de apps van Canal Digitaal voor mobiele apparaten, Samsung en LG Smart TV en op pc of laptop.

 

Bron Totaal TV.

 

Deze zender geeft beeld met een Riant pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Mezzo is als zender na 14 januari niet meer te ontvangen met Rijk-abonnement.    

Waarschijnlijk verdwijnt deze zender dan ook of hij verhuist naar het royaal (entertainment) pakket.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net als Stingray Classica al enge tijd gelden overkomen is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten leren duidelijk te communiceren daar.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...