Ga naar inhoud


HD Zenderlijst Canal digitaal


di-on-air

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gebruik je voor die zenders wel het officiële Canaldigitaal CI module?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
4 uren geleden, Sprietje zei:

Met mijn "Rijk" abonnement ontvang ik de volgende zender NIET hoewel ik ze volgens de lijst wel zou moeten kunnen ontvangen:

101 - Love Natuur 4K
110 - Insight TV UHD
686 - Fashion 4K

Fashion TV UHD op Hotbird is FTA en bij mij te ontvangen

Fashion TV UHD op Astra 1 is gecodeerd, er staat op mijn scherm dat die in Familie UHD zit, maar blijft zwart.

Insight TV UHD op Astra 1 zou volgens het scherm in het basis pakket zitten, maar blijft op zwart

Insight TV HD, volgens de scherm in formatie in 3840x2160 op Astra 1, basis HD pakket volgens het scherm blijft op zwart.

Love Nature 4k blijft zwart, de HD versie gaat wel open.

 

Ik meen mij te herinneren, dat deze zenders alleen te zijn zijn met het CI module met geïntegreerde kaart.

 

Dit staat ergens in een persbericht:

 

Abonnees van Canal Digitaal en TV Vlaanderen kunnen binnenkort ook naar Love Nature 4K kijken. Hiervoor dienen zij dan wel te beschikken over ontvangst van de Hotbird satelliet op 13 graden oost.

Daarnaast dient men ook gebruik te maken van een Viaccess CI+ module

 

Geen SECA codering aanwezig!!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, erwin05 zei:

NPO Politiek maakt deel uit van alle pakketten, het lijkt wel of die lijst vol zit met fouten.

 

Love Nature HD is gewoon te ontvangen met het Riant pakket sat en ip via de app maar valt in de zenderlijst onder Rijk.

 

 

 

E Entertainment is toch ook niet meer te ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, astro iris zei:

E Entertainment is toch ook niet meer te ontvangen?

 

Klopt, maar staat nog wel vermeld in de zenderlijst.

 

Zenderlijst zit vol met fouten.

 

Schlager TV zit in het Riant pakket via ip maar is niet te bekijken dan krijg je een melding: U kunt deze zender niet bekijken omdat u niet over het benodigde (extra) abonnement beschikt. Wilt u meer informatie neem dan contact op met uw aanbieder.

In de zenderlijst Tv via internet valt de zender onder het Rijk pakket.

Laatste update: 24 januari 2020.

 

En de volgende zenders laten ze maanden open staan voor het Riant pakket:

Stingray Classica HD

AutoMotorSport HD

Stingray iConcerts HD

Love Nature HD

 

Erg vreemd allemaal.

 

Knipsel4.PNG

Knipsel5.PNG

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ceesv zei:

Fashion TV UHD op Hotbird is FTA en bij mij te ontvangen

Fashion TV UHD op Astra 1 is gecodeerd, er staat op mijn scherm dat die in Familie UHD zit, maar blijft zwart.

Insight TV UHD op Astra 1 zou volgens het scherm in het basis pakket zitten, maar blijft op zwart

Insight TV HD, volgens de scherm in formatie in 3840x2160 op Astra 1, basis HD pakket volgens het scherm blijft op zwart.

Love Nature 4k blijft zwart, de HD versie gaat wel open.

 

Ik meen mij te herinneren, dat deze zenders alleen te zijn zijn met het CI module met geïntegreerde kaart.

 

Dit staat ergens in een persbericht:

 

Abonnees van Canal Digitaal en TV Vlaanderen kunnen binnenkort ook naar Love Nature 4K kijken. Hiervoor dienen zij dan wel te beschikken over ontvangst van de Hotbird satelliet op 13 graden oost.

Daarnaast dient men ook gebruik te maken van een Viaccess CI+ module

 

Geen SECA codering aanwezig!!

 

Fashion TV UHD= Viaccess only (Astra 1)

Insight TV UHD= Viaccess only (Astra 1)

Insight TV HD= Viaccess only (Astra 1) 1920x1080i25

Love Nature 4k= Viaccess only (Hotbird)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag Canal Digitaal gebeld over het feit dat ik bovengenoemde zenders niet kon ontvangen terwijl ze wel in mijn abonnement zitten. Ik vroeg of dit extra beveiligde zenders waren waarvoor je misschien de M7 CAM-701nodig hebt en of dit ergens op de site van Canal Digitaal is terug te vinden. Nee, zei de man, dit is niet openbaar en alleen wij beschikken over de informatie over de extra beveiligde zenders.
Hij noemde de zenders wel op die extra beveiligd zijn. Dat zijn inderdaad de 4 zenders die Erwin noemt die alleen maar te ontvangen zijn met de M7 CAM-701 met ingebouwde chip en Mezzo HD met minimaal de witte CI-module.
Vreemd dat deze informatie geheim is en niet op de site van Canal Digitaal staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de zenders Insight TV UHD, Insight TV HD is deze info wel te vinden op Totaal TV.

Bericht van 4 april 2017.

CanalDigitaal voegt Ultra HD-zender Insight TV aan aanbod toe.

 

Nee, zei de man, dit is niet openbaar en alleen wij beschikken over de informatie over de extra beveiligde zenders.

Totaal TV dus ook.

 

Viaccess only

In het geval van CanalDigitaal en TV Vlaanderen wordt vooralsnog alleen de coderingsnorm Viaccess in de uitzendstream van Insight TV opgenomen. Dat houdt in dat men alleen met een Viaccess CI-module met geïntegreerde smartcard alsmede de twee modellen interactieve HD-satellietontvangers naar Insight TV kan kijken. Omdat M7 Group nog geen eigen interactieve UHD-satellietontvanger heeft, kan men Insight TV 4K UHD alleen met een Ultra HD-televisie of UHD-satellietontvanger in combinatie met de Viaccess CI-module bekijken. Insight TV HD kan op deze manier ook ontvangen en bekeken worden alsmede ook met de interactieve HD-satellietontvanger van M7. Insight TV HD en Insight TV 4K UHD hebben een afwijkende programmering en zijn dus feitelijke zelfstandige zenders.

 

En via de site lyngsat kom je er ook wel achter op welke codering de zender draait.

Knipsel6.PNG

Knipsel7.PNG

Love nature 4K.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze dwingen je gewoon naar hun nieuwe Viaccess. Met hún apparatuur werkt het immers! Dus: heb je een 'Open' systeem met losse kaart dan zie je dus meer en meer 'verdwijnen' ook al zit het in je 'pakket'. Boeit Canal Digitaal niet. Je hebt hun AV geaccepteerd. Je hebt geen poot om op te staan..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-2-2020 om 17:22, Sprietje zei:

De nieuwe zenderlijst pdf van Canal Digitaal 29-01-2020 is uit.

Deze is te vinden op de site van Canal Digitaal: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/hd-sd-zenderlijst-aangepast-29012020.pdf

 

Met mijn "Rijk" abonnement ontvang ik de volgende zender NIET hoewel ik ze volgens de lijst wel zou moeten kunnen ontvangen:

101 - Love Natuur 4K
110 - Insight TV UHD
686 - Fashion 4K

Zijn er meer mensen die deze zenders niet kunnen ontvangen met een Rijk-abonnement?

 

Merkwaardig: in de lijst staat dat NPO-politiek alleen via internet wordt uitgezonden maar ik ontvang hem gewoon via de satelliet. Gaat deze zender nog van de satelliet af of is dit een fout in de lijst?

 

canal digitaal zenderlijst 29-01-2020.pdf 574.44 kB · 2 downloads

 

De zenderlijst is aangepast.

 

E! Entertainment is eruit.

NPO Politiek weer van ip af.

 

Het leek wel of ze de verkeerde zenderlijst geplaatst hadden.

 

 

 

hd-sd-zenderlijst-aangepast-29012020.pdf

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de laatste zenderlijst staat op positie 52 Stingray Classica HD met als pakket Royaal, maar kijk je op de site van Canal Digitaal dan zit de zender in alle pakketten.

 

Zender geeft beeld via de app met het Riant pakket.

 

 

Knipsel.PNG

Knipsel1.PNG

Hustler hoort niet in deze lijst thuis want zit niet in de app.

 

De zenders een HD, Canvas HD en Ketnet missen in bovenstaand overzicht.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten wel veel fouten in de zenderlijst en op de site van Canal Digitaal.

 

Het zelfde als hierboven geld voor de zender TV 538.

 

De zender is te zien met het Riant pakket volgens de site, en is te bekijken via de app met het Riant pakket geeft beeld.

 

Filteren op de app wordt ook deze zender niet weergegeven.

 

Knipsel.PNG

 

Knipsel1.PNG

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

BVN terug op de Astra 1, nu alleen nog in de Canal Digitaal zenderlijst.

AE6E6971-A7A4-4364-B06F-9A3A2CA57B02.jpeg

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...