Ga naar inhoud


VRT stopt al op 1 juni met Teletekst


Sprietje

Aanbevolen berichten


Peanuts dus...

 

Het geld dat ze uitsparen door de middengolf zenders in Nederland af te schakelen zou daar dus mooi naartoe kunnen.

Waarom moet geld van NL zenders naar het Belgische VRT ;)

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal de NPO ook wel op gedachten brengen vermoed ik, begin maar te wennen aan het idee dat het leven in de toekomst zonder Teletext zal verder gaan, over op internet toepassingen met al zijn Trackers aan boord en dergelijke, kwestie dat je doen en laten op de voet gevolgd word.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook met grote maat teletekst, vooral om even snel het weer te bekijken van de komende dagen, ik 1 oogopslag weet ik alles wat ik nodig heb, dat komt door de eenvoud.

 

Zo ook even snel door het nieuws te bladeren, want het is snel, het werkt en het is kort waardoor geen elle lange teksten ik hoef te lezen om duidelijkheid te krijgen. Wil ik meer info, dan kan ik het nog altijd opzoeken.

 

Ik begrijp echt niet waarom er geen eenvoudige omzet tool is, dan hoeft het geen drol te kosten.

 

Wat hier al eerder aangehaald is, je hebt in principe slechts 1 persoon nodig, dat zullen de kosten niet zijn. Het omzetten hoeft alleen in de gaten gehouden worden, maar als het een beperkt aantal pagina's betreft, dan is het nog veel eenvoudiger.

 

Ik vind teletekst belangrijk, belangrijk genoeg dat het van mij juist moet blijven.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drs. IJzerbout schreef op 21 Apr 2016 - 12:37:

Waarom schakeld de VRT eigenlijk ook niet gelijk alle televisie programma's af? Moet je eens zien wat ze dan kunnen besparen.

 

+1 :grin:

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom schakeld de VRT eigenlijk ook niet gelijk alle televisie programma's af? Moet je eens zien wat ze dan kunnen besparen.

Mensen met enkel een dvb-t antennetje, moeten dan maar een boek lezen? :(

Laat die maar bestaan, kan me niet inbeelden, dat er enkel maar commerciële rotzooi zenders zouden bestaan  :angry:  :mad:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...