Ga naar inhoud



Kapellen
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Canaldigitaal is een van de laatste providers met vrije hardware keuze, nagenoeg alle andere providers hebben gedwongen nering en bestaansrecht.

 

Een groot gedeelte van de Canaldigitaal klanten heeft geen mogelijkheid over te stappen op kabel of IPTV.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


lopen jullie niet iets te hard van stapel?  Dat ze als extra dienst een paar zenders via een IPTV stream leveren op hun eigen orca ontvangers is op zichzelf geen slechte ontwikkeling.  Tuurlijk zien we ze liever op satelliet verschijnen maar als ze daar geen geld aan willen uitgeven houd het op.  Niet iedereen zal hiervan gebruik kunnen maken, mensen met eigen apparatuur en mensen met een ADSL verbinding van 1 Mbit hebben er alsnog niks aan, of als je in het buitenland zit.  Maar dit wil nog niet zeggen dat het bestaande aanbod op satelliet afneemt.

 

Ik denk meer dat M7 dit ziet als een goedkope methode om toch wat extra zenders aan de standaard kijker te aan te bieden en het is 2 vliegen in klap. Want reguliere kijkers zullen ook eerder kiezen voor de orca boxen, althans dat hopen ze.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat men zenders als NPO Nieuws, NPO Cultura, NPO 101, RTL Crime, RTL Telekids en de regionale omroepen die nog niet via de satelliet uitzenden, mogelijk via internet zullen aanbieden.

Misschien ook de ontbrekende Fox Sports en Ziggo Sport zenders.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lopen jullie niet iets te hard van stapel?  Dat ze als extra dienst een paar zenders via een IPTV stream leveren op hun eigen orca ontvangers is op zichzelf geen slechte ontwikkeling.  Tuurlijk zien we ze liever op satelliet verschijnen maar als ze daar geen geld aan willen uitgeven houd het op.  Niet iedereen zal hiervan gebruik kunnen maken, mensen met eigen apparatuur en mensen met een ADSL verbinding van 1 Mbit hebben er alsnog niks aan, of als je in het buitenland zit.  Maar dit wil nog niet zeggen dat het bestaande aanbod op satelliet afneemt.

 

Ik denk meer dat M7 dit ziet als een goedkope methode om toch wat extra zenders aan de standaard kijker te aan te bieden en het is 2 vliegen in klap. Want reguliere kijkers zullen ook eerder kiezen voor de orca boxen, althans dat hopen ze.  

Denk buiten Nederland want daar zitten de meeste CanalDigitaal kijkers, big word GEOBLOCKING en dus kies je er niet voor. Dan betaal je dus voor iets wat je niet krijgt en daar is niemand het mee eens.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat men zenders als NPO Nieuws, NPO Cultura, NPO 101, RTL Crime, RTL Telekids en de regionale omroepen die nog niet via de satelliet uitzenden, mogelijk via internet zullen aanbieden.

Misschien ook de ontbrekende Fox Sports en Ziggo Sport zenders.

De NPO programma's zijn met belastinggeld betaald en dienen net als NPO 1, 2 en 3 gewoon voor iedereen te zien zijn.

Waarom is er geen politieke partij die hier iets over gaat zeggen? Enfin...

 

Als al deze technieken bedoeld zijn om het illegaal kijken te frustreren, dan heb ik voor de M7 groep en andere providers een nieuwtje: Er is freeware software om je eigen stream kanaal op te zetten.

Dus even een korte blik in de toekomst:

Er komen duizenden kleine "providertjes" die één of twee stream kanalen het internet op sturen en die met IPTV boxjes te 'ontvangen' zijn.

 

Kom maar op met die orca shit! :D

..ik zal alvast een sportkanaaltje het net op sturen. :)

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NPO programma's zijn met belastinggeld betaald en dienen net als NPO 1, 2 en 3 gewoon voor iedereen te zien zijn.

Waarom is er geen politieke partij die hier iets over gaat zeggen? Enfin...

 

Als al deze technieken bedoeld zijn om het illegaal kijken te frustreren, dan heb ik voor de M7 groep en andere providers een nieuwtje: Er is freeware software om je eigen stream kanaal op te zetten.

Dus even een korte blik in de toekomst:

Er komen duizenden kleine "providertjes" die één of twee stream kanalen het internet op sturen en die met IPTV boxjes te 'ontvangen' zijn.

 

Kom maar op met die orca shit! :D

..ik zal alvast een sportkanaaltje het net op sturen. :)

Dit zal je lukken, totdat je een brief van een advocatenkantoor in de bus krijgt, met een minnelijke schikking, of ze je apparatuur in beslag komen nemen.

Er wordt veel gezwegen, waardoor we denken dat de kat meer en meer terrein wint. Want bepaalde zijn de cs'er (tijdelijk) te. snel af, dat ze ip aanbieding moeten doen tegen het cs'en achterhaald is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

In de maand mei is RTL Crime de zender van de maand. Je kunt de zender zien als je gebruik maakt van een via internet verbonden interactieve ontvanger (M7 MZ-101) of recorder (M7 MP-201), en beschikking hebt over een minimale internetsnelheid van 4 Mbit/s.

Verbind je je ontvanger voor het eerst met internet? Laad dan de nieuwe zenderlijst om RTL Crime in de lijst op te nemen. Hoe je dit doet vind je hier.

 

Bron: canaldigitaal.nl

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m7m101

Zo heb ik 2 weken kunnen kijken naar RTL Crime op mijn MZ-101. Daarna ging de boel plat omdat MultiRoom (Extra kaart) niet voldoende is voor IPTV. Vind het sowieso raar dat een IPTV zender als 'Zender van de Maand' wordt aangeboden. Wie heeft er nu een MZ-101?? In vergelijking met de oude Seca3 ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...