Ga naar inhoud



Kapellen
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


Gast Mimisiku

Dat zijn hybride ontvangers. Dus een deel van de zenders via de sat en een deel via IPTV. Alleen via gesloten ontvangers die dus alkemaal beperkingen op,eggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kunnen ze hun recreatie pakketten opdoeken, alsook hun slogan, cd gaat overal met je mee.

En cd kijkers zonder internet, kunnen het schudden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doet TV Vlaanderen dit al met Fox BE.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Ik heb geen idee hoe het werkt.

Een gedeelte van de zenders uit de fastscan lijst wordt niet via satelliet uitgezonden, maar krijg je te zien via je internet aansluiting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote vraag is dan: WELKE zenders normal via de schotel in de lucht blijven, en welke men ALLEEN via internet gaat aanbieden ?  Zou een schande zijn als het standard digitale pakket van 30 zenders, en andere BETAALzenders zoals Foxsports / Film1-Sport1 van de schotel zou verdwijnen op termijn.

Kan me ook niet voorstellen dat OTT (voorgeschreven hardware box), wordt gezien als de oplossing voor cardsharing en bandbreedte problemen. (Volgens mij is dat bandbreedte verhaal een smoesje, om de Eigen hardware toe te passen).  Je kan er toch op wachten dat tzt weer vervelende hackers er in slagen om ook de hardware/card combi te omzeilen. Al is dat laatste natuurlijk niet helemaal hetzelfde als de voorgestelde OTT.

Meer dan vervelende ontwikkelingen allemaal.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp loopt ook in een ander draadje en daar had ik de vraag aan CD helpdesk gesteld, naargelang zender of aanbieder mag je er vanuit gaan dat dit alleen binnen Nederland mogelijk is. Voor TVV alleen binnen België dus.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de vrije hardware keuze verdwijnt, dan luid de club “Canaaldigitaal” zijn eigen einde in.

Vanaf het moment dat we zo’n dichtgetimmerde providerdoos moeten gebruiken, vervalt de grens tussen kabel en satelliet.

Dan maakt het niet meer uit hoe het signaal wordt aangeboden.

ik zie in regio’s waar kabel aanwezig is, dan ook een massale overstap.

Men vergeet dat er nog installatiekosten zijn voor een schotel, dat een stuk hoger uitvalt dan bij kabel. Dit zal zeker spelen bij nieuwe klanten, een modern gezin met 3 a 4 aansluitingen (Triple lnb) geeft al snel 200 € extra uit, indien zelf geplaatst.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...