Ga naar inhoud


veranderingen op seca kaart i4G ipv i4A


Cobus R

Aanbevolen berichten


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja dat kan

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het kan!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag problemen op RTL 4 HD, met veel "gecodeerde zender" meldingen, spetters in het geluid en

soms ook beeld. Herstart (power off) helpt allemaal niets.

RTL 5 en 7 doen het wel goed. Nieuwe datums op mijn seca 3 kaart , resp 15/4 en 11/4 voor management en

CanalDigitaal. Die codes met i4G en i4A zie ik nergens staan. Tips ???

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vergeefse moeite, zat in de uitzending.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vermoedelijk zonder problemen.

Mocht het wel een probleem zijn zal er waarschijnlijk een software update komen.

In het verleden heeft Rebox Nederland in overleg met Canaldigitaal alle problemen opgelost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal heeft de afgelopen maand de software op de kaarten geupdate.

Kan vermoedelijk te maken hebben met een volgend beveiligingslevel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou zo eens heel goed kunnen Cees want sinds een week heb ik regelmatig last dat overdag het beeld stil blijft staan terwijl ik een CanalDigitaal gecertificeerde ontvanger gebruik (Inverto Scena 5m) met een zwarte Ci-module met wereldbol. Nadat ik er de witte CI-module heb ingestoken geen enkel probleem meer gehad.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal heeft de afgelopen maand de software op de kaarten geupdate.

Kan vermoedelijk te maken hebben met een volgend beveiligingslevel.

Nu begrijp ik i4A en de nieuwe i4G, maar i4B ??

Zou dit een tussenstap zijn geweest en is de upgrade van de kaart ergens onderbroken?

Ik heb wel de normale updates gehad..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...