Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sprietje

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Aanbevolen berichten

Een aantal mensen hebben een e-mail ontvangen over een prijsverhoging. Niet iedereen krijgt dezelfde mail.
Deze twee mails zijn o.a. ontvangen:

Daarnaast voert CanalDigitaal per 1 april 2017 een aantal wijzigingen in haar tarieven door. Deze wijzigingen hebben ook betrekking op uw abonnement. Vanwege de toegenomen kosten van onder andere de doorgifte van zenders wordt de prijs van uw abonnement verhoogd. De prijs van uw Basis-pakket gaat met € 1,50 per maand omhoog.

een andere mail:

Vanwege de toegenomen kosten van onder andere de doorgifte van zenders wordt de prijs van uw abonnement verhoogd. De prijs van uw Extra Kaart(en) gaat met € 1 per maand omhoog.

Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad over een prijsverhoging?
 

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen prijsverhoging, maar wel een vraag.

 

Bij CanalDigitaal houden we van tevreden klanten. En dat begint met een goede dienstverlening. Om die te kunnen geven, is het belangrijk dat we over de juiste informatie over onze klanten beschikken. Daarmee kunnen wij onze service nog meer toespitsen op uw wensen. Bovendien kunnen wij u dan ook persoonlijke aanbiedingen doen.

Wij vragen u om een tweetal vragen voor ons te beantwoorden:


Waar maakt u gebruik van CanalDigitaal? En in welk land?

 

 

Maar wat niet is, kan nog komen.....

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan zal het wel weer zo zijn dat je maar één land kunt aangeven en niet twee als je zowel in Nederland als in het buitenland gebruik maakt van CanalDigitaal want zo snugger zijn ze niet dat die mogelijkheid ook bestaat.

Ik heb nog geen mail gehad.

aangepast door Sprietje
  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit zijn de 2 vragen.

 

Fijn dat u deze vraag voor ons wilt beantwoorden. Vul uw gegevens in en maak kans op een gratis Film1 of FOX Sports Combi jaarabonnement.

 

Waar maakt u gebruik van CanalDigitaal? (Meerdere antwoorden zijn mogelijk.) *
1e huis Nederland
2e huis Nederland
1e huis buitenland
2e huis buitenland
Caravan
Camper
Boot
Zakelijk

 

In welk land maakt u gebruik van CanalDigitaal? (Meerdere antwoorden zijn mogelijk.) *

Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Italië
Portugal
Spanje
Overig
 
Tot zover de laatste mail die ik mocht ontvangen.
 
Ik heb geen basis maar een hoger abonnement, maar wel extra kaarten, dus wie weet wat er nog komt.
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan hebben ze de vragenlijst toch aangepast want ongeveer een jaar geleden kreeg ik ook zo'n vragenlijst waar ik mijn abonnement gebruikte en toen kon ik geen meerdere antwoorden aanvinken. Daar heb ik toen ook een opmerking over gegeven. Blijkbaar hebben ze die ter harte genomen.
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik betaal € 10,- voor het basis pakket.

De kaart met basis pakket voor € 19,95 is het abonnement van opgezegd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik mag aannemen dat je maar €4,50 betaalde.

Je bedoeld zeker: Ik mag aannemen dat je al € 4,50 betaalde.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Je bedoeld zeker: Ik mag aannemen dat je al € 4,50 betaalde.

 

In de huidige context lijkt me Sprietjes woordkeus correct.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de volgende tekst ontvangen; De prijs van uw Basis-pakket gaat met € 1,50 per maand omhoog. 

 

Niks over de grote prijsverschillen bij de verschillende providers inzake Fox Sports NL, Fox heeft blijvend de prijs verlaagd en vele providers zijn daar in mee gegaan, behalve ..........

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi moment om mijn abonnement op te zeggen en alleen Fox Sports NL aan te houden, kijken hoe men hiermee bij dit top-service verlenende bedrijf mee om gaat?

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Ikke41
      Goede dag.
      ik zag dat U de VU heeft, ik heb die ook pas en ben niet zo handig in die dingen, weet U hoe ik de TV aan/uit knop op de AB kan instellen zodat ik de AB van de TV weg kan leggen. Hopelijk weet U of een ander het.
      alvast bedankt
    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid