Jump to content
Sign in to follow this  
Sprietje

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Recommended Posts

Een aantal mensen hebben een e-mail ontvangen over een prijsverhoging. Niet iedereen krijgt dezelfde mail.
Deze twee mails zijn o.a. ontvangen:

Daarnaast voert CanalDigitaal per 1 april 2017 een aantal wijzigingen in haar tarieven door. Deze wijzigingen hebben ook betrekking op uw abonnement. Vanwege de toegenomen kosten van onder andere de doorgifte van zenders wordt de prijs van uw abonnement verhoogd. De prijs van uw Basis-pakket gaat met € 1,50 per maand omhoog.

een andere mail:

Vanwege de toegenomen kosten van onder andere de doorgifte van zenders wordt de prijs van uw abonnement verhoogd. De prijs van uw Extra Kaart(en) gaat met € 1 per maand omhoog.

Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad over een prijsverhoging?
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen prijsverhoging, maar wel een vraag.

 

Bij CanalDigitaal houden we van tevreden klanten. En dat begint met een goede dienstverlening. Om die te kunnen geven, is het belangrijk dat we over de juiste informatie over onze klanten beschikken. Daarmee kunnen wij onze service nog meer toespitsen op uw wensen. Bovendien kunnen wij u dan ook persoonlijke aanbiedingen doen.

Wij vragen u om een tweetal vragen voor ons te beantwoorden:


Waar maakt u gebruik van CanalDigitaal? En in welk land?

 

 

Maar wat niet is, kan nog komen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zal het wel weer zo zijn dat je maar één land kunt aangeven en niet twee als je zowel in Nederland als in het buitenland gebruik maakt van CanalDigitaal want zo snugger zijn ze niet dat die mogelijkheid ook bestaat.

Ik heb nog geen mail gehad.

Edited by Sprietje
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn de 2 vragen.

 

Fijn dat u deze vraag voor ons wilt beantwoorden. Vul uw gegevens in en maak kans op een gratis Film1 of FOX Sports Combi jaarabonnement.

 

Waar maakt u gebruik van CanalDigitaal? (Meerdere antwoorden zijn mogelijk.) *
1e huis Nederland
2e huis Nederland
1e huis buitenland
2e huis buitenland
Caravan
Camper
Boot
Zakelijk

 

In welk land maakt u gebruik van CanalDigitaal? (Meerdere antwoorden zijn mogelijk.) *

Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Italië
Portugal
Spanje
Overig
 
Tot zover de laatste mail die ik mocht ontvangen.
 
Ik heb geen basis maar een hoger abonnement, maar wel extra kaarten, dus wie weet wat er nog komt.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan hebben ze de vragenlijst toch aangepast want ongeveer een jaar geleden kreeg ik ook zo'n vragenlijst waar ik mijn abonnement gebruikte en toen kon ik geen meerdere antwoorden aanvinken. Daar heb ik toen ook een opmerking over gegeven. Blijkbaar hebben ze die ter harte genomen.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betaal € 10,- voor het basis pakket.

De kaart met basis pakket voor € 19,95 is het abonnement van opgezegd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mag aannemen dat je maar €4,50 betaalde.

Je bedoeld zeker: Ik mag aannemen dat je al € 4,50 betaalde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoeld zeker: Ik mag aannemen dat je al € 4,50 betaalde.

 

In de huidige context lijkt me Sprietjes woordkeus correct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de volgende tekst ontvangen; De prijs van uw Basis-pakket gaat met € 1,50 per maand omhoog. 

 

Niks over de grote prijsverschillen bij de verschillende providers inzake Fox Sports NL, Fox heeft blijvend de prijs verlaagd en vele providers zijn daar in mee gegaan, behalve ..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi moment om mijn abonnement op te zeggen en alleen Fox Sports NL aan te houden, kijken hoe men hiermee bij dit top-service verlenende bedrijf mee om gaat?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
    • By dunhans
      Op nummer 100 zit het belgische MENT tv, een muziek zender met Belgische en Nederlandse artiesten, leuk voor de liefhebbers.
    • By jellesbode
      Ik heb riant abonnement en op 2 kaarten werkt History sinds vandaag niet meer.
      Andere kanalen geen probleem.
    • By Satterdam
      Via iptv en online.nl zendt canal digitaal ivm met de coronacrisis de zender "iedereen live" uit . Nu stemde ik vanmiddag af op deze zender en wat schetst mijn verbazing er wordt een evenementen zender van KPN doorgegeven. Dit is toch wel opmerkelijk dat ze een zender van de concurrent doorgeven. Is dit een fout van canal digitaal of geven ze deze zender bewust door ??
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy