Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sprietje

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Aanbevolen berichten

Wordt het niet zo langzamerhand niet eens tijd dat ze voor 10,50 !!!!!!! per extra kaart gewoon hetzelfde pakket als op de hoofdkaart gaan geven want hun prijsstelling is werkelijk schandalig.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee Codx, dan worden de extra kaarten weer op oneigelijke wijze gebruikt en waar praten we over? Het verschil tussen de extra kaart en de hoofdkaart is slechts 1 zender bij het familie-pakket als ik me niet vergis.
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Tot nu toe worden de prijs verhogingen enkel naar klanten gestuurt die NIET het volle pond betalen, dus geen extra kaart van 9,50 naar 10,50 maar eerder de extra kaarten waar men nog 4,50 voor betaald naar 5,50. Ook bij de hoofdkaart worden alle abo´s die minder betalen verhoogd, altans ik heb nog niemand zo´n brief zien krijgen die de volle 19,95 per maand betaald voor het basis pakket.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanmiddag ook een mail van CanalDigitaal gekregen dat het abonnement van de extra kaart met €1,-/maand omhoog gaat. Dat is nog te doen van €4,50 naar €5,50/maand. Voor het familie-pakket op de hoofdkaart betaal ik nog €20,45, dat is €1,50 minder dan de standaard prijs maar dat mag ook wel want ik heb nog nooit iets van gratis apparatuur gehad ter waarde van €199,- die nieuwe abonnees krijgen dus dat mag nog jaren zo blijven.
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ook vanmiddag de mail gehad met de € 1,50 verhoging.

 

Heb vorig jaar gedreigd met opzeggen en kreeg toen voor € 13,95 per maand het Basis HD Light pakket voor twee jaar. (met nu nog tot november te gaan)

 

Echter, sinds kort is op mijn adres 100Mbit VVDSL mogelijk en had eerst een 30Mbit abbo voor 20 euro bij Telfort, maar als ik 100Mbit wilde zou ik 35 euro per maand gaan betalen!

Bij NLEx kon ik 100Mbit krijgen voor 30 euro en daar zit TV en bellen nog bij ook, en het zit op hetzelfde netwerk als telfort, namelijk gewoon KPN. Het pakket (modem, IPTV ontvanger) wat je krijgt is ook gewoon van KPN. Per 13 maart stap ik dus over en wordt daarmee mijn CD abbo dus eigenlijk overbodig. Nu moet ik zeggen dat ik al weinig TV keek, af en toe het nieuws e.d. Nou dat kan ook met dat IPTV kastje wat nu bij mijn nieuwe 100Mbit abbo inbegrepen zit.

 

Dus die prijsverhoging komt mij eigenlijk best wel goed uit, kan ik mooi opzeggen wat weer 7 maanden € 13,95  scheelt. Dankuwel CanalDigitaal!

 

Zal mijn schoteltje en kaart wel houden, je weet maar nooit.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zullen klanten gaan en klanten komen.

 

Klanten, die dit aangrijpen om naar de kabel te gaan, en Canaldigitaal de rug toekeren.

Klanten, die van de kabel door prijsverhogingen en verplichte hardware naar Canaldigitaal wisselen

 

Onder de streep verandert er niets, dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen.

 

Verleden jaar kreeg ik € 2 euro korting, dit jaar komt die € 2 er weer bij.

 

Verhuizen naar een andere aanbieder is duurder.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms niet.

 

In mijn geval ga ik van 30 Mbit voor 20 euro naar 100 Mbit voor 29,95 waar -heel toevallig- TV bij inbegrepen zit. Het zelfde abbo bij mijn oude provider Telfort was duurder zonder TV. En aangezien NLEx alleen een alles-in-1 pakket heeft voor 29,95 ben ik snel klaar.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

aangepast door Cobus R

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Tot nu toe worden de prijs verhogingen enkel naar klanten gestuurt die NIET het volle pond betalen, dus geen extra kaart van 9,50 naar 10,50 maar eerder de extra kaarten waar men nog 4,50 voor betaald naar 5,50. Ook bij de hoofdkaart worden alle abo´s die minder betalen verhoogd, altans ik heb nog niemand zo´n brief zien krijgen die de volle 19,95 per maand betaald voor het basis pakket.

 

 

Dit keer worden vooral de trouwe klanten aangeschreven. 

 

CanalDigitaal maakt namelijk een indeling naar soort klanten : Trouwe klanten en Niet-trouwe klanten.

 

Zie deze door mij (in 2016) ontvangen mail over de vorige verhoging: 

 

U betaalt momenteel € 9,95 per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016 € 10,- per maand (i.p.v. het reguliere tarief van € 15,95 per maand).

 

Op dit moment betalen trouwe klanten dus 10 Euro per maand.

Niet-trouwe klanten betalen 15,95 Euro per maand.

 

Er schijnen ook nog onbetrouwbare klanten te bestaan, die betalen wel 19,95 Euro per maand.

 

:cry:  :cry:  

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

Hmm, nieuwe klanten  bij ziggo hebben toch geen vrije hardwarekeuze. Enigma ontvangers kun je daar vergeten.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit keer worden vooral de trouwe klanten aangeschreven. 

 

CanalDigitaal maakt namelijk een indeling naar soort klanten : Trouwe klanten en Niet-trouwe klanten.

 

Zie deze door mij (in 2016) ontvangen mail over de vorige verhoging: 

 

U betaalt momenteel € 9,95 per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016 € 10,- per maand (i.p.v. het reguliere tarief van € 15,95 per maand).

 

Op dit moment betalen trouwe klanten dus 10 Euro per maand.

Niet-trouwe klanten betalen 15,95 Euro per maand.

 

Er schijnen ook nog onbetrouwbare klanten te bestaan, die betalen wel 19,95 Euro per maand.

 

:cry:  :cry:  

Dan wordt het hoog tijd dat CD alles gelijk gaat trekken en wij als onbetrouwbare klanten "niet" voor de betrouwbare klanten hoeven te betalen.

aangepast door Penthe

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

Ik ben vanwege aanschafkosten voor 6 tv's (boerderijappartementen) en de jarenlange prijsverhogingen al in 2010 gestopt. Kom hier nog uit nostalgie. Het is jammer dat het zo moet met deze techniek. Ik had gedacht dat CD nu wel eens zou veranderen, ipv zichzelf uit de markt te prijzen.

 

Off-topic

 

Hé Cobus R. Heb je de Strong 8000 nog? Hier staat hij al een hele tijd stof te vangen.

 

## lol, ik zie nu net mijn handtekening

aangepast door Henri Busger

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid