Jump to content
Sign in to follow this  
Sprietje

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Recommended Posts

Wordt het niet zo langzamerhand niet eens tijd dat ze voor 10,50 !!!!!!! per extra kaart gewoon hetzelfde pakket als op de hoofdkaart gaan geven want hun prijsstelling is werkelijk schandalig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Codx, dan worden de extra kaarten weer op oneigelijke wijze gebruikt en waar praten we over? Het verschil tussen de extra kaart en de hoofdkaart is slechts 1 zender bij het familie-pakket als ik me niet vergis.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe worden de prijs verhogingen enkel naar klanten gestuurt die NIET het volle pond betalen, dus geen extra kaart van 9,50 naar 10,50 maar eerder de extra kaarten waar men nog 4,50 voor betaald naar 5,50. Ook bij de hoofdkaart worden alle abo´s die minder betalen verhoogd, altans ik heb nog niemand zo´n brief zien krijgen die de volle 19,95 per maand betaald voor het basis pakket.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag ook een mail van CanalDigitaal gekregen dat het abonnement van de extra kaart met €1,-/maand omhoog gaat. Dat is nog te doen van €4,50 naar €5,50/maand. Voor het familie-pakket op de hoofdkaart betaal ik nog €20,45, dat is €1,50 minder dan de standaard prijs maar dat mag ook wel want ik heb nog nooit iets van gratis apparatuur gehad ter waarde van €199,- die nieuwe abonnees krijgen dus dat mag nog jaren zo blijven.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook vanmiddag de mail gehad met de € 1,50 verhoging.

 

Heb vorig jaar gedreigd met opzeggen en kreeg toen voor € 13,95 per maand het Basis HD Light pakket voor twee jaar. (met nu nog tot november te gaan)

 

Echter, sinds kort is op mijn adres 100Mbit VVDSL mogelijk en had eerst een 30Mbit abbo voor 20 euro bij Telfort, maar als ik 100Mbit wilde zou ik 35 euro per maand gaan betalen!

Bij NLEx kon ik 100Mbit krijgen voor 30 euro en daar zit TV en bellen nog bij ook, en het zit op hetzelfde netwerk als telfort, namelijk gewoon KPN. Het pakket (modem, IPTV ontvanger) wat je krijgt is ook gewoon van KPN. Per 13 maart stap ik dus over en wordt daarmee mijn CD abbo dus eigenlijk overbodig. Nu moet ik zeggen dat ik al weinig TV keek, af en toe het nieuws e.d. Nou dat kan ook met dat IPTV kastje wat nu bij mijn nieuwe 100Mbit abbo inbegrepen zit.

 

Dus die prijsverhoging komt mij eigenlijk best wel goed uit, kan ik mooi opzeggen wat weer 7 maanden € 13,95  scheelt. Dankuwel CanalDigitaal!

 

Zal mijn schoteltje en kaart wel houden, je weet maar nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zullen klanten gaan en klanten komen.

 

Klanten, die dit aangrijpen om naar de kabel te gaan, en Canaldigitaal de rug toekeren.

Klanten, die van de kabel door prijsverhogingen en verplichte hardware naar Canaldigitaal wisselen

 

Onder de streep verandert er niets, dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen.

 

Verleden jaar kreeg ik € 2 euro korting, dit jaar komt die € 2 er weer bij.

 

Verhuizen naar een andere aanbieder is duurder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms niet.

 

In mijn geval ga ik van 30 Mbit voor 20 euro naar 100 Mbit voor 29,95 waar -heel toevallig- TV bij inbegrepen zit. Het zelfde abbo bij mijn oude provider Telfort was duurder zonder TV. En aangezien NLEx alleen een alles-in-1 pakket heeft voor 29,95 ben ik snel klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ontving de prijsverhoging van 1,50 per maand, schandalig :angry: weer bijna 10% verhoging.

Op zoek naar een alternatief

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

Edited by Cobus R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot nu toe worden de prijs verhogingen enkel naar klanten gestuurt die NIET het volle pond betalen, dus geen extra kaart van 9,50 naar 10,50 maar eerder de extra kaarten waar men nog 4,50 voor betaald naar 5,50. Ook bij de hoofdkaart worden alle abo´s die minder betalen verhoogd, altans ik heb nog niemand zo´n brief zien krijgen die de volle 19,95 per maand betaald voor het basis pakket.

 

 

Dit keer worden vooral de trouwe klanten aangeschreven. 

 

CanalDigitaal maakt namelijk een indeling naar soort klanten : Trouwe klanten en Niet-trouwe klanten.

 

Zie deze door mij (in 2016) ontvangen mail over de vorige verhoging: 

 

U betaalt momenteel € 9,95 per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016 € 10,- per maand (i.p.v. het reguliere tarief van € 15,95 per maand).

 

Op dit moment betalen trouwe klanten dus 10 Euro per maand.

Niet-trouwe klanten betalen 15,95 Euro per maand.

 

Er schijnen ook nog onbetrouwbare klanten te bestaan, die betalen wel 19,95 Euro per maand.

 

:cry:  :cry:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

Hmm, nieuwe klanten  bij ziggo hebben toch geen vrije hardwarekeuze. Enigma ontvangers kun je daar vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit keer worden vooral de trouwe klanten aangeschreven. 

 

CanalDigitaal maakt namelijk een indeling naar soort klanten : Trouwe klanten en Niet-trouwe klanten.

 

Zie deze door mij (in 2016) ontvangen mail over de vorige verhoging: 

 

U betaalt momenteel € 9,95 per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016 € 10,- per maand (i.p.v. het reguliere tarief van € 15,95 per maand).

 

Op dit moment betalen trouwe klanten dus 10 Euro per maand.

Niet-trouwe klanten betalen 15,95 Euro per maand.

 

Er schijnen ook nog onbetrouwbare klanten te bestaan, die betalen wel 19,95 Euro per maand.

 

:cry:  :cry:  

Dan wordt het hoog tijd dat CD alles gelijk gaat trekken en wij als onbetrouwbare klanten "niet" voor de betrouwbare klanten hoeven te betalen.

Edited by Penthe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

Ik ben vanwege aanschafkosten voor 6 tv's (boerderijappartementen) en de jarenlange prijsverhogingen al in 2010 gestopt. Kom hier nog uit nostalgie. Het is jammer dat het zo moet met deze techniek. Ik had gedacht dat CD nu wel eens zou veranderen, ipv zichzelf uit de markt te prijzen.

 

Off-topic

 

Hé Cobus R. Heb je de Strong 8000 nog? Hier staat hij al een hele tijd stof te vangen.

 

## lol, ik zie nu net mijn handtekening

Edited by Henri Busger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:
       
      Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006
       
      Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis
       
      Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 
       
       
      Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy