Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Wordt het niet zo langzamerhand niet eens tijd dat ze voor 10,50 !!!!!!! per extra kaart gewoon hetzelfde pakket als op de hoofdkaart gaan geven want hun prijsstelling is werkelijk schandalig.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tot nu toe worden de prijs verhogingen enkel naar klanten gestuurt die NIET het volle pond betalen, dus geen extra kaart van 9,50 naar 10,50 maar eerder de extra kaarten waar men nog 4,50 voor betaald naar 5,50. Ook bij de hoofdkaart worden alle abo´s die minder betalen verhoogd, altans ik heb nog niemand zo´n brief zien krijgen die de volle 19,95 per maand betaald voor het basis pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag ook een mail van CanalDigitaal gekregen dat het abonnement van de extra kaart met €1,-/maand omhoog gaat. Dat is nog te doen van €4,50 naar €5,50/maand. Voor het familie-pakket op de hoofdkaart betaal ik nog €20,45, dat is €1,50 minder dan de standaard prijs maar dat mag ook wel want ik heb nog nooit iets van gratis apparatuur gehad ter waarde van €199,- die nieuwe abonnees krijgen dus dat mag nog jaren zo blijven.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook vanmiddag de mail gehad met de € 1,50 verhoging.

 

Heb vorig jaar gedreigd met opzeggen en kreeg toen voor € 13,95 per maand het Basis HD Light pakket voor twee jaar. (met nu nog tot november te gaan)

 

Echter, sinds kort is op mijn adres 100Mbit VVDSL mogelijk en had eerst een 30Mbit abbo voor 20 euro bij Telfort, maar als ik 100Mbit wilde zou ik 35 euro per maand gaan betalen!

Bij NLEx kon ik 100Mbit krijgen voor 30 euro en daar zit TV en bellen nog bij ook, en het zit op hetzelfde netwerk als telfort, namelijk gewoon KPN. Het pakket (modem, IPTV ontvanger) wat je krijgt is ook gewoon van KPN. Per 13 maart stap ik dus over en wordt daarmee mijn CD abbo dus eigenlijk overbodig. Nu moet ik zeggen dat ik al weinig TV keek, af en toe het nieuws e.d. Nou dat kan ook met dat IPTV kastje wat nu bij mijn nieuwe 100Mbit abbo inbegrepen zit.

 

Dus die prijsverhoging komt mij eigenlijk best wel goed uit, kan ik mooi opzeggen wat weer 7 maanden € 13,95  scheelt. Dankuwel CanalDigitaal!

 

Zal mijn schoteltje en kaart wel houden, je weet maar nooit.

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ook hier de prijsverhoging van € 1 per extra kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zullen klanten gaan en klanten komen.

 

Klanten, die dit aangrijpen om naar de kabel te gaan, en Canaldigitaal de rug toekeren.

Klanten, die van de kabel door prijsverhogingen en verplichte hardware naar Canaldigitaal wisselen

 

Onder de streep verandert er niets, dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen.

 

Verleden jaar kreeg ik € 2 euro korting, dit jaar komt die € 2 er weer bij.

 

Verhuizen naar een andere aanbieder is duurder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms niet.

 

In mijn geval ga ik van 30 Mbit voor 20 euro naar 100 Mbit voor 29,95 waar -heel toevallig- TV bij inbegrepen zit. Het zelfde abbo bij mijn oude provider Telfort was duurder zonder TV. En aangezien NLEx alleen een alles-in-1 pakket heeft voor 29,95 ben ik snel klaar.

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe worden de prijs verhogingen enkel naar klanten gestuurt die NIET het volle pond betalen, dus geen extra kaart van 9,50 naar 10,50 maar eerder de extra kaarten waar men nog 4,50 voor betaald naar 5,50. Ook bij de hoofdkaart worden alle abo´s die minder betalen verhoogd, altans ik heb nog niemand zo´n brief zien krijgen die de volle 19,95 per maand betaald voor het basis pakket.

 

 

Dit keer worden vooral de trouwe klanten aangeschreven. 

 

CanalDigitaal maakt namelijk een indeling naar soort klanten : Trouwe klanten en Niet-trouwe klanten.

 

Zie deze door mij (in 2016) ontvangen mail over de vorige verhoging: 

 

U betaalt momenteel € 9,95 per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016 € 10,- per maand (i.p.v. het reguliere tarief van € 15,95 per maand).

 

Op dit moment betalen trouwe klanten dus 10 Euro per maand.

Niet-trouwe klanten betalen 15,95 Euro per maand.

 

Er schijnen ook nog onbetrouwbare klanten te bestaan, die betalen wel 19,95 Euro per maand.

 

:cry:  :cry:  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

Hmm, nieuwe klanten  bij ziggo hebben toch geen vrije hardwarekeuze. Enigma ontvangers kun je daar vergeten.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit keer worden vooral de trouwe klanten aangeschreven. 

 

CanalDigitaal maakt namelijk een indeling naar soort klanten : Trouwe klanten en Niet-trouwe klanten.

 

Zie deze door mij (in 2016) ontvangen mail over de vorige verhoging: 

 

U betaalt momenteel € 9,95 per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016 € 10,- per maand (i.p.v. het reguliere tarief van € 15,95 per maand).

 

Op dit moment betalen trouwe klanten dus 10 Euro per maand.

Niet-trouwe klanten betalen 15,95 Euro per maand.

 

Er schijnen ook nog onbetrouwbare klanten te bestaan, die betalen wel 19,95 Euro per maand.

 

:cry:  :cry:  

Dan wordt het hoog tijd dat CD alles gelijk gaat trekken en wij als onbetrouwbare klanten "niet" voor de betrouwbare klanten hoeven te betalen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook die fijne brief gehad kwam mooi uit! nu gelijk even opgezegd, moest nog tot oktober en nu gewoon Kabel tv (Ziggo) op de et10000 met 4 tuners erin en kan kijken en opnemen wat ik wil.

zo goed als geen restrictie meer en het zender aanbod is voor mij voldoende en de kwaliteit van de zenders is zeker zo goed als CD als het al niet beter is.

 

Oja en met failback tuner gewoon boven (et9000) dezelfde zenders als onder (et10000)

 

ben er erg tevreden over. beter als die prul van CD met alle restricties en dergelijke.

Ik ben vanwege aanschafkosten voor 6 tv's (boerderijappartementen) en de jarenlange prijsverhogingen al in 2010 gestopt. Kom hier nog uit nostalgie. Het is jammer dat het zo moet met deze techniek. Ik had gedacht dat CD nu wel eens zou veranderen, ipv zichzelf uit de markt te prijzen.

 

Off-topic

 

Hé Cobus R. Heb je de Strong 8000 nog? Hier staat hij al een hele tijd stof te vangen.

 

## lol, ik zie nu net mijn handtekening

aangepast door Henri Busger

Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...