Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Zijn leuke verhalen allemaal, maar vinden de prijsstijgingen niet te vaak plaats bij CD, en zijn deze niet te hoog vergeleken met andere providers ?

en moet er bij een prijsstijging niet eens iets tegenover staan om nieuwe klanten binnen te slepen ?

 

Is het product zijn geld waard ? basispakket van 20 euro voor de zenders die ik krijg ?

Ik ben van mening absoluut niet, en dan toch weer 1,5 euro erbij...ik pas ff maar iedereen moet het voor zichzelf bepalen of hij het de moeite vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

krui21, je krijgt toch de vriendelijkste mensen aan de telefoon bij den helpdesk, dat is toch al een aspect dat iets meer mag kosten niet?

:grin:

 

nu komt het langzaam tot een over-kookpunt gevoelsmatig

bij de doorsnee TV kijker komt dat nog

Dan wordt zelfs een luttel bedrag als 1eurovijftig de druppel die de emmer doet overlopen en juist dan is een apparaat dat FTA kan ontvangen belangrijk.

 

een interessant nieuw topic zou kunnen zijn: hoeveel uur NL of BE TV kijkt men nog?

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch, uiteraard krijg ik hele aardige mensen aan de telefoon bij CD :D

 

Maar goed waar het echt om gaat: Na iedere verhoging of beperking of zenders die weer uit het pakket werden gehaald dacht ik,

Nu ga ik opzeggen, en toch ben ik al die jaren trouwe klant gebleven bij CD en dacht ik kijk het nog even aan.

 

Toch gisteren de stap genomen om op te zeggen, en nogmaals gaat me niet om die 1,50 (net gestopt met roken, dus hou geld over ! :D :D :D ),

maar wil na 17 jaar is kijken wat er nog meer is naast CD.

 

En inderdaad als ik kijk waar er hier met het gezin nog naar gekeken wordt dan is dat rtl4, sbs6, discovery ID en wat muziekzenders en dan houdt het op.

 

Een ieder die de prijsverhogingen blijft accepteren en tevreden is met het aanbod van CD moet natuurlijk gewoon blijven waar hij zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zijn leuke verhalen allemaal, maar vinden de prijsstijgingen niet te vaak plaats bij CD, en zijn deze niet te hoog vergeleken met andere providers ?

en moet er bij een prijsstijging niet eens iets tegenover staan om nieuwe klanten binnen te slepen ?

Ja...dat is nu net wat het begrip "Tucht van de markt" inhoudt. Als zij hun marktaandeel enigszins weten te behouden is het antwoord op jouw vraag blijkbaar "nee". 

 

Vanuit mijn werk krijg ik hordes mensen met financiële problemen die langs mijn bureau trekken die 76 Euro per maand aftikken aan vaste kosten voor hun alles in één pakket. Exclusief variabele telefoniekosten wel te verstaan. We zijn dus miezerige, krenterige klanten te midden van een steeds grotere groep mensen die hun hand niet omdraaien voor dure "abbo's"

aangepast door ebhoorn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ze hun zenders niet overzetten naar nagra cak7 zonder werkende softcam blijf ik nog bij cd.

Voor films ben je daar nog goedkoper dan de belgische die films aanbieden ( buiten netflix en andere soorgelijke diensten meegerekend) of kortweg liniaer uitzenden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johan45:  Inderdaad. Een (zowat letterlijke) voorbeelddialoog van twee weken terug:

"Hoe kan het dat ik zulke hoge kosten heb?"

- (Blader, blader, blik valt op 91,- aan belkosten naast de vaste abonnementskosten) "Omdat u te veel belt mevrouw"

"Dat kan niet! Hoe kan het dat ik zulke hoge kosten heb?!!" 
-  "Omdat u te veel belt mevrouw"
"Ik heb helemaal niet veel gebeld! Hoe kan het dat ik zulke hoge kosten heb?!!" 
- (Zucht) "Mevrouw,zoals u ziet ben ik te dik, klopt dat?"
"Euhhh..."
- "Dus als ik dunner wil worden moet ik minder eten. Dus als u minder kosten wil maken moet u minder bellen" 

"Ja maar ik heb niet veel gebeld" 
- (Scherm laat enorm aantal belminuten zien buiten de EU) "U hebt vorige maan bijna 1/6e van uw uitkering verbeld mevrouw, kan u nog met iets anders helpen?"

 

aangepast door ebhoorn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ze hun zenders niet overzetten naar nagra cak7 zonder werkende softcam blijf ik nog bij cd.

Voor films ben je daar nog goedkoper dan de belgische die films aanbieden ( buiten netflix en andere soorgelijke diensten meegerekend) of kortweg liniaer uitzenden.

Dit dus!

 

Zolang het nog blijft werken op een VU+ met oscam, dan blijf ik nog klant bij CD.

Ik heb hier ook ziggo dus ben niet afhankelijk van de CD club en zolang ik nog kan spelen met de VU+ vind ik het prima.

Als 1.50 de meerprijs is en de garantie dat ik nog een snelle box kan gebruiken met multimedia mogelijkheden, dan hoor je mij niet klagen.

Maar zodra die Ci+ troep er door komt, ben ik vertrokken.

aangepast door drz
  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor Mezzo moet ik al een CI module in mijn VU+ gebruiken.

 

Wanneer alle zenders bij Canaldigitaal alleen nog maar met gebruik van het CI module bekeken kunnen worden is de meerwaarde van het gebruik van de eigen hardware verdwenen, en wordt het tijd om bij andere providers te kijken, die bijvoorbeeld wel klassieke zenders uitzenden met 5-kanaals geluid.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook al een tijdje geen canal digitaal abonnement meer. Ik heb een tijdje iptv gehad van mijn provider, maar die box was zo spartaans dat handige dingen als series opnemen er niet in zaten. En ik keek toch al bar weinig tv, dus die heb ik  ook opgezegd. Sinds een half jaar geen enkel nederlands tv abonnement meer. Eigenlijk is het raar dat je eerst moet betalen om dan reclame op tv te kunnen kijken die heel irritant wordt onderbroken door programma's.

 

Ik kijk op mijn schotel FTA kanalen, en dat vind ik wel prima zo.

Wiz, zo doe ik het ook al heel erg lang...  Nederlandse TV mis ik hoegenaamd niet... de Duitse tv levert mij alles wat ik graag hebben wil. 

Dat menzen klagen omdat het duurder wordt, begrijp ik volkomen...  Maar dan lijkt het me logisch dat je ook handelt en overstapt op FTA... Als erg veel mensen dat doen, zullen de prijzen van NL abonnementen automatisch wel gaan dalen, als men nog klanten wil hebben. Zo werkt de Economie...  

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wiz, zo doe ik het ook al heel erg lang...  Nederlandse TV mis ik hoegenaamd niet... de Duitse tv levert mij alles wat ik graag hebben wil. 

Dat menzen klagen omdat het duurder wordt, begrijp ik volkomen...  Maar dan lijkt het me logisch dat je ook handelt en overstapt op FTA... Als erg veel mensen dat doen, zullen de prijzen van NL abonnementen automatisch wel gaan dalen, als men nog klanten wil hebben. Zo werkt de Economie...

 

Je vergeet hier wel hoeveel mensen die pretzenders niet kunnen missen en een abbo betalen bij een aanbieder voor deze.

Ik vrees dat je veel straten zal moeten bewandelen eer je iemand vindt die zegt: ik kijk alleen fta, of ik heb geen tv.

Het zou zelfs een ramp/drama zijn mocht oscam bij mijn ouders zou uitvallen, voor de soap sturm der liebe.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals ik al zei heb nu hier ziggo en ben zeer tevreden ermee beeld perfect de hbo kanalen zijn weg bij canaal en hoe durven ze nog een verhoging te vragen nu terug ervoor moeten we nog afwachten dan , dat is een geldklopperij daar .

Bij ziggo krijg je films en series ervoor terug laat me dan iets meer betalen dat heb ik ervoor over iedere x weer etzelfde dan weer freq wisselingen dan weer dat ze krijgt er de schijt van !

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bericht gehad van €1,50 verhoging per maand per 1 april ( grapje van CD???)

Oktober 2015 verhoogden ze on aangekondigd mijn maandbedrag €12,95 naar €13,95.

Direct mijn abonnement opgezegd, reactie terug met aanbieding blijven voor 12,95 per maand voor twee jaar.

Ik ben accoord gegaan, de eerste maanden werd toch nog weer € 13,95 gerekend, na div. Briefwisselingen eindelijk mijn geld ( op €1,00 na ) terug gekregen door de berekening per maand te minderen.

Nu ga ik weer de brief wisseling aan, omdat ik een kontrakt voor twee jaar in december 2015 heb afgesloten.

Er is dan nog bijna een jaar te gaan.

Bij CD zijn ze gevoelig voor opzeggen.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...