Jump to content
Sign in to follow this  
Sprietje

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Recommended Posts

Voor de analytici onder ons:  De BBC begroting is openbaar in te zien, en daar kan je de kosten voor distributie via de satelliet zien, inclusief die van de organisatie er om heen - die onmisbaar is. Ik had het een tijdje geleden opgesnuffeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn leuke verhalen allemaal, maar vinden de prijsstijgingen niet te vaak plaats bij CD, en zijn deze niet te hoog vergeleken met andere providers ?

en moet er bij een prijsstijging niet eens iets tegenover staan om nieuwe klanten binnen te slepen ?

 

Is het product zijn geld waard ? basispakket van 20 euro voor de zenders die ik krijg ?

Ik ben van mening absoluut niet, en dan toch weer 1,5 euro erbij...ik pas ff maar iedereen moet het voor zichzelf bepalen of hij het de moeite vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krui21, je krijgt toch de vriendelijkste mensen aan de telefoon bij den helpdesk, dat is toch al een aspect dat iets meer mag kosten niet?

:grin:

 

nu komt het langzaam tot een over-kookpunt gevoelsmatig

bij de doorsnee TV kijker komt dat nog

Dan wordt zelfs een luttel bedrag als 1eurovijftig de druppel die de emmer doet overlopen en juist dan is een apparaat dat FTA kan ontvangen belangrijk.

 

een interessant nieuw topic zou kunnen zijn: hoeveel uur NL of BE TV kijkt men nog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tonskidutch, uiteraard krijg ik hele aardige mensen aan de telefoon bij CD :D

 

Maar goed waar het echt om gaat: Na iedere verhoging of beperking of zenders die weer uit het pakket werden gehaald dacht ik,

Nu ga ik opzeggen, en toch ben ik al die jaren trouwe klant gebleven bij CD en dacht ik kijk het nog even aan.

 

Toch gisteren de stap genomen om op te zeggen, en nogmaals gaat me niet om die 1,50 (net gestopt met roken, dus hou geld over ! :D :D :D ),

maar wil na 17 jaar is kijken wat er nog meer is naast CD.

 

En inderdaad als ik kijk waar er hier met het gezin nog naar gekeken wordt dan is dat rtl4, sbs6, discovery ID en wat muziekzenders en dan houdt het op.

 

Een ieder die de prijsverhogingen blijft accepteren en tevreden is met het aanbod van CD moet natuurlijk gewoon blijven waar hij zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zijn leuke verhalen allemaal, maar vinden de prijsstijgingen niet te vaak plaats bij CD, en zijn deze niet te hoog vergeleken met andere providers ?

en moet er bij een prijsstijging niet eens iets tegenover staan om nieuwe klanten binnen te slepen ?

Ja...dat is nu net wat het begrip "Tucht van de markt" inhoudt. Als zij hun marktaandeel enigszins weten te behouden is het antwoord op jouw vraag blijkbaar "nee". 

 

Vanuit mijn werk krijg ik hordes mensen met financiële problemen die langs mijn bureau trekken die 76 Euro per maand aftikken aan vaste kosten voor hun alles in één pakket. Exclusief variabele telefoniekosten wel te verstaan. We zijn dus miezerige, krenterige klanten te midden van een steeds grotere groep mensen die hun hand niet omdraaien voor dure "abbo's"

Edited by ebhoorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zijn dan waarschijnlijk dezelfde mensen die niet begrijpen dat je met de telefoon ook nog kan bellen.

Ik zie ze hier ook die moeten bezuinigen maar niet weten hoe een abonnement op te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang ze hun zenders niet overzetten naar nagra cak7 zonder werkende softcam blijf ik nog bij cd.

Voor films ben je daar nog goedkoper dan de belgische die films aanbieden ( buiten netflix en andere soorgelijke diensten meegerekend) of kortweg liniaer uitzenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johan45:  Inderdaad. Een (zowat letterlijke) voorbeelddialoog van twee weken terug:

"Hoe kan het dat ik zulke hoge kosten heb?"

- (Blader, blader, blik valt op 91,- aan belkosten naast de vaste abonnementskosten) "Omdat u te veel belt mevrouw"

"Dat kan niet! Hoe kan het dat ik zulke hoge kosten heb?!!" 
-  "Omdat u te veel belt mevrouw"
"Ik heb helemaal niet veel gebeld! Hoe kan het dat ik zulke hoge kosten heb?!!" 
- (Zucht) "Mevrouw,zoals u ziet ben ik te dik, klopt dat?"
"Euhhh..."
- "Dus als ik dunner wil worden moet ik minder eten. Dus als u minder kosten wil maken moet u minder bellen" 

"Ja maar ik heb niet veel gebeld" 
- (Scherm laat enorm aantal belminuten zien buiten de EU) "U hebt vorige maan bijna 1/6e van uw uitkering verbeld mevrouw, kan u nog met iets anders helpen?"

 

Edited by ebhoorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang ze hun zenders niet overzetten naar nagra cak7 zonder werkende softcam blijf ik nog bij cd.

Voor films ben je daar nog goedkoper dan de belgische die films aanbieden ( buiten netflix en andere soorgelijke diensten meegerekend) of kortweg liniaer uitzenden.

Dit dus!

 

Zolang het nog blijft werken op een VU+ met oscam, dan blijf ik nog klant bij CD.

Ik heb hier ook ziggo dus ben niet afhankelijk van de CD club en zolang ik nog kan spelen met de VU+ vind ik het prima.

Als 1.50 de meerprijs is en de garantie dat ik nog een snelle box kan gebruiken met multimedia mogelijkheden, dan hoor je mij niet klagen.

Maar zodra die Ci+ troep er door komt, ben ik vertrokken.

Edited by drz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor Mezzo moet ik al een CI module in mijn VU+ gebruiken.

 

Wanneer alle zenders bij Canaldigitaal alleen nog maar met gebruik van het CI module bekeken kunnen worden is de meerwaarde van het gebruik van de eigen hardware verdwenen, en wordt het tijd om bij andere providers te kijken, die bijvoorbeeld wel klassieke zenders uitzenden met 5-kanaals geluid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serieus? Mezzo werkt hier nog steeds prima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook al een tijdje geen canal digitaal abonnement meer. Ik heb een tijdje iptv gehad van mijn provider, maar die box was zo spartaans dat handige dingen als series opnemen er niet in zaten. En ik keek toch al bar weinig tv, dus die heb ik  ook opgezegd. Sinds een half jaar geen enkel nederlands tv abonnement meer. Eigenlijk is het raar dat je eerst moet betalen om dan reclame op tv te kunnen kijken die heel irritant wordt onderbroken door programma's.

 

Ik kijk op mijn schotel FTA kanalen, en dat vind ik wel prima zo.

Wiz, zo doe ik het ook al heel erg lang...  Nederlandse TV mis ik hoegenaamd niet... de Duitse tv levert mij alles wat ik graag hebben wil. 

Dat menzen klagen omdat het duurder wordt, begrijp ik volkomen...  Maar dan lijkt het me logisch dat je ook handelt en overstapt op FTA... Als erg veel mensen dat doen, zullen de prijzen van NL abonnementen automatisch wel gaan dalen, als men nog klanten wil hebben. Zo werkt de Economie...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiz, zo doe ik het ook al heel erg lang...  Nederlandse TV mis ik hoegenaamd niet... de Duitse tv levert mij alles wat ik graag hebben wil. 

Dat menzen klagen omdat het duurder wordt, begrijp ik volkomen...  Maar dan lijkt het me logisch dat je ook handelt en overstapt op FTA... Als erg veel mensen dat doen, zullen de prijzen van NL abonnementen automatisch wel gaan dalen, als men nog klanten wil hebben. Zo werkt de Economie...

 

Je vergeet hier wel hoeveel mensen die pretzenders niet kunnen missen en een abbo betalen bij een aanbieder voor deze.

Ik vrees dat je veel straten zal moeten bewandelen eer je iemand vindt die zegt: ik kijk alleen fta, of ik heb geen tv.

Het zou zelfs een ramp/drama zijn mocht oscam bij mijn ouders zou uitvallen, voor de soap sturm der liebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik al zei heb nu hier ziggo en ben zeer tevreden ermee beeld perfect de hbo kanalen zijn weg bij canaal en hoe durven ze nog een verhoging te vragen nu terug ervoor moeten we nog afwachten dan , dat is een geldklopperij daar .

Bij ziggo krijg je films en series ervoor terug laat me dan iets meer betalen dat heb ik ervoor over iedere x weer etzelfde dan weer freq wisselingen dan weer dat ze krijgt er de schijt van !

 

1pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook bericht gehad van €1,50 verhoging per maand per 1 april ( grapje van CD???)

Oktober 2015 verhoogden ze on aangekondigd mijn maandbedrag €12,95 naar €13,95.

Direct mijn abonnement opgezegd, reactie terug met aanbieding blijven voor 12,95 per maand voor twee jaar.

Ik ben accoord gegaan, de eerste maanden werd toch nog weer € 13,95 gerekend, na div. Briefwisselingen eindelijk mijn geld ( op €1,00 na ) terug gekregen door de berekening per maand te minderen.

Nu ga ik weer de brief wisseling aan, omdat ik een kontrakt voor twee jaar in december 2015 heb afgesloten.

Er is dan nog bijna een jaar te gaan.

Bij CD zijn ze gevoelig voor opzeggen.!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By lujo
      Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd:
       
      Pakket: Rijk
      Klant: Sinds 2006
       
      Verlengen met 1 jaar
      - 2 maanden gratis
       
      Verlengen met 2 jaar
      - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95)
      - tweede jaar geen korting 
       
       
      Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
    • By Robdebruin
      Olá, ik heb net een nieuwe receiver gekocht (amiko 8265 +) omdat de sat801 m7 de geest heeft gegeven. Er moet echter nieuwe firmware ingeladen worden omdat de receiver de canaldigitaal kaart niet herkend. Wie weet waar ik deze firmware kan vinden /downloaden? 
       
      Alvast bedankt Rob 
    • By schapi
      vanaf laatste update alles van cd zwart op testkanalen na, terug naar begin pli 7.2 met ccam203 en draaid weer goed. dit ook op een andere db 800 getest resultaat was gelijk
    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy