Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sprietje

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Aanbevolen berichten

Ik ontving de prijsverhoging van 1,50 per maand, schandalig :angry: weer bijna 10% verhoging.

 

Nou, als je kijkt naar de belastingdienst die ieder jaar zo ongeveer de helft van je inkomen binnenpikt, is die anderhalve euro toch een schijntje.

Krijg je tegenwoordig nog niet eens een pilsje voor in de kroeg....

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Je mag blij zijn dat je in schijf 4 valt met een tarief van 52% .

Netto hou je dan veel meer over dan iemand die in schijf 1 valt met een tarief van 36,55%

Dat jij niet op een pilsje meer of minder hoeft te kijken is wel verklaarbaar.... :) 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Tjonge het gaat hier om een korting die omlaag gaat bij CD en niets anders. Je betaalde al minder en daar komt nu iets bovenop en waarschijnlijk betaal je dan nog steeds minder als het huidige maand tarief.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Je vergeet de BTW, 21% naast schijf 1.

 

Niet alleen dat. Denk aan wegenbelasting, accijnzen, energieheffingen etc.

Bij sommigen van die "extraatjes" wordt ook nog eens BTW gerekend over die accijnzen enz.

Daar betaal je dus belasting over de belasting....

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

BTW staat los van de inkomsten belasting schijf 1 en is voor schijf 2, 3 en 4 dus voor iedere burger hetzelfde.

Waarom Cees hier een onderscheid in aanbrengt is me niet duidelijk.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Tjonge het gaat hier om een korting die omlaag gaat bij CD en niets anders. Je betaalde al minder en daar komt nu iets bovenop en waarschijnlijk betaal je dan nog steeds minder als het huidige maand tarief.

 

Correct.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is nooit leuk als je een prijsverhoging krijgt van je abonnement maar als je al een korting hebt van €5,-/maand op de extra kaart (€4,50 i.p.v. €9,50), dan vind ik het een zielige vertoning om nu te gaan zitten klagen als je abonnement van de extra kaart €1,-/maand omhoog gaat. Je hebt dan nog steeds een korting van €4,-/maand t.o.v. de reguliere prijs.
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

krui21, je krijgt toch de vriendelijkste mensen aan de telefoon bij den helpdesk, dat is toch al een aspect dat iets meer mag kosten niet?

:grin:

 

nu komt het langzaam tot een over-kookpunt gevoelsmatig

bij de doorsnee TV kijker komt dat nog

Dan wordt zelfs een luttel bedrag als 1eurovijftig de druppel die de emmer doet overlopen en juist dan is een apparaat dat FTA kan ontvangen belangrijk.

 

een interessant nieuw topic zou kunnen zijn: hoeveel uur NL of BE TV kijkt men nog?

 

Er waren zo veel prijsverhogingen de laatste jaren dat ik niet eens denk aan CD. Bijna overal in europa kijkt men de televisie via streaming. In NL als ik me niet vergis vooral via kabelproviders. Waarom biedt CD geen streaming aan tegen een goedkopere prijs?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is nooit leuk als je een prijsverhoging krijgt van je abonnement maar als je al een korting hebt van €5,-/maand op de extra kaart (€4,50 i.p.v. €9,50), dan vind ik het een zielige vertoning om nu te gaan zitten klagen als je abonnement van de extra kaart €1,-/maand omhoog gaat. Je hebt dan nog steeds een korting van €4,-/maand t.o.v. de reguliere prijs.

 

 

Mee eens.

En dan te bedenken dat met slechts een verhoging van € 1.- het nog 4 jaar duurt voordat de prijzen gelijk getrokken zijn.

Sukkels, een verhoging van € 2,50 en dan was dit gezeur volgend jaar achter de rug geweest en betaald iedereen dezelfde prijs.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Totaal TV meldt over de prijsverhoging het volgende:

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Een deel van de klanten van satelliettelevisieaanbieder CanalDigitaal krijgt vanaf volgende maand met een prijsverhoging te maken. De betrokken klanten zijn hierover schriftelijk geïnformeerd.

Naar nu blijkt gaat het om prijsaanpassingen van abonnementen die al langere tijd lopen en met een afwijkende prijsstructuur in vergelijk met de huidige abonnementen. Op internet melden klanten onder meer prijsverhoging van met name het BasisHD-abonnement en de abonnementen voor extra smartcards. Het gaat om prijsverhogingen van één tot meerdere euro’s per maand. Slechts een deel van de klanten krijgt met de prijsaanpassing te maken. Het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group niet alleen eigenaar van CanalDigitaal. Ook de Vlaamse satelliettelevisieaanbieder TV Vlaanderen behoort tot het mediabedrijf. Ook bij TV Vlaanderen wordt de prijs van enkele abonnementsvormen volgende maand verhoogd.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Prijsverhoging van abo voor zowel de 1ste als de 2de kaart, ik ben het zat. In een poging de hele boel op te zeggen werd me verteld dat dit niet voor 2018 kan, dat wordt dus oorlog. Inmiddels een kabel abo bij Ziggo genomen om OTT te kunnen kijken met de nieuwe Ziggo Go app, werkt uitstekend, de rest is FTA.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid