Ga naar inhoud


Prijsverhoging bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik ontving de prijsverhoging van 1,50 per maand, schandalig :angry: weer bijna 10% verhoging.

 

Nou, als je kijkt naar de belastingdienst die ieder jaar zo ongeveer de helft van je inkomen binnenpikt, is die anderhalve euro toch een schijntje.

Krijg je tegenwoordig nog niet eens een pilsje voor in de kroeg....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je vergeet de BTW, 21% naast schijf 1.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet de BTW, 21% naast schijf 1.

 

Niet alleen dat. Denk aan wegenbelasting, accijnzen, energieheffingen etc.

Bij sommigen van die "extraatjes" wordt ook nog eens BTW gerekend over die accijnzen enz.

Daar betaal je dus belasting over de belasting....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nooit leuk als je een prijsverhoging krijgt van je abonnement maar als je al een korting hebt van €5,-/maand op de extra kaart (€4,50 i.p.v. €9,50), dan vind ik het een zielige vertoning om nu te gaan zitten klagen als je abonnement van de extra kaart €1,-/maand omhoog gaat. Je hebt dan nog steeds een korting van €4,-/maand t.o.v. de reguliere prijs.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

krui21, je krijgt toch de vriendelijkste mensen aan de telefoon bij den helpdesk, dat is toch al een aspect dat iets meer mag kosten niet?

:grin:

 

nu komt het langzaam tot een over-kookpunt gevoelsmatig

bij de doorsnee TV kijker komt dat nog

Dan wordt zelfs een luttel bedrag als 1eurovijftig de druppel die de emmer doet overlopen en juist dan is een apparaat dat FTA kan ontvangen belangrijk.

 

een interessant nieuw topic zou kunnen zijn: hoeveel uur NL of BE TV kijkt men nog?

 

Er waren zo veel prijsverhogingen de laatste jaren dat ik niet eens denk aan CD. Bijna overal in europa kijkt men de televisie via streaming. In NL als ik me niet vergis vooral via kabelproviders. Waarom biedt CD geen streaming aan tegen een goedkopere prijs?

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nooit leuk als je een prijsverhoging krijgt van je abonnement maar als je al een korting hebt van €5,-/maand op de extra kaart (€4,50 i.p.v. €9,50), dan vind ik het een zielige vertoning om nu te gaan zitten klagen als je abonnement van de extra kaart €1,-/maand omhoog gaat. Je hebt dan nog steeds een korting van €4,-/maand t.o.v. de reguliere prijs.

 

 

Mee eens.

En dan te bedenken dat met slechts een verhoging van € 1.- het nog 4 jaar duurt voordat de prijzen gelijk getrokken zijn.

Sukkels, een verhoging van € 2,50 en dan was dit gezeur volgend jaar achter de rug geweest en betaald iedereen dezelfde prijs.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal TV meldt over de prijsverhoging het volgende:

Prijsverhoging bij CanalDigitaal

Een deel van de klanten van satelliettelevisieaanbieder CanalDigitaal krijgt vanaf volgende maand met een prijsverhoging te maken. De betrokken klanten zijn hierover schriftelijk geïnformeerd.

Naar nu blijkt gaat het om prijsaanpassingen van abonnementen die al langere tijd lopen en met een afwijkende prijsstructuur in vergelijk met de huidige abonnementen. Op internet melden klanten onder meer prijsverhoging van met name het BasisHD-abonnement en de abonnementen voor extra smartcards. Het gaat om prijsverhogingen van één tot meerdere euro’s per maand. Slechts een deel van de klanten krijgt met de prijsaanpassing te maken. Het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group niet alleen eigenaar van CanalDigitaal. Ook de Vlaamse satelliettelevisieaanbieder TV Vlaanderen behoort tot het mediabedrijf. Ook bij TV Vlaanderen wordt de prijs van enkele abonnementsvormen volgende maand verhoogd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijsverhoging van abo voor zowel de 1ste als de 2de kaart, ik ben het zat. In een poging de hele boel op te zeggen werd me verteld dat dit niet voor 2018 kan, dat wordt dus oorlog. Inmiddels een kabel abo bij Ziggo genomen om OTT te kunnen kijken met de nieuwe Ziggo Go app, werkt uitstekend, de rest is FTA.

Samsung smart tv met sat tuner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...