Ga naar inhoud


Nieuwe website van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja, ik zat ook even te kijken bij het inloggen. Er wordt gevraagd naar je gebruikersnaam. Ik heb nog nooit een gebruikersnaam nodig gehad om in te loggen.
Klik je op "Gebruikersnaam vergeten?", dan staat er "Neem contact op met de klantenservice voor een nieuwe".

Nu komt het best vaak voor dat je e-mailadres automatisch ook je gebruikersnaam is, dus maar mijn e-mailadres ingevuld samen met mijn wachtwoord, en toen kwam ik er meteen in.

Maar wat een belachelijke zaak dat ze aangeven dat je contact moet opnemen met de klantenservice i.p.v. dat ze aangeven dat je daar je e-mailadres moet invullen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er vreemd aan.?

Je gebruikersnaam is altijd al je email adres geweest en zolang je je oude email adres nog weet kan je inloggen met het juiste wachtwoord.

CanalDigitaal wil nu graag je nieuwe email adres weten, dan kan je de reclame berichten weer ontvangen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn geboortedatum staat fout vermeld bij mijn Canaaldigitaal gegevens.

 

Helaas zelf veranderen gaat niet, niet in de Chrome browser en ook niet met Internet explorer.

 

Vorig jaar al eens een mailtje gestuurd daarover, maar nooit een reactie of verandering gezien.........

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn geboortedatum staat fout vermeld bij mijn Canaaldigitaal gegevens.

 

Helaas zelf veranderen gaat niet, niet in de Chrome browser en ook niet met Internet explorer.

 

Vorig jaar al eens een mailtje gestuurd daarover, maar nooit een reactie of verandering gezien.........

Hi hi dunhans niet getreurd, ik ben geboren in het jaar van Christus, dus nu 2017 jaar oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inloggen is gelukt:

Toch even kijken wat voor abonnement ik heb... 

 

Wat blijkt: Ik heb nog steeds het : 

 

HD_LIGHT pakket Einddatum contract: 31 maart 2017

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...