Ga naar inhoud


Nieuwsbrief oktober van Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Dat is nu juist het punt je gebruikt het woord "misschien". Dit is zelf ook niet zeker zijn van je zaak, kun je ook niet aangezien de zender niets boeiends uitzend. Maar grootste probleem blijft dan ook dat vrijwel geen enkele zender meer wat boeiends uitzend. Dan pik je als provider gewoon de minst populaire.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Noordzee:

 

 

 

 

Was ik toch wel benieuwd wat de nieuwe zender van de maand is geworden.....

En wat blijkt: 

 

RTL Lounge is nu open

 

Kennelijk is dit de zender van de maand november 2017.

Jammer dat dit verder nergens terug te vinden is.

 

Ik heb ook beeld op RTL Crime. edit: of is dat een van die enkele zenders die altijd opengaan met een geregistreerde smartcard zonder abo?

aangepast door youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Sprietje:

Het staat wel op de site van Canal DIgitaal, zie: https://www.canaldigitaal.nl/blog/rtl-lounge-zender-van-de-maand/

 

Zo, dat gedeelte van de site is goed verstopt. Ik had dit gedeelte nooit eerder gezien.  

 

Fijn, zo'n link op de site naar het laatste nieuws! 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei astro iris:

Is nooit goed, misschien is er wel een publiek hiervoor.

 

Smaak en behoefte is zo ontzettend persoonlijk.... Ik haat alles wat met sport te maken heeft maar weet dat wel 90% van alle mensen daar heel anders over denkt. Ik mijd nagenoeg elke Amerikaanse film of zender terwijl het gros van de mensen liefst alleen maar Amerikaans kijkt.  En naar reclamezenders kijk ik nooit omdat ik zo afgeleid word door die reclames dat ik binnen een paar minuten zonder erbij na te denken ga zappen omdat ik dan totaal vergeten ben dat ik ergens naar aan het kijken was. Kennelijk ook een eigenschap die maar weinig mensen parten speelt.

Als er echt helemaal niemand naar zou kijken denk ik niet dat die zender nog in de lucht zat. Maar goed, ik kan me vergissen...

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noordzee:

 

Zo, dat gedeelte van de site is goed verstopt. Ik had dit gedeelte nooit eerder gezien.  

 

Fijn, zo'n link op de site naar het laatste nieuws! 

 

 

Op Facebook kan je ook deze info zien.

50 minuten geleden zei T90user:

 

Smaak en behoefte is zo ontzettend persoonlijk.... Ik haat alles wat met sport te maken heeft maar weet dat wel 90% van alle mensen daar heel anders over denkt. Ik mijd nagenoeg elke Amerikaanse film of zender terwijl het gros van de mensen liefst alleen maar Amerikaans kijkt.  En naar reclamezenders kijk ik nooit omdat ik zo afgeleid word door die reclames dat ik binnen een paar minuten zonder erbij na te denken ga zappen omdat ik dan totaal vergeten ben dat ik ergens naar aan het kijken was. Kennelijk ook een eigenschap die maar weinig mensen parten speelt.

Als er echt helemaal niemand naar zou kijken denk ik niet dat die zender nog in de lucht zat. Maar goed, ik kan me vergissen...

Gelukkig voor de zenders zijn we allen zo verschillend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei astro iris:

Op Facebook kan je ook deze info zien.

Gelukkig voor de zenders zijn we allen zo verschillend.

 

 

Er was ooit een tijd dat het andersom was. Dat de vraag niet was of iets gelukkig voor (commerciële) zenders was maar of iets gelukkig voor mensen uitpakte. En daarmee bedoel ik niet alleen smaak maar ook dingen als educatieve waarden. Daar zie ik nu grote manco's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...