Ga naar inhoud


Enquète


astro iris

Aanbevolen berichten

Zijn er hier op de lijst nog personen die deze enquète brief van Canal Digitaal hebben gekregen? Ik heb link nog niet geopend wegens vrees voor phishing.

 

Bericht namens "vragenlijst@office.canaldigitaal.nl via surveymonkey.com

 

                                  Help Canal Digitaal verbeteren.

 

Beste Klant.

 

Canal Digitaal is iedere dag bezig om het beste tv-aanbod in je huiskamer te brengen. Om dit zo goed mogelijk te doen, hebben we jouw hulp nodig. Met het invullen van een korte vragenlijst krijgen we informatie waarmee we onze producten en diensten nog beter op jouw wensen en behoefte aan kunnen sluiten.

Omdat jouw mening zo belangrijk is, verloten we 10 keer een maand gratis tv kijken onder alle deelnemers!*

Via onderstaande link ga je naar de vragenlijst die in slechts 5 minuten in te vullen is.

 

Bedankt voor je medewerking.

 

 

* Actievoorwaarden.

- Ingevulde vragenlijst moet voor 15 november 2017 ontvangen zijn.

- Vergoeding wordt automatisch eenmalig op factuur verrekend.

- Alle winnaars krijgen persoonlijk bericht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ex klant, heb ik die ook gekregen gisteren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk moet je alert zijn op phishing mails. Ook krijg ik regelmatig van vrienden en kennissen alarmerende berichten om deze toch maar vooral door te sturen aan de vrienden en kennissenkring om onheil via internet te voorkomen.
Ik word daar zo moedeloos van want bijna altijd betreft het een hoax of andere onzin berichten.
Wat is er nu eenvoudiger dan om even op Google te kijken wat er over dat onderwerp geschreven wordt.


Zoals in dit geval betreft SurveyMonkey kun je op internet lezen dat dit een enquêteplatform is. Maar ook die verontrustende mails die je soms krijgt die je maar vooral door moet sturen, is bijna allemaal nep. Er zijn diverse Hoaxwijzers op internet die precies aangeven of de berichten die je ontvangen hebt waar zijn of nep en hoe oud die nepberichten al zijn. En die lui die als eerste zo'n nepbericht sturen maar lachen want op die manier krijgen ze dagelijks honderden e-mail adressen door waar ze echt mee aan de slag kunnen om iemand een poot uit te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef toe, ik ontvang nu gemiddeld vijf fishing mails per dag waarvan ongeveer tweederde uit Nederland en eenderde uit Duitsland. Ik kan nooit voor de volle 100% uitsluiten dat er niet een eerlijke mail tussen zit maar ga ervan uit dat iemand die me op basis van klant-zijn schrijft er mijn klantnummer bij vermeldt. En anders heb ik gewoon pech gehad, de gevolgenb van dit soort gedoe als het bij iemand met kwade bedoelingen belandt zijn voor mij niet te overzien.

 

Bovendien, mijn ervaring is dat geen enkele provider geïnteresseerd is in een klantenbrief met suggesties, ik heb meermaals geprobeerd bij de diverse providers die ik had een voor hen ook zinvol zijnde tip te geven maar ontving er nooit enig antwoord op behalve een enkele keer iets van "dankjewel, we geven het door". Zolang ze mensen die die moeite doen niet eens een normaal antwoord willen of kunnen geven heb ik er zeker geen interesse in om voor Jan met de korte achternaam hun statistieken te spekken. Bovendien kun  je in dat soort enquêtes meestal toch niet kwijt wat je op het hart ligt dus laat maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...