Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het is al behoorlijk koud in de Alpen.

De sneeuw is vroeg dit jaar.

De pistes in de alpen liggen er mooi bij met een flink pak sneeuw.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie stemmen er nog meer voor een ban van Sprietje in dit topic, tot het voorjaar weer is begonnen? 🤡:P

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Hier aan de Costa Calida prachtig weer al dagen lang en nog zolang de weersverwachting het aan geeft.

Strakblauwe lucht, bijna windstil en 18 graden. Morgen nog 3 graden warmer. Ik huis is het door de zon 26,5 graden.

heerlijk december weer.png

 

Voor mij is dat verekken van de kou.  Ik vind het behelpen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aankomende week rond de 5 graden, veelal regen en in de nacht tegen het vriespunt.... Grote kans op sneeuw(buien)

In Nederland iets warmer in de nachten.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Komede donderdag nacht sneeuw!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er bestaat geen rotweer!

Dit is seizoen gebonden weer, en noodzakelijk voor de jaarlijkse kringloop der seizoenen!

 

Het is wel nat en gemeen koud.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Er bestaat geen rotweer!

Voor mijn ogen kan het sommige momenten wel rotweer zijn ,

oogpijn (gelijkend op migraine) gevolgen zijn diarree , braken , nog meer fotobie !!

Veranderingen in het weer , zoals druk , vochtigheid , plots kouder worden ,

ik voel dan de koude letterlijkheid tot op het bot !!

Warm slapen of opwarmen , en/of na een tijd wandelen , desnoods effe naar de kroeg !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...