Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten

Blijft altijd lastig de communicatie van CD.

 

In de laatste email stond duidelijk " Je behoudt hierna gewoon je huidige tv-pakket. Alleen de naam van je Basis-pakket wijzigt, dit pakket heet voortaan Start HD-pakket. " Nu heb ik gisteren gekeken en ik heb Start HD maar mn "huidige tv pakket" is wel anders dan het huidige waarover de mail ging. 192 en Film Europe HD zijn verdwenen en history gaat nog steeds open. Mijn laatste nota is nog wel gelijk aan wat ik altijd betaalde alleen pakket naam en korting is aangepast. Het is altijd een beetje roulette na een email van CD over gelijkblijvende veranderingen welke zender gaat open en welke gaat dicht......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou gelijk de klantenservice een email sturen waarom er nu plots 2 zenders missen en er alleen sprake was van een Naams wijziging en zonder Fox sport.

 

History HD Benelux is te zien vanaf het Start HD/Basis pakket dus zal deze niet dicht gaan.

 

CD Pakketten 22-02-2018.xlsx

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erwin05 : 

 

Sinds afgelopen mandag zijn Fox Sports 1, 192 TV en Film Europe HD op zwart gegaan. De laatste twee zenders kan je dus verwijderen uit de zenderlijst van dit pakket. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei kriebie:

 

Wat erwin05 al zegt.

En hoe je het ook bekijkt, die 19,45 is niet het oude bedrag, en het gegoochel met andere nooitbetaalde bedragen en vervolgens retentiekortingen daaroverheen is ook op geen enkele manier in overeenstemming te brengen met het 'oude' maandbedrag (20,45 voor de laatste twee maanden, daarvoor 17,45).

 

Het lijkt erop dat je de laatste twee maanden ook gewoon 17,45 hebt betaald. Ze verrekenen die 20,45 met 3,00 korting. Waarom is een raadsel, omdat ze de abonnee's met een basis-pakket geen bericht hadden gestuurd over een prijsverhoging. Netto heb je dus gewoon hetzelfde betaald als de periode daarvoor. 

 

Maar de nota klopt inderdaad niet, het lijkt erop dat je volgens de nota bent overgezet van Basis naar Basis HD. Dat is inderdaad niet in overeenstemming met de door jou ontvangen e-mail.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt ga ik aanpassen.

 

Wel vreemd dat er 2 zenders vervallen de prijs het zelfde blijft, terwijl het alleen maar ging om de zender Fox sport die dan niet in het pakket zou komen als je niet voor voetbal wilt betalen. Erg raar.

 

Heb je het Basis HD pakket en wil je geen voetbal en stap je over naar het Start HD pakket ben je ook gelijk die 2 zenders kwijt. Je wordt bij CD wel erg Genaa.......

Je wilt geen voetbal maar kijkt graag naar Film Europe HD die dan ook even wordt verwijderd.

 

Dat is geen keus hebben het ging toch alleen om die voetbal zender.

Hoe smerig kun je zijn.

 

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen betalings verandering:

Betaal nog steeds een tientje sinds 1 mei 2016

U betaalt momenteel € 5,- per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis (HD word Basis) pakket met ingang van 1 mei 2016, geen € 15,95 (regulier tarief), maar slechts € 10,- per maand.

 

 

Product Periode   Prijs
Openstaand saldo na de laatste nota     € 10
Automatische Incasso     € -10
Start HD 01/03/2018 31/03/2018 € 17,45
Korting Start HD 01/03/2018 31/03/2018 € -7,45
aangepast door SaTJuNK

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD dwingt klanten tot overstappen als ze niet voor voetbal willen betalen daardoor verliezen deze klanten ook een aantal zenders, het verschil in zenders per pakket en worden op de dag van de wijzigingen ook nog eens 2 zenders op zwart gezet en verliezen de klanten die geen 3 euro willen betalen voor voetbal nog meer zenders. En dat alleen om 1 voetbal zender. Echt een geniaal plan.

 

En dan nog maar niet te spreken over klanten die 10 euro betalen voor een pakket van 17,45.

 

Heb dan eens het lef en laat iedereen met het Start HD pakket 10 euro betalen in plaats van onderscheid te maken.

 

Heb je het Familie HD pakket en ben je het niet eens om 3 euro te betalen voor voetbal dan val je terug naar het Start HD pakket en wordt je Genaa... voor 22 zenders. 22 zenders tegenover 1 voetbal zender.

 

Het is te triest voor woorden.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geeft nog steeds niet aan of je app wel bij het Start HD pakket kunt gebruiken, aangezien dit geen volwaardig pakket is. Nogmaals sommigen zeggen dat je met het Start HD pakket niet via de app kunt kijken. Zolang ik dat niet zeker weet en niemand het antwoord weet houd ik voorlopig hetzelfde pakket aan. We zullen de antwoorden wel gaan krijgen zodra deze maand voorbij is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe : Ik heb al een paar jaar toegang tot de app. Net even getest en de app werkt.  

 

Hoezo is het Start-HD-Pakket (voorheen Basis-pakket) geen volwaardig pakket? 

Je kan er meer dan 50 Betaal-TV zenders mee ontvangen. 

(Veels te veel wat mij betreft....) 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...