Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten

Net de volgende email van CD ontvangen:

 

We hopen dat je hebt genoten van alle sportieve hoogtepunten op FOX Sports Eredivisie 1. De tijdelijke actie met gratis FOX Sports Eredivisie 1 wordt helaas per 28 februari 2018 stopgezet. Je behoudt hierna gewoon je huidige tv-pakket. Alleen de naam van je Basis-pakket wijzigt, dit pakket heet voortaan Start HD-pakket.

Wil je toch verder kijken?
Als je de sportieve hoogtepunten van FOX Sports Eredivisie 1 niet wilt missen, maak dan gebruik van ons tijdelijke aanbod. Kies een Basis HD-pakket voor 24 maanden en betaal de eerste 12 maanden € 9,95 per maand en daarna € 22,95 per maand.

 

Heb helemaal niet gekeken naar FOX Sports en zal dat ook zeker niet gaan doen. Ben benieuwd of alleen de naam van het pakket wijzigt en of er misschien toch nog zenders op zwart gaan.

 

Op de CD website kan ik "nog" geen info vinden met betrekking tot Start HD.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Tonskidutch:

staat hier allemaal reeds uitgelegd

 

Tot op zekere hoogte.

Maar hoe dit pakket er precies uit gaat zien, is me nog steeds niet duidelijk en (nog steeds?) niet op de CD website te vinden maar misschien zoek ik niet goed genoeg.

'Vergelijkbaar met het Basis-pakket', noemde een medewerker het, maar er werd of wordt ook weer niet met zoveel woorden gezegd dat het 'hetzelfde minus Fox Sports' is. Intussen ben ik wel geswitched want ik verrek het ten enenmale om een onevenredig hoog bedrag (of om het even hoe veel die verhoging bedraagt, voor wat dat betreft) voor Fox Sports neer te tellen.

 

Overigens ook vandaag een email met de bevestiging vandaag ontvangen:

"Op 28 februari 2018 wordt je Basis HD-pakket vervangen door het Start HD-pakket. In dit pakket zit geen FOX Sports Eredivisie 1".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt er alleen maar ondoorzichtiger van. Ook ik heb m,n abo in november vorig jaar opgezegd, daarna van het aanbod 9,95 euro basis pakket voor 12 maanden gebruik gemaakt . Dus na 12 maanden kan ik weer opzeggen, dat is me ook schriftelijk door cd bevestigd. Een maand lang heb ik nu het basishd plus alle film en sportkanalen ! Vreemd maar hoe lang het nog duurd? In het verleden bij afsluiten  van een nieuw abo deden ze dit ook, maar tegenwoordig nog? In mijncanal digitaal lees ik eerst HD light pakket en basis pakket, nu sinds gisteren start pakket. Dit klopt dus niet met hun schriftelijke bevestiging. Nog geen mail gehad, wacht nog even af wat dit start pakket gaat inhouden. Anders maar weer eens bellen en ze wijzen op hun schriftelijke bevestiging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei FrankVU:

Net de volgende email van CD ontvangen:

 

We hopen dat je hebt genoten van alle sportieve hoogtepunten op FOX Sports Eredivisie 1. De tijdelijke actie met gratis FOX Sports Eredivisie 1 wordt helaas per 28 februari 2018 stopgezet. Je behoudt hierna gewoon je huidige tv-pakket. Alleen de naam van je Basis-pakket wijzigt, dit pakket heet voortaan Start HD-pakket.

Wil je toch verder kijken?
Als je de sportieve hoogtepunten van FOX Sports Eredivisie 1 niet wilt missen, maak dan gebruik van ons tijdelijke aanbod. Kies een Basis HD-pakket voor 24 maanden en betaal de eerste 12 maanden € 9,95 per maand en daarna € 22,95 per maand.

 

Heb helemaal niet gekeken naar FOX Sports en zal dat ook zeker niet gaan doen. Ben benieuwd of alleen de naam van het pakket wijzigt en of er misschien toch nog zenders op zwart gaan.

 

Op de CD website kan ik "nog" geen info vinden met betrekking tot Start HD.

 

Staat er bovenaan je mail niet ook dat het het Start HD pakket 17,45 per maand gaat kosten? En extra kaarten 10 euro.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, er wordt niet over prijzen gesproken.

Staat alleen dat ik mijn huidige tv pakket behoud en alleen de naam wordt Start HD.

 

Mag ik aannemen dat aanbod en prijs gelijk blijven.

En heb alleen een oude zakelijk zenderlijst kunnen zoeken waarin over start HD gesproken wordt en dat is een duidelijk ander pakket dan wat ik op dit moment allemaal kan zien.

We zullen gewoon maar afwachten volgens mij is CD de aanbieder waarin de inhoud van een pakket voor iedere abonnee een verrassing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geheimzinnigheid troef bij CD , en dat alles om zoveel mogelijk klanten te behouden, dat is in het verleden wel anders geweest.

Duidelijkheid hoef je bij CD voorlopig niet verwachten, temeer daar er links en rechts grote klappen vallen bij de lineaire tv. Uiteindelijk verwacht ik dat er op korte termijn voor een groot deel zal worden overgestapt op OTT  en IPTV om kosten te besparen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei redneck eyeball:

StartHD zakelijk heeft dan ook totaal niets te maken met de StartHD voor consumenten.

De StartHD voor consumenten is hetzelfde dan Basis, maar dan zonder de Fox Sports er bij.

 

Het verschil tussen Start HD (voorheen Basis-pakket) en Basis HD-Pakket  bedraagt twee zenders : Fox Sports Eredivisie HD 1 en Brava HD

In de periode tussen 1-1-2018 en 1-3-2018 is het verschil feitelijk maar één zender, doordat we twee maanden Fox Sport Eredivisie HD 1 cadeau hebben gekregen.   

Zie ook (hieronder) het ontvangen bericht uit december 2017. 

 

Voor het verschil van deze twee zenders betaal je maandelijks 22,95 i.p.v. 17,45. 

Mocht je het verschil van 5,50 per maand teveel vinden voor deze twee zenders, kan je downgraden naar het Start-HD pakket.  

 

 

Ontvangen in december 2017: 

Tijdelijk FOX Sports cadeau

trans.gif
Je kijkt vanaf 1 januari tot en met 28 februari 2018 naar FOX Sports Eredivisie 1. Dat betekent dat je alle doelpunten in de eredivisie ziet en geniet van vele andere sportieve hoogtepunten.

 

trans.gif

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels snap ik er niets meer van.

Ik heb dus een email-bevestiging gekregen van de overstap naar Start-HD:

 

Je hebt gekozen voor een tv-pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1. Op 28 februari 2018 wordt je Basis HD-pakket vervangen door het Start HD-pakket. In dit pakket zit geen FOX Sports Eredivisie 1 en het pakket kost € 17,45 per maand.

 

Maar de nieuwste nota ziet er als volgt uit

 

Product

Periode

 

Prijs

Openstaand saldo na de laatste nota

€ 20,45

Automatische Incasso

€ -20,45

Credit- Basis-pakket

01/02/2018

28/02/2018

€ -20,45

Retentiekorting BasisHD

01/02/2018

28/02/2018

€ -3

BasisHD-pakket

01/02/2018

28/02/2018

€ 22,95

Retentiekorting BasisHD

01/03/2018

31/03/2018

€ -3

BasisHD-pakket

01/03/2018

31/03/2018

€ 22,95

 

Geen Start-HD te zien, en het te betalen bedrag is alsnog Eur 19.45!

Wat een puinhoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die factuur s toch niet zo moeilijk te begrijpen Kriebie? Het is nog geen 28 februari 2018, dat is pas de datum van vervanging van je pakket. Dus nog een paar nachtjes slapen en je mag €17,45 p/m betalen. Tot die datum betaal je het oude bedrag en heb je Fox Sport nog wat langer gratis. Die lijkt mij een prima regeling van CD, ik ben er tenminste gelukkig mee.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei RonBoy:

Die factuur s toch niet zo moeilijk te begrijpen Kriebie? Het is nog geen 28 februari 2018, dat is pas de datum van vervanging van je pakket. Dus nog een paar nachtjes slapen en je mag €17,45 p/m betalen. Tot die datum betaal je het oude bedrag en heb je Fox Sport nog wat langer gratis. Die lijkt mij een prima regeling van CD, ik ben er tenminste gelukkig mee.

 

Wat erwin05 al zegt.

En hoe je het ook bekijkt, die 19,45 is niet het oude bedrag, en het gegoochel met andere nooitbetaalde bedragen en vervolgens retentiekortingen daaroverheen is ook op geen enkele manier in overeenstemming te brengen met het 'oude' maandbedrag (20,45 voor de laatste twee maanden, daarvoor 17,45).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...