Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten

De praktijk is het bewijs. Iedereen met een Basis HD pakket zal The QYOU HD kunnen zien. Daar kan geen lijstje of publicatie tegenop. Maar houd je vooral bij niet kloppende lijstjes waar Canal Digitaal om bekend staat. Dan houd ik het lekker bij de praktijk en de zenders die opengaan met mijn kaart (en de kaarten van vele anderen weet ik uit ervaring). The QYOU HD is overigens een belabberde zender. Wat mij betreft gooit Canal Digitaal hem snel dicht, zodat jullie wellicht wat beter slapen.

 

@erwin05 Ik zou eerst eens proberen je Nederlands te verbeteren, voordat je anderen met foutief taalgebruik de les probeert te lezen.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik blijf dus voorlopig op het Familie HD pakket aangezien het helemaal niet duidelijk is wat wel en niet open is op een bepaald pakket, ik weet echt niet meer wat te geloven momenteel.

 

Krijg je net een beetje duidelijkheid komt er weer 1 die het tegenover gestelde beweerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ivo_:

De praktijk is het bewijs. Iedereen met een Basis HD pakket zal The QYOU HD kunnen zien. Daar kan geen lijstje of publicatie tegenop. Maar houd je vooral bij niet kloppende lijstjes waar Canal Digitaal om bekend staat. Dan houd ik het lekker bij de praktijk en de zenders die opengaan met mijn kaart (en de kaarten van vele anderen weet ik uit ervaring). The QYOU HD is overigens een belabberde zender. Wat mij betreft gooit Canal Digitaal hem snel dicht, zodat jullie wellicht wat beter slapen.

 

@erwin05 Ik zou eerst eens proberen je Nederlands te verbeteren, voordat je anderen met foutief taalgebruik de les probeert te lezen.

 

:sick:dictator:sick:dictator:sick:.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Penthe:

Ik blijf dus voorlopig op het Familie HD pakket aangezien het helemaal niet duidelijk is wat wel en niet open is op een bepaald pakket, ik weet echt niet meer wat te geloven momenteel.

 

Krijg je net een beetje duidelijkheid komt er weer 1 die het tegenover gestelde beweerd.

 

 

Vanwege mogelijke onduidelijkheid over één zender? 

 

Ik dacht dat je zo graag minder wilde betalen voor jouw tv-abonnement.  Nu ga je dus bewust kiezen voor een pakket met Fox Eredivisie 1. 
 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks de persoonlijke email met de melding dat ik Start HD voor 17,45 zal krijgen, en tot aan die introductie ik 19.95 zou moeten betalen, schrijven ze vandaag 22.95 van mijn rekening af.

Ik heb intussen aangegeven het hier niet mee eens te zijn.

aangepast door Rico H

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel bijzonder blijft het. Ik heb gebeld met de mededeling dat ik alleen CD kijk als ik in het buitenland ben.  Zoon seizoen oplossing werkt niet voor mij omdat ik er ook in de winter regelmatig ben. Maar €22,95 vind ik echt te veel voor deze oplossing. Ik kijk NIET naar sport. En ik heb gehoord dat er een abbo bestaat zonder FOX voor € 17,45.  Maar ik zie er niets op de site van CD. Het antwoord was, dat het alleen voor bestaande klanten was daarom niet op de site te vinden is, maar dat het niet meer kan. Hij bood me 2 jaar verlenging aan met het eerste jaar €4,00 korting op de prijs van €22,95 voor het eerste jaar. Na veel gesteggel heb ik toe gegeven. Ik heb inmiddels een bevestiging per post binnen en daar staat dat ik een één jaar contract heb met €2,-- korting ??????
Het vervelende is ook dat het alleen uit Nederland telefonisch te regelen is.

Vroeger stoppen met werken is altijd een keuze :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 uur geleden zei jschoonh:

Het vervelende is ook dat het alleen uit Nederland telefonisch te regelen is.

Telefonisch contact vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland kun je ons gewoon bereiken op ons reguliere nummer:
0031 (0)88-0038555

 

Wel je nummerherkenning aanzetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2018 om 15:45 zei Penthe:

Je kunt ook kontakt opnemen via hun Facebook pagina, gewoon links boven Canal Digitaal intikken en je bent er zo.

Bedankt voor de tip.

Vroeger stoppen met werken is altijd een keuze :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2018 om 20:40 zei ceesv:

Telefonisch contact vanuit het buitenland

Vanuit het buitenland kun je ons gewoon bereiken op ons reguliere nummer:
0031 (0)88-0038555

 

Wel je nummerherkenning aanzetten.

Ik heb dat in eerste instantie geprobeerd van af een vast nummer uit Turkije vandaan. Maar halfweg het nummer kreeg ik al een in gesprek toon. Ik vond dat niet heel vreemd bij een 088 nummer en heb het na enkele keren niet meer geprobeerd. Ik weet dat ik mijn abbo kan wijzigen bij "mijn canal digitaal", maar de ooit genoemde optie om Fox en enkele andere kanalen te laten vallen voor een lagere prijs stond daar niet bij. De vraag blijft bij mij toch een beetje hangen, bestaat dat "uitgekleden" basis pakket nu wel of niet?  

 

Vroeger stoppen met werken is altijd een keuze :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei jschoonh:

Ik heb dat in eerste instantie geprobeerd van af een vast nummer uit Turkije vandaan. Maar halfweg het nummer kreeg ik al een in gesprek toon. Ik vond dat niet heel vreemd bij een 088 nummer en heb het na enkele keren niet meer geprobeerd. Ik weet dat ik mijn abbo kan wijzigen bij "mijn canal digitaal", maar de ooit genoemde optie om Fox en enkele andere kanalen te laten vallen voor een lagere prijs stond daar niet bij. De vraag blijft bij mij toch een beetje hangen, bestaat dat "uitgekleden" basis pakket nu wel of niet?  

 

 

Jazeker, ik heb dat Start-HD-pakket. Behalve Fox Eredivisie heb je ook geen 192 TV , Film Europe  en BRAVA TV. Voor die vier zenders minder betaal je 5,50 minder per maand. 17,45 om 22,95.   

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Noordzee:

 

Jazeker, ik heb dat Start-HD-pakket. Behalve Fox Eredivisie heb je ook geen 192 TV , Film Europe  en BRAVA TV. Voor die vier zenders minder betaal je 5,50 minder per maand. 17,45 om 22,95.   

Die wil ik ook! de vraag is hoe krijg ik dat voor elkaar!. Het zal het eerste jaar niet meer lukken omdat ik nu een jaar verlengt heb.

Vroeger stoppen met werken is altijd een keuze :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...