Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten


>Dank je Noordzee,  het is weer duidelijker, alleen niet wat alleen online te zien is.

 

Schlager TV, TV West, Omroep Flevoland, TV Rijnmond, NH TV en RTV Utrecht.

 

 

>Zijn de zenders die alleen online te bekijken via internet provider online?

Nee, elke internetprovider voldoet.

 

>Zijn de zenders die alleen online te zien via de Orca ontvanger met ethernet aansluiting?

Ja

 

>Kan via een app ook naar de zenders op een TV gekeken worden?

Met een Chromecast Kan dat.

 

>Kan met de app ook via een totaal andere vaste en mobiele internet provider gekeken worden?

Ja

 

>Kan dat allemaal via Start HD, of moet er voor een ander pakket gekozen worden?

Nee

 

>NH is als ik het goed heb Noord-Holland, dus alleen online te zien i.v.m. dat ik deze niet via de satelliet kan vinden?

Klopt

 

>AT5 zit alleen in duurdere pakketten?

Ja, vanaf Familie HD

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Alex1970:

>Zijn de zenders die alleen online te bekijken via internet provider online?

Nee, elke internetprovider voldoet.

 

>Zijn de zenders die alleen online te zien via de Orca ontvanger met ethernet aansluiting?

Ja

 

Deze 2 antwoorden begrijp ik niet, voor mijn gevoel spreekt het elkaar tegen, kan je dat toelichten? Of heb ik het goed dat het alleen via een Orca ontvanger, het maakt niet uit welke internet provider, ontvangen kan worden?

 

Jammer van AT5, ik ga daar geen duurder pakket voor nemen, vindt Start HD al te duur i.v.m. dat ik erg weinig TV meer kijk. Ik vind dat AT5 in Start HD pakket thuis hoort, al is dat via het internet, beter dan veel pulp zenders.

 

Ik weet niet of AT5 een eigen stream heeft om LIVE te kunnen kijken, dat zou een welkome aanvulling zijn, dat zou dan buiten Canal Digitaal om gaan, dus direct, helaas kan ik het op deze computer niet uitzoeken.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Alex1970:

>Dank je Noordzee,  het is weer duidelijker, alleen niet wat alleen online te zien is.

 

Schlager TV, TV West, Omroep Flevoland, TV Rijnmond, NH TV en RTV Utrecht.

 

 

>Zijn de zenders die alleen online te bekijken via internet provider online?

Nee, elke internetprovider voldoet.

 

>Zijn de zenders die alleen online te zien via de Orca ontvanger met ethernet aansluiting?

Ja

 

>Kan via een app ook naar de zenders op een TV gekeken worden?

Met een Chromecast Kan dat.

 

>Kan met de app ook via een totaal andere vaste en mobiele internet provider gekeken worden?

Ja

 

>Kan dat allemaal via Start HD, of moet er voor een ander pakket gekozen worden?

Nee

 

>NH is als ik het goed heb Noord-Holland, dus alleen online te zien i.v.m. dat ik deze niet via de satelliet kan vinden?

Klopt

 

>AT5 zit alleen in duurdere pakketten?

Ja, vanaf Familie HD

 

Nog even ter aanvulling : Ook Baby-TV is alleen via internet te zien.
Insight TV HD en Insight TV UHD zijn alleen te bekijken met zo'n speciale module of sommige Canal Digitaal (M7)-ontvangers. 

 

Inmiddels dus 59 (!) zenders in ons START-pakket. Gaat volkomen zijn doel als startpakket voorbij. Uit het door ilseonline geposte lijstje van januari 2015 blijkt dat ons pakket toen nog uit 28 zenders bestond. In drie- en een half jaar tijd dus per-saldo 31 zenders erbij geplaatst....... 

 

Waarom beperken ze ons pakket niet tot 30 zenders? Want dan kunnen ze ook een blijvend lage prijs hanteren voor een START-pakket. 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Noordzee:

 

Waarom beperken ze ons pakket niet tot 30 zenders? Want dan kunnen ze ook een blijvend lage prijs hanteren voor een START-pakket. 

omdat het niet een voordeel voor  cd oplevert

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ilseonline:

 

Deze 2 antwoorden begrijp ik niet, voor mijn gevoel spreekt het elkaar tegen, kan je dat toelichten? Of heb ik het goed dat het alleen via een Orca ontvanger, het maakt niet uit welke internet provider, ontvangen kan worden?

 

 

Je aanname is juist.

 

De zenders via internet zijn alleen met de nieuwe M7 ontvanger of op de app (zie daar geen Schlager TV) te zien.

De app kan i.c.m. een Chromecast het dan weer op je TV weergeven.

Als je een Linux ontvanger hebt kan je van alle regionale en heel veel lokale zenders de stream van hun website toevoegen, zo ook AT5.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei ilseonline:

Er is een aanbieding om het SetTopBox pakket om te zetten naar een Basis HD-light pakket a € 10,00 per maand. (vaste prijs, dus ook na het eerste jaar)

 

Met die vaste prijs hebben ze dus duidelijk bedoeld, dat je niet nog eens eerst een introductiekorting of iets van dien aard krijgt.

Niet dat die prijs nooit aan wijziging onderhevig zou zijn (leek me ook al erg merkwaardig en oneerlijk).

Wat onhandig geformuleerd, altijd mensen die het erg naar de letter nemen.

aangepast door kriebie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2018 om 23:59 zei Mimisiku:

Canal Digitaal opgezegd. Kaart gaat niet retour. Heb er ooit zelf voor betaald. Schotel voor FTA. Wat stuk gaat wordt niet meer vervangen. Gewoon een Ziggo abo genomen. Opnemen doe ik niet meer. Daar is door alle reclame de lol allang van af. Interessante film of docu download ik wel. 

De enige juiste beslissing imo.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...