Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Dat die app er nog niet voor de ps4 is.

Daar heb je iig een lange ondersteuning voor. 

Zo onderhand werkt alles op de ps4. 

Netflix, Amazon Disney Videoland noem maar op. 

Veel langer dan op de meeste smart tv's. 

Heb hier nog een PS3 waarop de Netflix app nog steeds prima werkt. 

Hoef je ook niet afhankelijk te zijn van de ondersteuning vd fabrikant 

Dit terwijl Netflix zelf aangeeft de ondersteuning voor oudere smart tv's niet langer te garanderen. 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 20-11-2019 om 20:23, Noordzee zei:

 

En jawel

 

De abonnementsvorm Vol wordt twee euro per maand duurder en gaat voor nieuwe abonnees per 1 januari €11,95 per maand kosten. Bestaande abonnees gaan deze nieuwe prijs vanaf 1 januari betalen. De prijs en het zenderaanbod van het abonnement Bomvol blijft gelijk, namelijk €14,95. 

 

 

 

Of te wel, de oude klanten van het VOL pakket gaan het zelfde betalen als de nieuwe klanten, het is dat ik er een smartcard bij heb, anders is het niet de moeite.

 

Het menu is om te janken, op de NPO na is niets door te spoelen als ik van een gemiste uitzending gebruik wil maken, het zit vol kinderziektes, het is zonder smartcard voor de satelliet niet de moeite. 

 

De app zou voor alle televisies geschikt moeten zijn, is er een mogelijkheid om dit via een eigen mediabox / satelliet ontvanger met stream mogelijkheid te gebruiken zodat bij veroudering van de TV het blijft werken dan wel een domme TV aan te sluiten?

 

Nog even en je kan beter FTA kijken via satelliet icm een abonnement op Tele2 TV Light, dan heeft Canal Digitaal het na kijken.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziggo pakket wordt alsmaar aantrekkelijker, helaas ben ik in belgië nog steeds veroordeeld tot CD voor wat betreft het nederlandse pakket, maar zodra internet hier een beetje gemoderniseerd is, denk ik er aan om vanuit nederland via mijn ziggo abbo een stream op te zetten naar de tweede stek.

Dan is het einde canal digitaal..na ruim 20 jaar!

 

Het nederlandse pakket is om te huilen via canal digitaal en graag zou ik discovery science willen hebben met ziggo racing.

Dat voetbal interesseert mij geen ruk en ben meer liefhebber van autosport dus Fox Sport mogen ze van mij ergens plaatsen waar het licht niet schijnt. ;)

De commerciëlen kijk ik al helemaal niet, gezien de vele reclames en verder zou ik Comedy Central familie willen..

 

In het andere topic las ik dat we meer gaan betalen dus tijd om te verkassen....

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 22-11-2019 om 09:37, drz zei:

Dat voetbal interesseert mij geen ruk en ben meer liefhebber van autosport dus Fox Sport mogen ze van mij ergens plaatsen waar het licht niet schijnt. ;)

 

Als alle aanbieders hun klanten benaderen of ze Fox Sports wel of niet willen zien, dan kan Fox Sports direct een faillissement aanvragen.

 

Het is een opgedrongen Sport7, daar was vrijwel heel Nederland op tegen, en nog een gulden per aansluiten eisen ook.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...