Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Ik lees op diverse websites (Totaal TV/ Mediamagazine) dat er twee online-abonnement gelanceerd worden door Canal Digitaal.

De prijzen : 9,95 voor 45 zenders en 14,95 voor 62 zenders. De laatste is incl. Fox Eredivisie. 

 

Maar nu komt het

Je krijgt ook een smartcard erbij, waarmee je zonder meerkosten de zenders kunt bekijken via de satelliet. 

 

 

De info is inmiddels ook terug te vinden op de website van Canal Digitaal: 

 

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

 

 

Zitten ze eerst de klanten weg te jagen door een prijsverhoging van het Start-HD-pakket van 10 euro naar 13 euro.

En nu komen ze weer met een nieuw pakket voor 9,95 op de proppen.

 

 

   

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze weg zijn ze een paar jaar geleden al ingeslagen.. Niets nieuws. Alleen kun je nu dus ook lid worden van Canal Digitaal via IPTV only. Dat kost je dan €9,95 per maand. Hiervoor kun je dan op je PC/Laptop/Phablet/Smartphone inloggen op de IPTV zenders. Canal Digitaal abonnee's die via de satelliet kijken kunnen dit standaard al...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mening deel ik niet. Lineair TV kijken loopt nu al hard terug. Mensen kijken wat ze willen en wanneer ze willen. Dus Tablet, phone etc... En ieder jaar duurder is in heel NL standaard... Ooit iets goedkoper zien worden?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me toch niet helemaal correct... er staat: Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod

 

Waarom zou je dan 59,95 voor een toppakket gaan betalen als je blijkbaar gratis er bij krijgt als je voor  9,95 een OTT abo neemt. 

 

Weer typisch CanalDigitaal om er weer een vaag verhaal van te maken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vage is dat ze dus bedoelen dat je dezelfde zenders van Canal Digitaal ziet die een sat kijker zou zien met een kaart.. Overigens zie je via de App niet alle zenders ook al heb je een TopHD pakket..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee er staat duidelijk het gehele satelliet programma aanbod, als ze bijv. het basis pakket bedoelen moeten ze het anders formuleren.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, dát is nu communicatie bij Canal Digitaal.. Je moet (universitair geschoold) tussen de regels lezen.. 45 Zenders bij vol en 72 bij bomvol.. Vergelijk dit met de abo's voor satelliet en je weet meer...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

62 bij bomvol.

 

Misschien dat ze binnenkort stoppen met sat.

Je kunt nog niks vergelijken omdat ze de zenders niet vermelden bij die 2 abo's.

En krijg je na 1 maand gratis een kaart wordt er ook niet vermeld welke zenders je kunt ontvangen.

 

Totaal tv:

Update: Na de gratis proefperiode krijgt de abonnee als besloten wordt het OTT-abonnement een smartcard toegestuurd. Met deze smartcard kan zonder meerkosten naar tv-zenders via de satelliet gekeken worden. Het is de abonnee vrij deze smartcard wel of niet te gebruiken.

 

Deze zin is wel heel vaag het kunnen ook de free to view zenders zijn of gaat het om de zelfde zenders van vol en bomvol erg vaag dit maar wel goedkoop.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij dan veel meer intrigeerd is de vraag: "Wat voor smartcard?". Canal Digitaal levert nieuwe abo's alleen uit op Viaccess en dat zijn CI+ modules. Losse kaarten worden niet geleverd. Ik vermoed dat Jarko Kriek weer een flinke snee in z'n duim heeft :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net mij duimen gecheckt. En misschien jammer voor jou maar er zit geen snee in. En als je zo graag mijn naam wilt noemen, doe het dan alsjeblieft goed. Het is Jarco. En voor jou geruststelling, het staat gewoon in het persbericht dat Eviso vanmiddag heeft doen uitgaan en is daarvoor door M7 Group al aan ons bevestigd.

aangepast door Satwatcher

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal leuk en wel Jarko, maar als ik naar CanalDigitaal surf en daar iets wil bestellen dan ga ik daar géén losse smartcard vinden! En daarbij mag ik vermelden dat de info via TotaalTV wel meer concrete info 'mist'. Bovendien zijn statements van Eviso alleen voor IPTV van toepassing (ook al leveren ze een product van CanalDigitaal). Bij Canal Digitaal zie ik uitsluitend de 'S' en 'V' groen in de infobalk. Dat impliceert Seca3 (eigenlijk Nagra) en Viaccess...

Voorlopig heeft bij mij althans jouw TotaalTV meet het niveau Privé/Story..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD:

Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)

Dus iedereen kan nu zijn abo opzeggen en weer aanmelden voor de app versie voor € 9,95 en kan dan via sat alles kijken.

 

Dat zijn dan dus 100 zenders want dat is het hele satelliet programma voor de prijs van €9,95 en met ontvangstapparatuur bedoel ze zeker de juist module/codering.

En maandelijks opzegbaar ook nog.

En krijg je van CD ook nog eens een kaart dat moet dan die module zijn van € 99,00

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Satwatcher:

 En voor jou geruststelling, het staat gewoon in het persbericht dat Eviso vanmiddag heeft doen uitgaan en is daarvoor door M7 Group al aan ons bevestigd.

 

En wat is jou exact bevestigd dan?  Dat je alle zender pakketten op satelliet krijgt dus inclusief de premiums.  Want dan denk ik dat er straks veel mensen zijn die hun sat abo gaan opzeggen...

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Codx:

 

En wat is jou exact bevestigd dan?  Dat je alle zender pakketten op satelliet krijgt dus inclusief de premiums.  Want dan denk ik dat er straks veel mensen zijn die hun sat abo gaan opzeggen...

tot het hele satelliet programma-aanbod.

 

Wat krijg ik nog meer?

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...