Jump to content
Sign in to follow this  
Noordzee

Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol

Recommended Posts

33 minuten geleden zei Alex1970:

 

En heeft Totaal TV dat vernomen/gecontroleerd bij Canal Digitaal of elders? (En waar zou dat nu zijn? 🙄).

Ik kan je uit zeer betrouwbare bron vertellen dat hierover contact met de eigenaar van Canal Digitaal is geweest. 😯

 

Staat overigens ook in het artikel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt er op dat Canal Digitaal abonnees met  Start-HD abonnement heeft geprobeerd door Pakket VOL en BOMVOL het Start-HD abonnement onderuit te halen door geen smartcard bij pakket VOL en BOMVOL meer te willen leveren.

 

Gaat leuk worden, ik was gebeld door een medewerkster van Canal Digitaal hoe ik het kan omzeilen wat inmiddels gebeurd en dat ik recht op een smartcard voor satelliet gebruik na 41 dagen zou krijgen, daar ga ik uiteraard even achteraan hoe dat er nu voor staat, want dat is in mijn ogen misleiding.

 

Ik moet zeggen dat ik Canal Digitaal behoorlijk beu begin te worden, het leveren van een half Start-HD pakket, want de rest is online te vinden, de kwaliteit van het VOL pakket wat er naast loopt is ver beneden peil, zelfs gemiste uitzendingen terug kijken lukt niet zonder dat er in de programma's weer eens gehakt is. Op deze manier hoef je geen pakket op VOL of BOMVOL te nemen, dan kan je net zo goed een abonnement op NLziet nemen.

 

Ik loop er al een tijd mee om Canal Digitaal volledig er uit te gooien en zelf mijn programma's op internet samen te stellen. De NPO is via diverse mogelijkheden vrij te ontvangen, binnenkort volledig gratis in HD via DVB-T2, de rest keek ik toch al nauwelijks meer. De schotel blijft zo wie zo staan, want er hangt heel wat moois in de lucht ZONDER Canal Digitaal.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canal Digitaal is gestopt met de levering van een smartcard voor het bekijken van lineaire tv via de satelliet bij de nieuwe online abonnementsvormen Vol en Bomvol.
De M7 Group heeft aan Totaal TV bevestigd dat vanaf nu geen smartcard meer bij OTT-abonnementen wordt geleverd.
Dit is te lezen in Totaal TV.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 uur geleden zei ilseonline:

 

 

Ik loop er al een tijd mee om Canal Digitaal volledig er uit te gooien en zelf mijn programma's op internet samen te stellen. De NPO is via diverse mogelijkheden vrij te ontvangen, binnenkort volledig gratis in HD via DVB-T2, de rest keek ik toch al nauwelijks meer. De schotel blijft zo wie zo staan, want er hangt heel wat moois in de lucht ZONDER Canal Digitaal.

 

 

Je bent niet de eerste die op dit idee komt, kijk maar is in dit topic: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 6-4-2019 om 13:01 zei Noordzee:

 

Je bent niet de eerste die op dit idee komt, kijk maar is in dit topic: 

 

 

 

Misschien moet er eens een opstand komen dat mensen betaald worden voor het kijken naar reclame op TV, langzaam klapt de TV markt in elkaar, het worden er met de dag minder.

 

Het zal mij benieuwen zodra DVB-T2 met de publieke omroepen in de lucht zijn hoe lang Canal Digitaal het vol gaat houden, er zijn steeds meer alternatieven. Bijvoorbeeld alleen internet, dan zelf kijken wat en wanneer je maar wilt, YouTube is genoeg op te vinden, Netflix delen, ik noem maar wat, er is genoeg. Is het niet zo dat de publieke omroepen via een stream LIVE te bekijken zijn?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 6-4-2019 om 10:31 zei Sprietje:

Canal Digitaal is gestopt met de levering van een smartcard voor het bekijken van lineaire tv via de satelliet bij de nieuwe online abonnementsvormen Vol en Bomvol.
De M7 Group heeft aan Totaal TV bevestigd dat vanaf nu geen smartcard meer bij OTT-abonnementen wordt geleverd.
Dit is te lezen in Totaal TV.

 

Bestellingen vanaf 15 maart krijgen geen smartcard meer erbij heb ik gehoord van een medewerker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zijn ze klaarblijkelijk 'los' wat betreft hun grijze 2de kaarten.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Mimisiku:

Dan zijn ze klaarblijkelijk 'los' wat betreft hun grijze 2de kaarten.... 

Ik had voor een familielid het abonnement besteld precies op 15 maart. Heb vrijdag contact gehad met webcare en gevraagd of ze nog een smartcard zou krijgen. Uiteindelijk de dag erna een Rode smartcard gehad met familiepakket erop. Goede service want het is al na 3 weken ipv 45 dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zijn de grijze dus op :)

Zou ook heel zuinig zijn op de oranje want die zullen ook uitlopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zou volgens insiders een reden geweest zijn voor het verstrekken van kaarten voor satelliet ontvangst.

Ik denk dat je dan in de richting van doorgifte rechten zou moeten denken, die primair voor satelliet verdeling zouden zijn afgesloten en secundair voor IPTV.

 

Die hindernis zou nu opgelost moeten zijn, waardoor de levering van een kaart voor satelliet ontvangst overbodig en commercieel ongewenst is geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minuten geleden zei ceesv:

Er zou volgens insiders een reden geweest zijn voor het verstrekken van kaarten voor satelliet ontvangst.

Ik denk dat je dan in de richting van doorgifte rechten zou moeten denken, die primair voor satelliet verdeling zouden zijn afgesloten en secundair voor IPTV.

 

Die hindernis zou nu opgelost moeten zijn, waardoor de levering van een kaart voor satelliet ontvangst overbodig en commercieel ongewenst is geworden.

Dat vermoed ik ook. Maar de eerste abonnees kunnen er mooi van profiteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 uur geleden zei ilseonline:

Is er al iemand van de latere aanvragen die de smartcard inmiddels binnen gekregen heeft?

 

Mijn familielid heeft een kaart gekregen maar dit koste wel wat moeite via een chat op facebook. Maar de kaart daardoor na 3 weken gehad ipv na 45 dagen. In principe kun je de kaart verwachten als het abonnement voor 15 maart is afgesloten. De kaart staat inmiddels ook netjes op het account van het familielid vermeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By freddy
      Heb nieuwe ontvanger mz102 
      Heb een favorieten lijst gemaakt maar hoe bereik ik deze via een druk op de afstandsbediening zonder halve scherm door te bladeren in de TV gids 
      Kan dat nergens terug vinden in de gebruiksaanwijzing
    • By theparasol
      Als ik bv zoek op ZDF of ITV krijg ik dat te zien in de canaldigitaal App.
      Als ik vervolgens de zender wil bekijken dan volgt een mededeling dat ik contact moet opnemen om mijn abonnement aan te passen.
      Echter ik kan nergens op de website van canaldigitaal vinden welk soort abonnement dit soort zenders vrijschakelt.
      Het enige alternatief lijkt bomvol maar daar staan deze zenders ook niet bij vermeldt.
       
      Heeft iemand deze zenders wel beschikbaar in de app? zo ja met welk abonnement?
    • By edensan
      Hallo allemaal,
      Ik heb net een nieuwe zgemma h7s en heb perfect beeld op alle zenders.
      nu is het net alsof npo3 geen goede codec oid heeft
      van het ene moment op het andere (gisteren alles nog goed)
      Ben ik de enige die dat heeft?


    • By ilseonline
      Beste X,

      Op dit moment heb je een Vol- of Bomvol-abonnement. Hiermee ontvang je het beste van Nederlandse en buitenlandse televisie via internet rechtstreeks op je smartphone, tablet of smart-tv.

      Bij je abonnement heb je een persoonlijke smartcard ontvangen. Deze smartcard kan je vanaf 25 mei 2020 niet meer gebruiken in combinatie met een satellietontvanger. Maak je geen gebruik van de smartcard? Dan is er niets aan de hand. Je kan gebruik blijven maken van je abonnement zoals je dat nu doet.

      Gebruik je de smartcard op dit moment in combinatie met een satellietontvanger? Stap dan vóór 25 mei over naar een volwaardig satellietabonnement (vanaf € 19,95). Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 088-003 85 55 (lokaal tarief). Onze medewerkers zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.

      Natuurlijk kan je gebruik blijven maken van de volgende manieren om met je Vol- of Bomvol-abonnement te kijken op je televisie. Tv via je smart-tv Als je een (recente) smart-tv hebt, download dan de gratis Canal Digitaal Smart TV App. Bekijk deze pagina voor meer informatie. Tv via Chromecast Met een Google Chromecast kan je de zenders vanuit je app gemakkelijk streamen naar je tv. Hier lees je hoe je dat doet.

      Hartelijke groet,

      Canal Digitaal 
    • By el renegade
      In Totaal tv wordt gemeld dat deze en andere zenders gaan verdwijnen, er komen wel wat BBC gerelateerde zenders voor terug.
      Ik denk dat veel abonnee's hier niet blij mee zullen zijn. ( Waaronder ik)
      Gelukkig kan ik op Astra 2 Quest kanalen ontvangen wat eigenlijk Discovery is.
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy