Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei Alex1970:

 

En heeft Totaal TV dat vernomen/gecontroleerd bij Canal Digitaal of elders? (En waar zou dat nu zijn? 🙄).

Ik kan je uit zeer betrouwbare bron vertellen dat hierover contact met de eigenaar van Canal Digitaal is geweest. 😯

 

Staat overigens ook in het artikel.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt er op dat Canal Digitaal abonnees met  Start-HD abonnement heeft geprobeerd door Pakket VOL en BOMVOL het Start-HD abonnement onderuit te halen door geen smartcard bij pakket VOL en BOMVOL meer te willen leveren.

 

Gaat leuk worden, ik was gebeld door een medewerkster van Canal Digitaal hoe ik het kan omzeilen wat inmiddels gebeurd en dat ik recht op een smartcard voor satelliet gebruik na 41 dagen zou krijgen, daar ga ik uiteraard even achteraan hoe dat er nu voor staat, want dat is in mijn ogen misleiding.

 

Ik moet zeggen dat ik Canal Digitaal behoorlijk beu begin te worden, het leveren van een half Start-HD pakket, want de rest is online te vinden, de kwaliteit van het VOL pakket wat er naast loopt is ver beneden peil, zelfs gemiste uitzendingen terug kijken lukt niet zonder dat er in de programma's weer eens gehakt is. Op deze manier hoef je geen pakket op VOL of BOMVOL te nemen, dan kan je net zo goed een abonnement op NLziet nemen.

 

Ik loop er al een tijd mee om Canal Digitaal volledig er uit te gooien en zelf mijn programma's op internet samen te stellen. De NPO is via diverse mogelijkheden vrij te ontvangen, binnenkort volledig gratis in HD via DVB-T2, de rest keek ik toch al nauwelijks meer. De schotel blijft zo wie zo staan, want er hangt heel wat moois in de lucht ZONDER Canal Digitaal.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal is gestopt met de levering van een smartcard voor het bekijken van lineaire tv via de satelliet bij de nieuwe online abonnementsvormen Vol en Bomvol.
De M7 Group heeft aan Totaal TV bevestigd dat vanaf nu geen smartcard meer bij OTT-abonnementen wordt geleverd.
Dit is te lezen in Totaal TV.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei ilseonline:

 

 

Ik loop er al een tijd mee om Canal Digitaal volledig er uit te gooien en zelf mijn programma's op internet samen te stellen. De NPO is via diverse mogelijkheden vrij te ontvangen, binnenkort volledig gratis in HD via DVB-T2, de rest keek ik toch al nauwelijks meer. De schotel blijft zo wie zo staan, want er hangt heel wat moois in de lucht ZONDER Canal Digitaal.

 

 

Je bent niet de eerste die op dit idee komt, kijk maar is in dit topic: 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2019 om 13:01 zei Noordzee:

 

Je bent niet de eerste die op dit idee komt, kijk maar is in dit topic: 

 

 

 

Misschien moet er eens een opstand komen dat mensen betaald worden voor het kijken naar reclame op TV, langzaam klapt de TV markt in elkaar, het worden er met de dag minder.

 

Het zal mij benieuwen zodra DVB-T2 met de publieke omroepen in de lucht zijn hoe lang Canal Digitaal het vol gaat houden, er zijn steeds meer alternatieven. Bijvoorbeeld alleen internet, dan zelf kijken wat en wanneer je maar wilt, YouTube is genoeg op te vinden, Netflix delen, ik noem maar wat, er is genoeg. Is het niet zo dat de publieke omroepen via een stream LIVE te bekijken zijn?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2019 om 10:31 zei Sprietje:

Canal Digitaal is gestopt met de levering van een smartcard voor het bekijken van lineaire tv via de satelliet bij de nieuwe online abonnementsvormen Vol en Bomvol.
De M7 Group heeft aan Totaal TV bevestigd dat vanaf nu geen smartcard meer bij OTT-abonnementen wordt geleverd.
Dit is te lezen in Totaal TV.

 

Bestellingen vanaf 15 maart krijgen geen smartcard meer erbij heb ik gehoord van een medewerker.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn ze klaarblijkelijk 'los' wat betreft hun grijze 2de kaarten.... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mimisiku:

Dan zijn ze klaarblijkelijk 'los' wat betreft hun grijze 2de kaarten.... 

Ik had voor een familielid het abonnement besteld precies op 15 maart. Heb vrijdag contact gehad met webcare en gevraagd of ze nog een smartcard zou krijgen. Uiteindelijk de dag erna een Rode smartcard gehad met familiepakket erop. Goede service want het is al na 3 weken ipv 45 dagen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zijn de grijze dus op :)

Zou ook heel zuinig zijn op de oranje want die zullen ook uitlopen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zou volgens insiders een reden geweest zijn voor het verstrekken van kaarten voor satelliet ontvangst.

Ik denk dat je dan in de richting van doorgifte rechten zou moeten denken, die primair voor satelliet verdeling zouden zijn afgesloten en secundair voor IPTV.

 

Die hindernis zou nu opgelost moeten zijn, waardoor de levering van een kaart voor satelliet ontvangst overbodig en commercieel ongewenst is geworden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei ceesv:

Er zou volgens insiders een reden geweest zijn voor het verstrekken van kaarten voor satelliet ontvangst.

Ik denk dat je dan in de richting van doorgifte rechten zou moeten denken, die primair voor satelliet verdeling zouden zijn afgesloten en secundair voor IPTV.

 

Die hindernis zou nu opgelost moeten zijn, waardoor de levering van een kaart voor satelliet ontvangst overbodig en commercieel ongewenst is geworden.

Dat vermoed ik ook. Maar de eerste abonnees kunnen er mooi van profiteren.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooi dat mijn vermoeden ook jou vermoeden is!😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ilseonline:

Is er al iemand van de latere aanvragen die de smartcard inmiddels binnen gekregen heeft?

 

Mijn familielid heeft een kaart gekregen maar dit koste wel wat moeite via een chat op facebook. Maar de kaart daardoor na 3 weken gehad ipv na 45 dagen. In principe kun je de kaart verwachten als het abonnement voor 15 maart is afgesloten. De kaart staat inmiddels ook netjes op het account van het familielid vermeld.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...