Jump to content
Sign in to follow this  
Noordzee

Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol

Recommended Posts

Maar er zijn hier wel leden, met zo een pakket, die een kaart toegestuurd hebben gekregen.

Er heeft zich hier tot zover mij bekend, nog niemand gemeld, die geklaagd heeft dat hij geen kaart heeft gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ik heb de kaart nog niet maar verwacht deze of deze of volgende week, dit antwoordt kreeg ik op 4 maart (ik heb mij op 3 februari geregistreerd)

 

Goedemorgen,Na 45 dagen ontvang je van ons een smartcard!

 

--

?1551561439229Ilham van Canal Digitaal.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei petty:

 

 

Nog een keer per chat gevraagd.

 

Er wordt GEEN smartcard geleverd als je ALLEEN het vol/bomvol pakket neemt.

 

Ik ga in ieder geval niet verder met deze info.

 

 

@Satwatcher : Jij hebt rechtstreekse contacten met Canal Digitaal. Zou je zo vriendelijk willen zijn om is na te vragen hoe het precies zit? 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen kan rechtstreeks contact opnemen. Via Facebook chat lukt mij het beste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Via Facebook heb je direct contact met Canal Digitaal sneller kan niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facebook ligt altijd onder vuur, en als 1 iemand iets verzint neemt de rest dat klakkeloos over. Als de buurman jou haat dan blijft hij dat doen ongeacht hoe goed jij voor hem wilt zijn het zal nooit goed worden. Dat is 1 van de grootste zwakheden van de mens. Zo kreeg je ook de heksen jacht, men zal het nooit leren.

 

Maargoed zoals ik al eerder zei Bom en Bomvol zijn online pakketten dus is een kaart echt niet gegarandeerd.

 

Edited by Penthe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Penthe

 

Volgens mij probeer jij je gelijk af te dwingen, ik heb een paar posts geleden de chat gepost van een medewerker. Daarbij is het een commercieel verhaal er staat echt op hun site maar ik blijf dit niet herhalen dat je toegang hebt tot het satelliet aanbod als jij mij kunt uitleggen hoe ik dit aanbod van een satelliet met een app kan bekijken?? satelliet gaat toch via een "transponder" in het heelal?? en I-Net via een "kabeltje" of snap ik het nou niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ton68 De tv zenders in het canal digitaal pakket worden ook via IPTV "uitgezonden", dus via het internet..

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 uur geleden zei ton68:

 

Ik heb de kaart nog niet maar verwacht deze of deze of volgende week, dit antwoordt kreeg ik op 4 maart (ik heb mij op 3 februari geregistreerd)

 

Goedemorgen,Na 45 dagen ontvang je van ons een smartcard!

 

 

 

--

 

?1551561439229Ilham van Canal Digitaal.

 

 

 

Zelf kreeg ik de smartcard na 45 dagen, zonder extra actie. Maar als je 3 februari aangemeld hebt zijn die 45 dagen ruim voorbij. Ik zou toch nog eens navraag doen over hun belofte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt carlo666

 

ik heb hier al navraag na gedaan volgens de dame telt de proefperiode niet mee en gaan de 45 dagen in na de 1e gratis maand ik wacht nog even tot medio volgende week heb ik dan nog niet meld ik me bij CD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@drz

 

Canaal Digitaal geeft duidelijk aan dat je gebruik kunt maken van het satellietaanbod dat bedoel ik dus met het verschil als ze praten over satelliet heeft dat niets met een app of IPTV van doen dat zijn 2 totaal verschillende manieren van een signaal binnen krijgen. satelliet aanbod is satelliet en IPTV is via internet je kunt niet schrijven gratis toegang tot het satellietaanbod en dit achteraf niet gaan doen, dan gaan veel klanten zo weer afhaken natuurlijk zeker omdat de app nog in ontwikkeling is.

 

dit staat toch echt op hun site

"Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)" 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 uur geleden zei Noordzee:

 

 

@Satwatcher : Jij hebt rechtstreekse contacten met Canal Digitaal. Zou je zo vriendelijk willen zijn om is na te vragen hoe het precies zit? 

 

 

 

Ik heb het voor je nagevraagd. Het antwoord is dat er GEEN smartcard meer bij deze abonnementen wordt geleverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoelen ze hiermee nieuw afgesloten abonnementen vanaf het besluit, of dat afgesloten verdragen, waarbij nog wel met satelliet toegang werd geadverteerd ook geen kaarten meer krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ervan uit dat dit geldt voor nieuw afgesloten abonnementen. Moet eerlijk zeggen dat ik deze expliciet vraag niet in deze vorm aan ‘Luxemburg’ heb gevraagd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By freddy
      Heb nieuwe ontvanger mz102 
      Heb een favorieten lijst gemaakt maar hoe bereik ik deze via een druk op de afstandsbediening zonder halve scherm door te bladeren in de TV gids 
      Kan dat nergens terug vinden in de gebruiksaanwijzing
    • By theparasol
      Als ik bv zoek op ZDF of ITV krijg ik dat te zien in de canaldigitaal App.
      Als ik vervolgens de zender wil bekijken dan volgt een mededeling dat ik contact moet opnemen om mijn abonnement aan te passen.
      Echter ik kan nergens op de website van canaldigitaal vinden welk soort abonnement dit soort zenders vrijschakelt.
      Het enige alternatief lijkt bomvol maar daar staan deze zenders ook niet bij vermeldt.
       
      Heeft iemand deze zenders wel beschikbaar in de app? zo ja met welk abonnement?
    • By edensan
      Hallo allemaal,
      Ik heb net een nieuwe zgemma h7s en heb perfect beeld op alle zenders.
      nu is het net alsof npo3 geen goede codec oid heeft
      van het ene moment op het andere (gisteren alles nog goed)
      Ben ik de enige die dat heeft?


    • By ilseonline
      Beste X,

      Op dit moment heb je een Vol- of Bomvol-abonnement. Hiermee ontvang je het beste van Nederlandse en buitenlandse televisie via internet rechtstreeks op je smartphone, tablet of smart-tv.

      Bij je abonnement heb je een persoonlijke smartcard ontvangen. Deze smartcard kan je vanaf 25 mei 2020 niet meer gebruiken in combinatie met een satellietontvanger. Maak je geen gebruik van de smartcard? Dan is er niets aan de hand. Je kan gebruik blijven maken van je abonnement zoals je dat nu doet.

      Gebruik je de smartcard op dit moment in combinatie met een satellietontvanger? Stap dan vóór 25 mei over naar een volwaardig satellietabonnement (vanaf € 19,95). Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via 088-003 85 55 (lokaal tarief). Onze medewerkers zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur.

      Natuurlijk kan je gebruik blijven maken van de volgende manieren om met je Vol- of Bomvol-abonnement te kijken op je televisie. Tv via je smart-tv Als je een (recente) smart-tv hebt, download dan de gratis Canal Digitaal Smart TV App. Bekijk deze pagina voor meer informatie. Tv via Chromecast Met een Google Chromecast kan je de zenders vanuit je app gemakkelijk streamen naar je tv. Hier lees je hoe je dat doet.

      Hartelijke groet,

      Canal Digitaal 
    • By el renegade
      In Totaal tv wordt gemeld dat deze en andere zenders gaan verdwijnen, er komen wel wat BBC gerelateerde zenders voor terug.
      Ik denk dat veel abonnee's hier niet blij mee zullen zijn. ( Waaronder ik)
      Gelukkig kan ik op Astra 2 Quest kanalen ontvangen wat eigenlijk Discovery is.
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy