Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Maar er zijn hier wel leden, met zo een pakket, die een kaart toegestuurd hebben gekregen.

Er heeft zich hier tot zover mij bekend, nog niemand gemeld, die geklaagd heeft dat hij geen kaart heeft gekregen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uur geleden zei petty:

 

 

Nog een keer per chat gevraagd.

 

Er wordt GEEN smartcard geleverd als je ALLEEN het vol/bomvol pakket neemt.

 

Ik ga in ieder geval niet verder met deze info.

 

 

@Satwatcher : Jij hebt rechtstreekse contacten met Canal Digitaal. Zou je zo vriendelijk willen zijn om is na te vragen hoe het precies zit? 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen kan rechtstreeks contact opnemen. Via Facebook chat lukt mij het beste.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen, ergens anders op dit forum.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Facebook ligt altijd onder vuur, en als 1 iemand iets verzint neemt de rest dat klakkeloos over. Als de buurman jou haat dan blijft hij dat doen ongeacht hoe goed jij voor hem wilt zijn het zal nooit goed worden. Dat is 1 van de grootste zwakheden van de mens. Zo kreeg je ook de heksen jacht, men zal het nooit leren.

 

Maargoed zoals ik al eerder zei Bom en Bomvol zijn online pakketten dus is een kaart echt niet gegarandeerd.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Penthe

 

Volgens mij probeer jij je gelijk af te dwingen, ik heb een paar posts geleden de chat gepost van een medewerker. Daarbij is het een commercieel verhaal er staat echt op hun site maar ik blijf dit niet herhalen dat je toegang hebt tot het satelliet aanbod als jij mij kunt uitleggen hoe ik dit aanbod van een satelliet met een app kan bekijken?? satelliet gaat toch via een "transponder" in het heelal?? en I-Net via een "kabeltje" of snap ik het nou niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ton68 De tv zenders in het canal digitaal pakket worden ook via IPTV "uitgezonden", dus via het internet..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei ton68:

 

Ik heb de kaart nog niet maar verwacht deze of deze of volgende week, dit antwoordt kreeg ik op 4 maart (ik heb mij op 3 februari geregistreerd)

 

Goedemorgen,Na 45 dagen ontvang je van ons een smartcard!

 

 

 

--

 

?1551561439229Ilham van Canal Digitaal.

 

 

 

Zelf kreeg ik de smartcard na 45 dagen, zonder extra actie. Maar als je 3 februari aangemeld hebt zijn die 45 dagen ruim voorbij. Ik zou toch nog eens navraag doen over hun belofte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@drz

 

Canaal Digitaal geeft duidelijk aan dat je gebruik kunt maken van het satellietaanbod dat bedoel ik dus met het verschil als ze praten over satelliet heeft dat niets met een app of IPTV van doen dat zijn 2 totaal verschillende manieren van een signaal binnen krijgen. satelliet aanbod is satelliet en IPTV is via internet je kunt niet schrijven gratis toegang tot het satellietaanbod en dit achteraf niet gaan doen, dan gaan veel klanten zo weer afhaken natuurlijk zeker omdat de app nog in ontwikkeling is.

 

dit staat toch echt op hun site

"Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Noordzee:

 

 

@Satwatcher : Jij hebt rechtstreekse contacten met Canal Digitaal. Zou je zo vriendelijk willen zijn om is na te vragen hoe het precies zit? 

 

 

 

Ik heb het voor je nagevraagd. Het antwoord is dat er GEEN smartcard meer bij deze abonnementen wordt geleverd.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedoelen ze hiermee nieuw afgesloten abonnementen vanaf het besluit, of dat afgesloten verdragen, waarbij nog wel met satelliet toegang werd geadverteerd ook geen kaarten meer krijgen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...