Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

Dat de kaart stopt met werken kun je ten alle tijden verwachten aangezien je een online pakket hebt genomen. Daarom blijf ik voorlopig nog bij mijn sat pakket want diep van binnen zegt mij iets van een addertje onder het gras. Maargoed dat is mijn mening misschien gaat het wel heel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
4 uur geleden zei petty:

Voor alle duidelijkheid:

Bij het nemen van een bomvol pakket wordt GEEN smartcard meer geleverd na een maand.

Ik heb daar zeer expliciet naar gevraagd. Canal digitaal is daarmee gestopt.

Kijk, nu komt de aap uit de mouw. Een bijzonder lelijke aap nog wel.

 

En sat4all zit met een probleen. Ontelbare threads waarin core members vol/bomvol adviseren vanwege de gratis smartcard. 

 

Oh diearme drommels die er nu intrappen.......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmmm,

 

Info van petty lijkt mij meer dan onjuist ik heb zelf gebeld en bevestiging dat de smart card word opgestuurd. dit staat tevens duidelijk op de site van CD

"Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)"

 

Hoe wil men dit doen zonder smartcard?  dat gaat eenvoudig niet want een satelliet aanbod heeft niets van doen met I-Net

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Canal Digitaal verwarring gaat weer beginnen, de een wel de ander niet maar Bom en Bomvol zijn online pakketten dus hoeven ze jou echt geen smartcard op te sturen. Ik denk eeder dat ze nog een stapeltje kaartjes over hadden en deze opsturen zolang de voorraad strekt en de rest krijgt gewoon geen kaart meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is duidelijk ook een belofte gedaan, 41 dagen na het aangaan van het abonnement.

 

De app is niet geweldig, vooral TV gemist gaat goed de mist in. Of er hangt een flink reclameblok voor, een ander programma is allang begonnen waardoor je een deel mist. Een bak reclame achter het programma aan, dat kan je het kijken onderbreken.

 

Doorspoelen om bij het begin te komen is niet mogelijk.

 

Tijdens het live kijken stopt de app ineens.

 

Er zitten nog wel meer problemen die nog de nodige aandacht verdienen.

 

Als ik het goed heb krijg je enkel televisie, radio heb ik nog niet kunnen vinden.

 

Vol en Bomvol hebben behoorlijke kinderziektes.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei ton68:

hmmmmm,

 

Info van petty lijkt mij meer dan onjuist ik heb zelf gebeld en bevestiging dat de smart card word opgestuurd. dit staat tevens duidelijk op de site van CD

"Je abonnement is inclusief gratis toegang tot het hele satelliet programma-aanbod (afhankelijk van soort ontvangstapparatuur)"

 

Hoe wil men dit doen zonder smartcard?  dat gaat eenvoudig niet want een satelliet aanbod heeft niets van doen met I-Net

 

 

 

Staat dit er nog steeds? 

Het hele project VOL/BOMVOL is van het begin af aan enorm mistig geweest. Er staat nergens duidelijk vermeld dat je onbeperkt toegang blijft houden tot de satellietzenders die je ook via de app kan ontvangen. Er is sowieso heel weinig informatie beschikbaar vanuit Canal Digitaal over deze twee pakketten. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat er nog steeds bij wat krijg je nog meer dan punt 13. Ik heb zelf trouwens ook vanuit de chat een bevestiging gekregen. Als ze geen kaarten opsturen zullen mensen ook snel weer afhaken dus dat zullen ze commercieel gezien beslist niet willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2019 om 10:54 zei ton68:

Dat staat er nog steeds bij wat krijg je nog meer dan punt 13. Ik heb zelf trouwens ook vanuit de chat een bevestiging gekregen. Als ze geen kaarten opsturen zullen mensen ook snel weer afhaken dus dat zullen ze commercieel gezien beslist niet willen.

 

 

Nog een keer per chat gevraagd.

 

Er wordt GEEN smartcard geleverd als je ALLEEN het vol/bomvol pakket neemt.

 

Ik ga in ieder geval niet verder met deze info.

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...