Ga naar inhoud


DocuBOX HD zender van de maand


astro iris

Aanbevolen berichten


Zit op kanaal 65 staat er in de mail van Canal Digitaal. Het zijn programma's in allerlei talen die in het Engels worden oversproken zodat je de originele taal niet meer kunt verstaan. Bij mij zit er ook geen ondertiteling bij. Ik kijk nooit naar die zender. Het is nog erger dan op Duitsland een Engelse film bekijken die Duits gesproken wordt.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een prutzender waar geen hond naar kijkt lijkt mij. Nu zijn er volgens mij geen zenders bij Canal Digitaal waarbij je mij gratis blij kunt maken dus maakt het allemaal niet zoveel uit. Daarnaast is Engels voor mij geen probleem en heb ik daarvoor geen ondertitels nodig. Maar overspraak is wel een probleem dat zie je in Spanje ook en dat klinkt voor geen meter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds wanneer is die zender in HD ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei erwin05:

Alleen in de naam (Logo) staat de tekst HD😂 de zender zelf zend uit in 704x576i25.

 

Dus is die niet in HD... ja op de kabel in oost Europa misschien.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

wél opmerkelijk dat m7 nu de kanalen van SPI international ( https://spiintl.com/channels ) in de kijker zet, vlak na hun overname van de film1 kanalen .......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

38 minuten geleden zei Codx:

 

Dus is die niet in HD... ja op de kabel in oost Europa misschien.

Ik weet niet wat ze bedoelen met HD als de zender in SD uitzend🤣.

Fake HD🤣 misschien?

 

Misschien zit het zo in elkaar dat deze zender op een andere plek wel in HD uitzend met een HD logo en als deze zender dan via sat gaat in SD het logo het zelfde blijft.

In de zenderlijst van CD wordt de zender ook niet aangegeven als HD. TS astro iris heeft de naam verkeert gepost moet zijn zonder HD.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

betwistbaar : "Docubox uit het familie HD-pakket" en met een foto ernaast waar er duidelijk een HD in het logo prijkt.....

je zou voor minder gaan denken dat het een HD kanaal is

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.lyngsat.com/tvchannels/us/DocuBox-HD.html

 

In andere pakketten wel degelijk een HD maar natuurlijk bij CDS niet.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...